Skocz do zawartości

KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie mnie w 625 korci E pstryczek , ale jesli ma wazyc 20 kilo wiecej to , podziekuje i naucze sie kopac :icon_twisted: Lucass a co z twoja 620 ? zle loto ? ze zmieniasz na 625 ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie na razie odpukać nie narzekam, tzn obecnie moto stoi bo okazało sie ze jeździłem bez zaworka BY-PASS (juz tak go kupiłem) i o dziwo moto chodziło dobrze i sie nie zatarło... NO COMMENT. Ale w planie zmiana moto po wakacjach na coś nowszego i będzie to 625 o ile sie nie zrażę do KATA....

 

Ale z drugiej strony gdyby było tak jak pisze krokodyl to już dawno by grzmiały wszystkie fora motocyklowe o tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--KTM to malenka marketngowa firma! nie stac ich na zmiany--

 

Człowieku co ty pleciesz, takiego laboratorim jakie ma ta mała firma nie widziałem w wielkich koncernach. Zajmuje się motocyklami od 30 lat. Nie pleć, tylko pojedź na dni otwarte i pozwiedzaj fabrykę. A jak jesteś taki mądraliński to usiądź i stwórz plan produkcji paru modeli motocykli na 10lat. Pomyśl jak byś to zrobił i rozplanował (części, produkcja serwis, magazyn itp.). Potem ten wspaniały paln prześlij do jakiegoś koncernu motocyklowego, a oni cię zatrudnią jako wybitnego logistyka. Te klocki lego i możliwość zmian wielu części między rocznikami i modelami, to bardzo przemyślana koncepcja.

Pozdrawiam.

Edytowane przez konikkonik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku co ty pleciesz, takiego laboratorim jakie ma ta mała firma nie widziałem w wielkich koncernach. Zajmuje się motocyklami od 30 lat. Nie pleć, tylko pojedź na dni otwarte i pozwiedzaj fabrykę. A jak jesteś taki mądraliński to usiądź i stwórz plan produkcji paru modeli motocykli na 10lat. Pomyśl jak byś to zrobił i rozplanował (części, produkcja serwis, magazyn itp.). Potem ten wspaniały paln prześlij do jakiegoś koncernu motocyklowego, a oni cię zatrudnią jako wybitnego logistyka. Te klocki lego i możliwość zmian wielu części między rocznikami i modelami, to bardzo przemyślana koncepcja.

Pozdrawiam.

 

Przed wielu wielu laty Fenicjanie wymyslili pieniądze :( wiadomo na tak rozdmuchany merketing jak w KTM --cos musza pokazac jednak kazden z wielkich japonskich koncernow HONDA YAMAHA ..... sprzedaje na swiecie wiecej silnikow do lodzi motorowych (za wiekrze pieniądze)jak KTM motocykli ( nie pisze o motocyklach bo KTM wypadlby jak malenka manufaktura w garazu)--kolorowe obrazki ..marketing potrafią rozbujac wyobraznie jednak cyfry są bezlitosne!!! KTM to malenstwo...no chyba ,ze porównamy z sasiadami Czechami i ich Jawą--Gratulacje poczucia humoru!!!!! kolego sympatyczny nie dawaj sie nabierac na reklamy!!! wiem wmówic mozna wszystko ale...nie mamy po 20 lat!!! czas realnie spojzec na swiat dam prosty przyklad RAMA!!! Japonczycy dawno opanowali alu dmuchane -cieniowane ...malenstwa typu KTM Husqvarna VOR dalej lecą na rurowych --jaka elektryka jest w KTM>?>?? podpowiem Ci od 97 R KOKUSAN Japonia--gaznik Japonski ..kola DID japonskie???lancuch japonski i co tam jest z tego cudownego laboratorium>>>?? tryby w skrzyni i karter silnika--i archiczna rama z rur-plastiki Wloskie..-----jast jednak potezny plus!!!! Wlosi robią im stylistyke a to bezsprzeczni mistrzowie swiata !!!!! KTM jest naprawde ladnym motocyklem dzieki Włochom!!!!!--

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie na razie odpukać nie narzekam, tzn obecnie moto stoi bo okazało sie ze jeździłem bez zaworka BY-PASS (juz tak go kupiłem) i o dziwo moto chodziło dobrze i sie nie zatarło... NO COMMENT. Ale w planie zmiana moto po wakacjach na coś nowszego i będzie to 625 o ile sie nie zrażę do KATA....

 

Ale z drugiej strony gdyby było tak jak pisze krokodyl to już dawno by grzmiały wszystkie fora motocyklowe o tym....

 

Bez przesady nie ma tragedii --- gdyby honda xr650r postawila na stylistyke i marketing(122kg i 62PS) KTM lc4 wyglada przy nim jak zabytek --fora mogą sobie o wszystkim......tutaj ludze są swiadomi wymiana info... decyduje reklama! i satystyczny klient ---ktm ma jeszcze plus ..latwo go sprzedac dzieki rozdmuchanej reklamie:):icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas realnie spojzec na swiat dam prosty przyklad RAMA!!! Japonczycy dawno opanowali alu dmuchane -cieniowane ...malenstwa typu KTM Husqvarna VOR dalej lecą na rurowych -

 

A niby w czym alu rama ma być lepsza od stalowej :icon_mrgreen: Z tego co wiem to wielu zawodników ceni to iż w KTM-ie jest właśnie taka ponieważ jest ona bardziej miękka w porównaniu do alu , po za tym wagi obu ram są praktycznie takie same, więc nie widzę powodu dlaczego alu rama miała by być lepsza

 

Ale trochę odbiegliśmy od tematu ....

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby w czym alu rama ma być lepsza od stalowej :notworthy: Z tego co wiem to wielu zawodników ceni to iż w KTM-ie jest właśnie taka ponieważ jest ona bardziej miękka w porównaniu do alu , po za tym wagi obu ram są praktycznie takie same, więc nie widzę powodu dlaczego alu rama miała by być lepsza

 

Ale trochę odbiegliśmy od tematu ....

 

dziecinnie prosta odpowiedz!! :evil: miekrzą zawsze mozna zrobic sztuka jest zrobic twardsza!!!! to tak jak bys powiedzial że są ludzie którzy lubia miec mniej kasy :(:):) bo lubią:):) bo jej nie mają!!!!:):) lubią co mają:)--ale temat odbieglismy--pytanie powinno zawierac jeszcze date prod takiego KTM jest produkowany od 21 lat :) i dla kogo bo ewidentnie to jeden z najbardziej przstrzennych moto..nie jest dla malych ludzi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już sobie tak słodzimy i milo dyskutujemy xD..... wagi wg książek:

XR 650R 132kg... :

http://img262.imageshack.us/img262/343/xrrl8.gif

LC4 625 SXC 132kg.... :

http://img80.imageshack.us/img80/5217/625gj6.gif

 

I LC4 640 ... 137kg (nie chce mi sie wrzucac foty)....

 

A ja dalej nie wiem czy i czemu KTM zaniża wagę a Honda zawyża?? :notworthy:

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga mojego LC4 620SC 99' to z paliwem 130kg (bak 9l). Ważony na dosyć dokładnej wadze (nie na złomie :wink: ).

Co do przeznaczenia tego moto nadaje sie do wszystkiego absolutnie.... no może poza wysokimi skokami, bo niestety przy lądowaniu mocno dobija.

Dywagacje na ten temat, jak i na temat odmian LC4 jest cokolwiek bez sensu, w pierwszym przypadku nasuwa się przysłowie z baletnicą :buttrock: , a w drugim ... cóż było tego tyle, że nawet najbardziej zagorzali fani i znawcy LC4 się już dawno pogubili :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat na zlomie są najdokladniejsze wagi!!!:) ;) chyba ze są to ustrojatwa akurat przywiezione w celu zezlomowania:):) :biggrin: mysle ze brak nam w wymianie poglądów punktów odniesienia co pozwala na pisanie subiektywnych ocen a czasami nawet ballad..... do sx300 -lc4 to jak szybki traktor na polu przy aucie terenowym i zastanawia mnie 140kg wersja max odchudzona z 1 l paliwa i tutaj 130 z 9 litrami paliwa czyli na logike 18 kg!!!!!! cos tu nie gra!! nalezy zarządzic konfrontacje!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga mojego LC4 620SC 99' to z paliwem 130kg (bak 9l). Ważony na dosyć dokładnej wadze (nie na złomie ;) ).

Co do przeznaczenia tego moto nadaje sie do wszystkiego absolutnie.... no może poza wysokimi skokami, bo niestety przy lądowaniu mocno dobija.

Dywagacje na ten temat, jak i na temat odmian LC4 jest cokolwiek bez sensu, w pierwszym przypadku nasuwa się przysłowie z baletnicą :flesje: , a w drugim ... cóż było tego tyle, że nawet najbardziej zagorzali fani i znawcy LC4 się już dawno pogubili :crossy:

To wychodziłoby, że bez beny waży ok. 123kg. To mniej niż EXC520, którego masa u mnie wyniosła 126kg. Albo waga u mnie na złomie sporo przekłamuje albo to u Ciebie coś nie tak. Sprawdzę dla pewności gdzie indziej. Co do masy XR650R, cytat: "#1 Q: What is the *real* weight of the bike? (wet, no fuel) Honda CLAIMS the bike weighs 276lbs (125.5kg), but real world with fluids is more like 300 to 304lbs (137kg)". Czyli pod względem masy nie jest kolorowa, aczkolwiek fajna jest :) Pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zajrzałem jeszcze raz do serwisówek. Okazuje sie ze ktm 620 EGS-E ważył pod 150kg na suho. To samo DUKIEM i ADV. LC4 640 Enduro jest niby lżejsza - 137kg na sucho <<mówimy o motocyklu z aku i rozruhajnikiem>> Czyli te 5kg ktm625 w stosunku do 640 jest realne jak najbardziej. Nic ktoś musi zważyć sprzęty. Tym czasem do zobaczenia na szosie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...