Arbiterpl Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Mój kat to stawiam że z 8ma litrami benzyny waży ze 150kg albo i 155. Dr 350 co niby waży 130 rzy moim kacie to jest Romet! A wysokie siodło w kacie mi nie przeszkadza, dobrze sie smiga choć fakt ze prowadzenie moto w kopnym piachu czy ostre boki na luznej nawierzchni to trzeba mieć respekt do sprzeta bo to juz nie tak zwinne jak DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Honda faktycznie chyba zawyża wagę, jak raz z ciekawości ważyłem swoją xl350 z 1/3 baku paliwa to pan złomiarz powiedział 125kg +-5kg a w instrukcji napisali że "dry" waży 132kg. no chyba że pan złomiarz rżnie na wadze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 SC ma zbiornik o pojemności 11,3 litra-taki sam jak EGS. Bzdura. SC ma 9 l zbiornik, latwo go z boku rozpoznac po oslonach przykrecanych do chlodnicy 1 sruba. GS/EGS ma 11 l (oslony na 2 sruby) lub 18 l (oslon brak). Kurde chłopaki nie żebym sie chciał kłócić i durnie trzymać swojej wersji, ale ja swojego zdania nie zmienię bo tak jest w serwisówce. Za jakieś dwie godziny wrzucę skany i wszystko się wyjaśni :icon_rolleyes: Tak jak obiecałem zrobiłem skany :icon_rolleyes:Oto wersja SC: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25e663e3b46b12e3.html A tak wygląda EXC: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f871c85819088d7.html Gwoli scislosci, to na obu tych skanach sa stalowe stelaze - w aluminiowym prawy wspornik nie jest wygiety w luk tylko idzie prosto od dolnej do gornej rury. Tak BTW - roznica masy pomiedzy tymi dwoma stelazami to na oko gdzies tak z pol kilo, moze ciut wiecej. Jako metoda tjuningu sprzeta - mozna se darowac. PozdrodeF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip757 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 To wychodziłoby, że bez beny waży ok. 123kg. To mniej niż EXC520, którego masa u mnie wyniosła 126kg. Albo waga u mnie na złomie sporo przekłamuje albo to u Ciebie coś nie tak. Sprawdzę dla pewności gdzie indziej. Sprawdzić raczej będziesz musiał, ponieważ ja ważę motory na elektronicznej wadze z dokładnością jednego miejsca po przecinku, a poza tym ten wynik zgadza sie z danymi fabrycznymi:http://www.bikepics.com/pictures/1289882/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Susiek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Sory, że odświeżam temat ale mam do was pytanko a nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi. Kiedyś słyszalem, że wszystkie wersje lc4 sa bardzo podobne do siebie? Mam zamiar kupić do swojego 620 sc 97r komplet plastików od 640 a dokladnie takie: http://moto.allegro.pl/item1102192994_ktm_..._z_okleina.html Mi się zdaje, że jak bym dokupił jeszcze bak i siedzienie to by pasowały ale nie jestem pewiem więc prosze was o pomoc :biggrin: Pozdrawiam... Edytowane 7 Lipca 2010 przez Susiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Tak do 620 założysz plastiki od 640 ale potrzebujesz poza plastikami: tylny stelaż, puszka filtru powietrza i zbiornik paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 http://allegro.pl/item1171680247_ktm_lc4_lc_4_600.html co o tym myśłicie ?? ogólnie warto sie pchać w takiego starego ktm nie zrujnuje mnie finansowo ?? z tego co czytałem jest to motocykl o klase lepszy od dr/xt/xl/klr mocniejszy z dużo lepszym zawiasem tylko że ten jest akurat dosyć stary, aczkolwiek gdyby opis sie pokrywał z stanem faktycznym to wart swej ceny ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Z jaka częstotliwością należy w tej wersji wymieniać olej, filtr i rozrząd? Jak jest z trwałością silnika w modelu lc4 400 Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez flq1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 odnosnie tematu , pozwole sobie dac filmik jak sie powinno uzytkowac LC4 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 jakie spalanie macie w 520/640 na gazniku dellorto i jakie dysze zalozone , oraz iglica na ktorym zapieciu ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/ktm-400-do-rejestracji-i1551854726.html może ktoś coś powidzieć o tym czyms? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 jaki luz lancucha uzywac w LC4 ? ile cm ? jak sprawdzacie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 tak jak serwisówka przykazała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 jedynie od 625 sxc trafilem na opis luzu lanucha , w innych cisza.... zrobilem ze na koncu gornego slizgu mam na 2.5 palca Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) Witam czy motocykl KTM LC4 620 nada się do enduro, podjazdy , pod górę, lesie , na żwirowni , w bagnie itp... Moc ma potężną, moment obrotowy jest jak w traktorze. Jak się za szybko doda gazu to aż z fotela wyrywa. Edytowane 5 Maja 2021 przez Pełnympiecem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.