Jump to content

Pełnympiecem

Forumowicze
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pełnympiecem last won the day on November 14

Pełnympiecem had the most liked content!

Community Reputation

-5 Zły

About Pełnympiecem

  • Rank
    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

Informacje profilowe

  • I like
    Ogień
  • Skąd
    Lubelskie

Osobiste

  • Motocykl
    Rower z silnikiem
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na iglicy na środku kopci z tyłu, dużo pali i śmierdoli benzyną.
  2. Sadza. Tylko nie jest jej aż tyle, że z rury widać czarny dym.
  3. Sprawny starszy silnik Diesla i bez DPF(fabrycznie) nie kopci na czarno ale jak każdy Janusz ma w passacie wtryski 230 + dymtuning (podlej pan paliwa ma wyprzedzać sąsiada) lub większe od szwagra że szrotu to wiadomo, że z tyłu czarno jak z parowozu.
  4. Witam mam problem z moim Romete WS 125, który raz na jakiś czas (nieregularnie) ma napady, że nie chce jechać po dodaniu gazów na małych obrotach poniżej 4500tysiaca się dusi robi buuuu. Jak włączęłe ssanie to przestaje pojedzie kawałek potem się zalewał wyłączę ssanie jedzie dalej potem znowu się dusi włączam ssanie jedzie kawałek wyłączam ssanie i już jedzie normlanie, przeszło mu. Lub Dobrze chodzi ciepły jest zgasiłem go za 10 minut chce odpalić robi buuuuu,zgasiłem zostawiłem go postał chwilę odpalam i już jedzie normalnie. Ale to nie zawsze po mogę cały dzień jeździć gasić/zapalać i nic się nie będzie działo a na drugi dzień może mieć napady ale też niekoniecznie bo jest to nieregularne. Dzieje się tak i na ciepłym i na zimnym silniku. Gaźnik kupiony 2 miesiące temu, iglica opuszczona maxa bo dużo palił i kopcił benzyną z tyłu. Filtr paliwa przed gaźnikiem jest. Co to może być? Bo już nikt nie wie co to może być.
  5. Tylko w spalinowych masz przy jakiś tam obrotach a nie z zerowych obrotów odrazu. Lit się skączy
  6. Gdzie w elektryku masz dźwięk wyjącego transformatora?
  7. W 2200 xd . Odejmij ze 170lat Odpowiednia emisja CO2??????
  8. Dobrze gada polać mu.Dopracują akumulatory i rozniesie tych spalinowych po za tym ropa się kończy. A w kwestii 2T wprowadzą euro 5 ewentualnie tylko KTM TPI zostanie choć w sumie to już tylko KTM 2T nowe zostały.
  9. Przecież to jest silnik KTM TPI na wtrysku i tam masz olej podawany zależnie od obrotów wału a nie zamknięcia czy otwarcia przepustnich a ty ciągle gadasz o starych 2T gdzie jak zamkniesz przepustnice to nie ma oleju.
  10. To dobrze. Przerzutka to tam se może pierdolnąć byle rama nie jebła. To h*j jak nie idzie na koło.
  11. Przecież wtrysk oleju masz za przepustnicą więc czy przepustnicą jest otwarta czy zamknięta olej jest podawany.
  12. Kurła 4kw nie wystarczy. Pany jakie jest prawdopodobieństwo,że ram [email protected]_lnie?
  13. Witam czy w KTM EXC TPI można hamować silnikiem jest to 2T na wtryskch, wtrysk oleju w powietrze (sterowany od obrotów wału) wtrysk benzyny w kanał przepłukujący.
×
×
  • Create New...