Skocz do zawartości

KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

roznica w wadze ponad 10 kg , sc ma dluzszy skok zawieszenia , 9 litrowy zbiornik zupy , mikrofilt maja tez zwykle wersje. a 1 kg to roznica miedzy 400 a 620

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica w wadze ponad 10 kg , sc ma dluzszy skok zawieszenia , 9 litrowy zbiornik zupy , mikrofilt maja tez zwykle wersje. a 1 kg to roznica miedzy 400 a 620

Skąd masz takie info, co? Koledzy z podwórka powiedzieli czy w piaskownicy usłyszałeś?? Bo ja akurat mam serwisówki KTM`a z 1995 roku i wiem o czym pisze, w przeciwieństwie do ciebie :lapad: .

Różnica w wadze pomiędzy SC a EGS wynosi 8kg. SC ma zbiornik o pojemności 11,3 litra-taki sam jak EGS. Były jeszcze akcesoryjne zbiorniki o pojemności 18,4l. Skok zawieszenia Jest różni się w SC a EGS. A wersja EXC to jest takie coś jak SC tylko że posiada inny tylni stelaż(nie jest aluminiowy i ma podnóżki.) A jak sprawa wygląda z mikroflitrem(to ten pod gaźnikiem) to nie wiem, u mnie go nie ma ;|.

Pzdr, Maciek :flesje:

 

P.S.

Ten mikrofiltr nie dawał mi spokoju. Poszedłem do garażu z serwisówką i wyszło że u mnie po prostu brakuje tego filtru :O!! Wszystkie przewody z olejem są i idą dobrze ale tam gdzie powinien być ten filtr jego po prostu nie ma xD. Jak myślicie brak tego filtru ma jakiś negatywny wpływ? Oprócz tego że częściej oliwe trzeb zmieniać??

Edytowane przez Mr.Maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli różnica miedzy najlżejszym, a najcięższym to 8kg, co już jakiś, aczkolwiek nie za duży % masy własnej motocykla stanowi. thefex dobry masz pomysł, w weekend pojadę na złom z kumplem i poznacie ile dokładnie waży moja LC4 i EXC520.

Mr.Maciek rozumiem że obudowę do niego masz? Ja bym kupił jak najszybciej, co prawda kosztuje 70zł, ale na pewno warto go zainstalować. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ms maciek , sam sie bawisz w piaskownicy z grabkami i lopatka , ja tez mam serwisowke i wychodzi ok 10 kilo , ponad 10 kilo to dotyczy 620 a 640 - skok zawieszenia w SC 300/330 w EGS 280/300 - Mr maciek juz ci pisalem w innym temacie ze nie masz EXC ani SC - masz zwyklego EGS-a - nawet nie wiesz czym jezdzisz i nie doszukuj sie w moto czegos co nie bylo na seryjnym wyposazeniu .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznajesz jaki mam motocykl? Po gwiazdach czy może po plamach na Słońcu? Fajną masz serwisówke że wychodzi "około" 10kg ;] U mnie jest napisane że 400 w wersji SC waży 119kg, a 400 w wersji EGS waży 127kg. Ja tam jakimś geniuszem z matmy nie jestem, ale 127-119=8kg. Skok w SC wynosi 300/320. I co pan, panie nitomen na to? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po plamach oleju na twoim silniku poznaje jakim masz model , pisalem z pamieci zdawalo mi sie 330 ,ale jest 320 straszne, chyba sie zalamie z tego powodu :icon_biggrin: z waga sie zgadza , pomylilo mi sie z 640 , ale okolo 10 to skala od 7 do 12 - nie napisalem ze dokladnie 10 naucz sie czytac ze zrozumieniem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz napisane że około to skala od 7 do 12? ;> I EXC to nie jest europejska wersja SC. SC było w dwóch wersjach: na USA i na Europe. SC i EXC to różne maszyny a różnią się tym czym wczesniej napisałem. I bez nerwów, żeby ci żyłka nie pękła :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nadal twierdze ze SC to to samo co hamerykanskie EXC - oni lubia te same motocykle inaczej nazywac. zobacz na EXC fexia a zobacz na swoje - roznica jest widoczna , a jak twierdzisz ze sa identyczne to qp okulary.

 

A co do przeznaczenia, to jak ktos ogladal JOB , to tu zamiast milicjanta bedzie pan Lesnik/straznik przyrody :icon_biggrin: http://youtube.com/results?search_query=lu...ac&search_type=

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przygladam sie temu wszystkiemu i smiec mi sie chce

 

mrmaciek twoja wersja exc musi byc z ksiezyca albo po tjuningu bo pierwsze słysze zeby EXC miało stelaz metalowy i podnóżki a serwisowke z 95roku i ja mam, powiedz jeszcze jaki masz licznik w motorze a powiem ci wszystko o nim a najlepiej jakas fote zapodaj dla pewnosci. Kiedys napisałem na forum wszystkie roznice w wersjach lc4 łacznie ze schematem elektryki i ze skanami serwisówki - trzeba poszukac. a co do mas to jak dobrze pamietam egs w serwisówce wazył 127kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde chłopaki nie żebym sie chciał kłócić i durnie trzymać swojej wersji, ale ja swojego zdania nie zmienię bo tak jest w serwisówce. Za jakieś dwie godziny wrzucę skany i wszystko się wyjaśni :biggrin:

Pzdr

 

Tak jak obiecałem zrobiłem skany :flesje:

Oto wersja SC:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25e663e3b46b12e3.html

 

A tak wygląda EXC:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f871c85819088d7.html

 

Generalnie skanuje całą serwisówke, ale tak powoli bo mam mature i z czasem kiepsko. Jak całość zeskanuje to wrzuce gdzieś na serwer i umieszcze link na forum.

 

A co do sprawy SC i EXC to po moich skanach chyba wszystko jasne?

 

Pzdr, Maciek

Edytowane przez Mr.Maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

....wszystko się wyjaśni smile.gif.....

 

A tak wygląda EXC:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f871c85819088d7.html

 

Z tego co tam pisze to tak wygląda wersja EXC I EGS. Nie ma tam wyszczególnienia że jest to tylko do wersji EXC czy EGS. Jak dla mnie to NIC się nie wyjaśniło! Wg. mnie w wersji EXC nigdy nie było podnóżek, tym bardziej nie było stelaża alu.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...