Skocz do zawartości

KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Mój kat to stawiam że z 8ma litrami benzyny waży ze 150kg albo i 155. Dr 350 co niby waży 130 rzy moim kacie to jest Romet!

 

A wysokie siodło w kacie mi nie przeszkadza, dobrze sie smiga choć fakt ze prowadzenie moto w kopnym piachu czy ostre boki na luznej nawierzchni to trzeba mieć respekt do sprzeta bo to juz nie tak zwinne jak DR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda faktycznie chyba zawyża wagę, jak raz z ciekawości ważyłem swoją xl350 z 1/3 baku paliwa to pan złomiarz powiedział 125kg +-5kg a w instrukcji napisali że "dry" waży 132kg. no chyba że pan złomiarz rżnie na wadze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

SC ma zbiornik o pojemności 11,3 litra-taki sam jak EGS.

 

Bzdura. SC ma 9 l zbiornik, latwo go z boku rozpoznac po oslonach przykrecanych do chlodnicy 1 sruba. GS/EGS ma 11 l (oslony na 2 sruby) lub 18 l (oslon brak).

 

 

 

Kurde chłopaki nie żebym sie chciał kłócić i durnie trzymać swojej wersji, ale ja swojego zdania nie zmienię bo tak jest w serwisówce. Za jakieś dwie godziny wrzucę skany i wszystko się wyjaśni :icon_rolleyes:

 

 

Tak jak obiecałem zrobiłem skany :icon_rolleyes:

Oto wersja SC:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25e663e3b46b12e3.html

 

A tak wygląda EXC:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f871c85819088d7.html

 

Gwoli scislosci, to na obu tych skanach sa stalowe stelaze - w aluminiowym prawy wspornik nie jest wygiety w luk tylko idzie prosto od dolnej do gornej rury.

Tak BTW - roznica masy pomiedzy tymi dwoma stelazami to na oko gdzies tak z pol kilo, moze ciut wiecej. Jako metoda tjuningu sprzeta - mozna se darowac.

 

Pozdro

deF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wychodziłoby, że bez beny waży ok. 123kg. To mniej niż EXC520, którego masa u mnie wyniosła 126kg. Albo waga u mnie na złomie sporo przekłamuje albo to u Ciebie coś nie tak. Sprawdzę dla pewności gdzie indziej.

Sprawdzić raczej będziesz musiał, ponieważ ja ważę motory na elektronicznej wadze z dokładnością jednego miejsca po przecinku, a poza tym ten wynik zgadza sie z danymi fabrycznymi:

http://www.bikepics.com/pictures/1289882/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Sory, że odświeżam temat ale mam do was pytanko a nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi.

Kiedyś słyszalem, że wszystkie wersje lc4 sa bardzo podobne do siebie? Mam zamiar kupić do swojego 620 sc 97r komplet plastików od 640 a dokladnie takie: http://moto.allegro.pl/item1102192994_ktm_..._z_okleina.html

Mi się zdaje, że jak bym dokupił jeszcze bak i siedzienie to by pasowały ale nie jestem pewiem więc prosze was o pomoc :biggrin:

Pozdrawiam...

Edytowane przez Susiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

http://allegro.pl/item1171680247_ktm_lc4_lc_4_600.html co o tym myśłicie ?? ogólnie warto sie pchać w takiego starego ktm nie zrujnuje mnie finansowo ??

 

z tego co czytałem jest to motocykl o klase lepszy od dr/xt/xl/klr mocniejszy z dużo lepszym zawiasem tylko że ten jest akurat dosyć stary, aczkolwiek gdyby opis sie pokrywał z stanem faktycznym to wart swej ceny ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie tematu , pozwole sobie dac filmik jak sie powinno uzytkowac LC4

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

jakie spalanie macie w 520/640 na gazniku dellorto i jakie dysze zalozone , oraz iglica na ktorym zapieciu ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

jedynie od 625 sxc trafilem na opis luzu lanucha , w innych cisza.... zrobilem ze na koncu gornego slizgu mam na 2.5 palca

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Witam czy motocykl KTM LC4 620 nada się do enduro, podjazdy , pod górę, lesie , na żwirowni , w bagnie itp...

Moc ma potężną, moment obrotowy jest jak w traktorze. Jak się za szybko doda gazu to aż z fotela wyrywa.

Edytowane przez Pełnympiecem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...