Skocz do zawartości

KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawialiście się moze jakie jest przeznaczenie sprzeta typu LC4?

 

Z kolegą jeździmy po poligonie w Wesołej, duża część to jazda w kopnym piachu tak że trzeba siadać z tyłu aby moto sie w ogóle napędzał. Czasami jakieś małe skoki na muldach, przeprawy przez błoto. Czy to jest właściwie to do czego jest LC4 stworzone, czy LC4 to raczej sprzęt do jeżdzenia po typowych leśnych, twardych drogach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 raczej enduro błoto,zjazdy,podjazdy, raczej bez szaleństwa typu jazda bokami ostre winkle przelatywanie nad większoscią dziur na 1 kole itd zresztą to dziwne pytanie bo masz taki sprzęt wiec wiesz w jakim terenie możesz latać

PS jeśli kogoś uraziłem tym ze to moto nie do szaleństwa to przepraszam bo mnie juz MrMaciek prześladuje :buttrock: bardziej chodzi o to że ten sprzęt jest stworzony do enduro a nei toru czy extreme enduro choć nie mowie ze nei daje rady bo to zależy od ridera :banghead:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 raczej enduro błoto,zjazdy,podjazdy, raczej bez szaleństwa typu jazda bokami ostre winkle przelatywanie nad większoscią dziur na 1 kole itd zresztą to dziwne pytanie bo masz taki sprzęt wiec wiesz w jakim terenie możesz latać

PS jeśli kogoś uraziłem tym ze to moto nie do szaleństwa to przepraszam bo mnie juz MrMaciek prześladuje :buttrock: bardziej chodzi o to że ten sprzęt jest stworzony do enduro a nei toru czy extreme enduro choć nie mowie ze nei daje rady bo to zależy od ridera :P

No do jazdy bokami nadaje się jak najbardziej. Do przelatywania na kole przez serię dziur też, ale wiadomo na EXC przeleci się tam szybciej i prościej. Tak samo na torze. Wszystko zależy tak jak dodałeś, od ridera i od wersji LC4.

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie wszystko zależy od upodobań jeźdźca i jeżeli wygodnie ci sie lata po poligonie lc 4 to gitara bo to ty masz czerpać przyjemność z jazdy

 

Nie próbowałem nigdy setki - wtedy miałbym jakieś odniesienie.

Na pewno LC4 jest ciężki i trzeba z nim troche powalczyć ale frajda z jazdy jest i to spora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam kiedyś miałem supermoto co prawda 50 i głownie jeździłem po lasach piaskach, ale jak sie przesiadłem na dt 80 na oponach szosowych to było niebo a ziemia, raz ze supermoto ma zawieszenie twarde a dwa że więcej przyczepności a teraz exc to zupełnie inna bajka, tylko taki ból że wszędzie na nogach trzeba chodzić bo za nim sie nagrzeje i jeszcze te kostki na asfalcie jak woda idą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego SXC traktuje jak hard enduro, ciezki teren, bloto, piachy, szybkie zakrety, zaden problem, moze nie jest to exc ale srawdza sie bdb a i przelotowki na prostych szutrach czy asfaltach na pewno wygodniej niz sx czy cr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego SXC traktuje jak hard enduro, ciezki teren, bloto, piachy, szybkie zakrety, zaden problem, moze nie jest to exc ale srawdza sie bdb a i przelotowki na prostych szutrach czy asfaltach na pewno wygodniej niz sx czy cr.

Amen! :D

A tutaj filmik forumowego kolegi thefex`a:

 

Chyba już wszystko jasne ;]

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo starsze LC4 to taki sprzet , ktorym nie da sie lagodnie i powoli jechac , on uwielbia jak masz manete odwinieta do konca :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo starsze LC4 to taki sprzet , ktorym nie da sie lagodnie i powoli jechac , on uwielbia jak masz manete odwinieta do konca :eek:

 

oczywiscie na gazniku Dell`orto :D

 

a tak poza tym.. to widac na filmie, co sprzet potrafi.

ja nim latam zarowno po szutrach, żwirowniach, błotach, zjazdach, podjazdach jak i torze motocrossowym. skacze mi sie na nim bardzo dobrze, z tym ze na tor przestawiam tylny zawias na 4 (skala 1-8), a do lasu na 1-2.

z tym, ze ja mam wersje LC4 400 EXC, ktora jest jakby prekursorem wersji SC (120 kg, najbardziej uterenowiona). GS/EGSem bym sie raczej po hopkach nie rozbijał

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie , alw na Keihinie od prawdziwego exc mogl by isc lepiej :)

 

fexiu SC a EXCw LC4 to to samo tyle ze EXC to hamerykance brali i tak se go oznaczyli , a SC szedl na europe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie , alw na Keihinie od prawdziwego exc mogl by isc lepiej :)

 

fexiu SC a EXCw LC4 to to samo tyle ze EXC to hamerykance brali i tak se go oznaczyli , a SC szedl na europe.

 

niekoniecznie. Mr.Maciek ma wlasnie LC4 400 EXC, a posiada on stalowa rame, stopki pasażera itp. Ja niby tez mam LC4 EXC, a mam juz tylna rame alu, bez podnozkow i inny tlumik --> SC jak w morde strzelił

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...