Skocz do zawartości

KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Tam gdzie nie ma podnóżek jest napisane SX i Super Competition a tam gdzie są podnóżki jest napisane EXC i EGS. Czyli w wersji SX i SC nie ma podnóżków a w wersji EXC i EGS są. A jeśli tego nie widzisz to współczuje... I czekam na komentarz nitomena oraz zoltecek`iego.

pzdr

Edytowane przez Mr.Maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no stary poszukałem i znalazłem i prosze wez sobie odpusc bo uparty jestes jak... :biggrin:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=42217&hl=lc4

 

abstrahujac juz nawet od tych skanow wez sobie to na logike :

exc to była wersja dirt czyli musi byc lzejsza czyli byc dirt czyli bez zbednego balastu to na ch*j tam podnuszki dla pasagera, na ch*j pasager??

zrob zdjecie licznika swojego i przełaczników i bedziesz wiedział..

Edytowane przez zoltecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś moje skany? To jest dokładnie do maszyn z `95. Pisze jak wół gdzie jest SX, SC a gdzie jest EXC i EGS i jak wygląda rama. Z mojej serwisówki wynika tak jak napisałem. A co do licznika to w MOJEJ SERWISÓWCE wygląda to tak: wesja SC na USA licznik prostokątny gdzie jest tylko przebieg dzienny(trip), wersja SC na Europe budzik okrągły i mamy na nim prędkość oraz przebieg; wersja EXC,EGS - prostokątny licznik z prędkością, kontrolkami oraz przebiegiem całkowitym + trip.

Zaraz pójdę do garażu i zmierzę wysokość siedzenia u siebie i porównam z danymi z serwisówki. Ja nie chcę tworzyć jakiś swoich oddzielnych teorii tylko tak wynika z serwisówki :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez obtawiam, ze Mr.Maciek ma wersje GS lub EGS, bo SC to nijak nie jest :)

no ale to juz kazdego osobista broszka, jak na swojego motóra mowi :)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czule jak ty, to chyba nie mowi :D http://video.google.com/videoplay?docid=942406840173946789

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem sobie wysokość siodła, wyszło 96cm czyli tyle ile w EXC :/. U mnie nie ma rozrusznika, nie ma aku, zawieszenie z pełną regulacją. Może jest też taka opcja że jak mi mówił poprzedni właściciel że zrobił go sobie tak troche na szose: opony szosowe, przełozenia na asfalt(szybkie), coś kombinował żeby bagażnik zamontowac. I być może jak chciał jeździć po asfalcie to zmienił też tylni stelaż żeby plecaczek móc wozić. Ale tutaj to już tylko takie moje gdybanie ;). Z maszyny jestem bardzo zadowolony i jest git. Przy najbliższej okazji dokładnie ją zważę. Trochę niby kłótni i szamotaniny wyszło ale to w dobrej sprawie wszystko jest :P Także lewa w górze panowie!

Pzdr, Maciek

P.S.

A co powiecie na wysokość siodła = 96cm taka jak w EXC xD ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytam ten temat i sobie myśle...

fajna firma ten caly KTM.. nie daje konkretnych oznaczen, tylko pozostawia uzytkownikom pole do popisu. mozna sobie pogdybać, pomyslec, pobawic w detektywa :flesje:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w serwisówce jest napisane że EGS ma 910mm a te bardziej przeznaczone w teren mają 960mm. No bałagan ogromny z tymi oznaczeniami. Ale już koniec tematu. Powiedzmy że mam KTM LC4 400 i że bardzo dobrze zapierd@ala :icon_razz: - taka wersja :banghead:. Spoko Rafał, powtarzam materiał. Jak to wszystko się skończy to ustawimy się na to latanie co gadaliśmy na PW.

Pozdro, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kiedyś z nudow siedząc na kibelku policzylem sobie wersje LC4-było ich jak pamiętam coś w okolicach 80-85 :) , nie licząc wersji USA i Austarlia....

Obawiam się że i Austriacy są zagubieni w tym co sami nakombinowali z tym ogromem wersji, podwariantów etc.

Panowie-maneta w garść i latać, a nie gdybac czy wielbłąd przejdzie przez ucho igielne czy nie, czy miezrzyc suwmiarką wysokość siodła! ;)

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki pomiarów ze złomu :wink:

- moja LC4 (alu stelaż, brak aku, zegarów, stacyjki, alu osłona silnika, 1-2L w baku, brak wałka, podnóżków pasażera) - 140kg

- EXC 520 kumpla 126kg

 

Dużo wyszło, szczególnie, że prędzej będą zaniżać masę niż zawyżać. Pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga nie kłamie!!:D:):) nie ma sensu ballad o LC4 pisać:banghead: wszystkie modele to to samo nawet DIUK ma wszystko to samo przednie zawoeszenie sztywniejsze tylko co dopiero LC4 terenowe tam nawet silnik 400 jest ten sam i cylinder ma tylko mniejszy --KTM to malenka marketngowa firma! nie stac ich na zmiany--silniki i rama taka sama kola...co pozostaje ?? kilka kg. mozna zejsc na lekkim wydechu i tym ze wywali sie filtr oleju stela alu i wszystko!!!!! ---nie istnieją zadne wersje to marketingowe zabiegi!!!! tylko roszady kilkoma zewnetrznymi elementami zawieszenia zawsze to samo!!! co mozna tylko powiedziec o zmianach to dekady w jakich są produkowane do 93 po tem do dzisiaj tylko zmiany w silniku 640 byly--zewnetrznie mozna przekladac wszystko jak klocki lego (po 93r )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mówisz ze KTM 625 to jest to samo co 640 ale pod inną nazwą (no silniki ciut inne)? a niecałe 20kg różnicy między nimi to fikcja? Kurde a miałem sprzęta zmieniać cholerka.... :F:F

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...