Mr.Maciek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) Tam gdzie nie ma podnóżek jest napisane SX i Super Competition a tam gdzie są podnóżki jest napisane EXC i EGS. Czyli w wersji SX i SC nie ma podnóżków a w wersji EXC i EGS są. A jeśli tego nie widzisz to współczuje... I czekam na komentarz nitomena oraz zoltecek`iego.pzdr Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) nie no stary poszukałem i znalazłem i prosze wez sobie odpusc bo uparty jestes jak... :biggrin: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=42217&hl=lc4 abstrahujac juz nawet od tych skanow wez sobie to na logike :exc to była wersja dirt czyli musi byc lzejsza czyli byc dirt czyli bez zbednego balastu to na ch*j tam podnuszki dla pasagera, na ch*j pasager??zrob zdjecie licznika swojego i przełaczników i bedziesz wiedział.. Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 A widziałeś moje skany? To jest dokładnie do maszyn z `95. Pisze jak wół gdzie jest SX, SC a gdzie jest EXC i EGS i jak wygląda rama. Z mojej serwisówki wynika tak jak napisałem. A co do licznika to w MOJEJ SERWISÓWCE wygląda to tak: wesja SC na USA licznik prostokątny gdzie jest tylko przebieg dzienny(trip), wersja SC na Europe budzik okrągły i mamy na nim prędkość oraz przebieg; wersja EXC,EGS - prostokątny licznik z prędkością, kontrolkami oraz przebiegiem całkowitym + trip.Zaraz pójdę do garażu i zmierzę wysokość siedzenia u siebie i porównam z danymi z serwisówki. Ja nie chcę tworzyć jakiś swoich oddzielnych teorii tylko tak wynika z serwisówki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 (edytowane) opierasz sie jak na razie na jednym skanie ktory nie rozwiewa watpliwosci twoj model moze byc rownie dobrze egsa ten skan i to exc to :banghead: Edytowane 30 Kwietnia 2008 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 ja tez obtawiam, ze Mr.Maciek ma wersje GS lub EGS, bo SC to nijak nie jest :)no ale to juz kazdego osobista broszka, jak na swojego motóra mowi :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 tak czule jak ty, to chyba nie mowi :D http://video.google.com/videoplay?docid=942406840173946789 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zmierzyłem sobie wysokość siodła, wyszło 96cm czyli tyle ile w EXC :/. U mnie nie ma rozrusznika, nie ma aku, zawieszenie z pełną regulacją. Może jest też taka opcja że jak mi mówił poprzedni właściciel że zrobił go sobie tak troche na szose: opony szosowe, przełozenia na asfalt(szybkie), coś kombinował żeby bagażnik zamontowac. I być może jak chciał jeździć po asfalcie to zmienił też tylni stelaż żeby plecaczek móc wozić. Ale tutaj to już tylko takie moje gdybanie ;). Z maszyny jestem bardzo zadowolony i jest git. Przy najbliższej okazji dokładnie ją zważę. Trochę niby kłótni i szamotaniny wyszło ale to w dobrej sprawie wszystko jest :P Także lewa w górze panowie!Pzdr, MaciekP.S.A co powiecie na wysokość siodła = 96cm taka jak w EXC xD ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Daj już spokój miarce i centymetrom. Powtarzaj materiał do matury! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 a skad wiesz ze exc ma 96cm? bo ja tego w swoim katalogu nie miałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 tak czytam ten temat i sobie myśle...fajna firma ten caly KTM.. nie daje konkretnych oznaczen, tylko pozostawia uzytkownikom pole do popisu. mozna sobie pogdybać, pomyslec, pobawic w detektywa :flesje: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 U mnie w serwisówce jest napisane że EGS ma 910mm a te bardziej przeznaczone w teren mają 960mm. No bałagan ogromny z tymi oznaczeniami. Ale już koniec tematu. Powiedzmy że mam KTM LC4 400 i że bardzo dobrze zapierd@ala :icon_razz: - taka wersja :banghead:. Spoko Rafał, powtarzam materiał. Jak to wszystko się skończy to ustawimy się na to latanie co gadaliśmy na PW.Pozdro, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Panowie, kiedyś z nudow siedząc na kibelku policzylem sobie wersje LC4-było ich jak pamiętam coś w okolicach 80-85 :) , nie licząc wersji USA i Austarlia....Obawiam się że i Austriacy są zagubieni w tym co sami nakombinowali z tym ogromem wersji, podwariantów etc.Panowie-maneta w garść i latać, a nie gdybac czy wielbłąd przejdzie przez ucho igielne czy nie, czy miezrzyc suwmiarką wysokość siodła! ;) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) Wyniki pomiarów ze złomu :wink: - moja LC4 (alu stelaż, brak aku, zegarów, stacyjki, alu osłona silnika, 1-2L w baku, brak wałka, podnóżków pasażera) - 140kg- EXC 520 kumpla 126kg Dużo wyszło, szczególnie, że prędzej będą zaniżać masę niż zawyżać. Pzdr Edytowane 2 Maja 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Waga nie kłamie!!:D:):) nie ma sensu ballad o LC4 pisać:banghead: wszystkie modele to to samo nawet DIUK ma wszystko to samo przednie zawoeszenie sztywniejsze tylko co dopiero LC4 terenowe tam nawet silnik 400 jest ten sam i cylinder ma tylko mniejszy --KTM to malenka marketngowa firma! nie stac ich na zmiany--silniki i rama taka sama kola...co pozostaje ?? kilka kg. mozna zejsc na lekkim wydechu i tym ze wywali sie filtr oleju stela alu i wszystko!!!!! ---nie istnieją zadne wersje to marketingowe zabiegi!!!! tylko roszady kilkoma zewnetrznymi elementami zawieszenia zawsze to samo!!! co mozna tylko powiedziec o zmianach to dekady w jakich są produkowane do 93 po tem do dzisiaj tylko zmiany w silniku 640 byly--zewnetrznie mozna przekladac wszystko jak klocki lego (po 93r ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) To mówisz ze KTM 625 to jest to samo co 640 ale pod inną nazwą (no silniki ciut inne)? a niecałe 20kg różnicy między nimi to fikcja? Kurde a miałem sprzęta zmieniać cholerka.... :F:F Edytowane 3 Maja 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.