rafael Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Siema!Znalazłem tanią opone na allegro mysle że tanio=słabo. Ale zastanawiam sie czy te opony będa dobre do enduro do lasu czasem jeżdże tez po asfalcie tutaj linki 1 opona firma niewiadomo jaka http://www.moto.allegro.pl/item387565052_c...00_vrm_022.html i 2 opona kenda http://www.moto.allegro.pl/item383658317_o...owa_leszno.html Zastanawiam sie równierz nad używką wydaje się byc w dobrym stanie http://www.moto.allegro.pl/item390422507_o..._100_80_21.html która brać a może inna całkowicie??dostałem taką załozylem i jezdze,chce przetestować... W cr daje rade rqaczej przeciętnie choć na sychym naprawde trzyma się bardzo dobrze... nowe mitasy kostki w kmx kolegi gorzej sobie radzą... naprawde na sucho bedzie to dobry wybór ale od błota zdala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) taka czyli ta używke??i tak będzie trzymac o niebo lepiej bo teraz mam opone prawie jak supermoto :P.Nie zaszeroka 100 do przodu w Aprili RX 125?? Edytowane 5 Lipca 2008 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 taka czyli ta używke??i tak będzie trzymac o niebo lepiej bo teraz mam opone prawie jak supermoto :icon_question:.Nie zaszeroka 100 do przodu w Aprili RX 125??ta za 115 ta niby kostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 mówisz że masz ja w CR 250 to chyba trzeba ja spróbować tylko firma nie wiadomo jaka to jest i jaki ta 3 to jest rozmiar 100?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 A może opony Shinko?Kilku znajomków ma u siebie opony tej firmy i nawet je chwalą (jednak oni jeźdzą na plastikach, więc o kostkach opinii brak). Ceny opon bardzo fajne....Tutaj w linku cała gama opon off-road:Off-road Shinko tyres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 no kurdeeee faktycznie tanie tylko że to chyba w USA jest jakiś importer w PL?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Jest, tylko trzeba poszukać.Ja u siebie ostatnio zmieniałem kostki właśnie na uniwersalne enduro marki Shinko i mechanior bez problemu mógł załatwić każdą oponkę z w/w strony.Jakby ktoś chciał to mogę się zapytać :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 jaką opone do kmxa śmigam głównie po lesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Jak w temacie.Szalejcie odnośnie opon szosowych do enduro i supermoto.W tym temacie piszcie również o kostkach asfaltowo-terenowych. pozdrawiam :D p.s.Raportujcie spam. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Co tu gadac , dzis zaliczylem ladnego orla na mokrej ubitej ziemi , z 10 metrow jechalem bokiem , poczym polozylem koze i tak tez ze 3 metry pojechalem :D :D , matka gleba przywołala ;) , kapcie to szosowa kostka przod Conti TKC80 , tyl Michalki T63 , w sumie powiem wam ze te opony sa takie nijakie , poki jedziesz prosto to daja rade , ale przy zlozeniu zadnego trzymania , zato na asfalcie mozna szlifowac podnozki , niestety zalozylem wiosna , zrobilem z 5 tys km i tyl juz dlugo nie pociagnie , przod nieco lepiej. Na poczatku po zalozeniu , przod mi plywal juz powyzej 100 km/h , ale sie ulozyly i teraz mozna juz ganiac prawie do konca licznika , jeszcze jedna ich wada to ze strasznie wyja , zagluszaja mi silnik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) Za dużego doświadczenia w oponkach to nie mam bo od lat śmigam na oponach Pirelli, zarówno na asfalcie mokrym czy suchym świetnie trzymią się podłoża. Przy śmiganiu 110-120km/km jeszcze nigdy nie zaliczyłem glebki ;) rozsądniej trzeba jednak jeździć w terenie, wiadomo szosowa oponka to nie to samo co korek :D Edytowane 17 Lipca 2008 przez adikosak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Shinko Trail Master M-704 - opona enduro (ze wskazaniem na twarde, ubite drogi). Komplet wylądował w motocyklu 500 km temu jako zmiennik kostek Mitas C-16. W chwili obecnej mogę powiedzieć, że opony te bardzo dobrze sprawują się na szosie i na ubitych drogach (boczne drogi, leśne drogi, itp.) - zużycie i przyczepność bardzo OK. Jeżeli chodzi o teren to ujawiniają się jej słabe strony - większe podjazdy i przeprawy przez błoto, piach i mokrą trawę są męczące i wielu przypadkach wręcz niemożliwe (koła buksują, tracą przyczepność i finalnie zakopujemy się w błocku). Opona w terenie wykazuje też duże uślizgi boczne i o ile w lekkim DT 125 można to łatwo opanować, to przy cięższych motocyklach może to być dużym problemem.Ogólnie mogę ją polecić dla osób które lightowo/turystycznie jeźdzą po szosie i bocznych/leśnych drogach. Mnie jednak czeka zakup drugiego kompletu kostek na terenowe szaleństwa - wybiorę kostki Mitas C-02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 panowie o co chodzi? "Misiek" w takim dziwnym rozmiarze oponka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) a jak w porównianiu do mitasa c-02 ma sie michelin cross competition 120/90-18 ?? chodzi mi o wytrzymałośc przy przelotach po asfalcie w terenie wiiem że jest niesamowita tylko że 8KM mtx 80 strasznie zamula :icon_mrgreen: ogólnie w teren super nie zakleja sie błotem (duże odsatępy między kostkami )fajnie sie ją jeździ po podmokłych łakach fontanna błota ale też motocykl nie stoi w miejscu po prostu miałem taką jakiś czas zrobiło mi sie jej szkoda (naczytałem sie na forum jak to kostki sie kończą na asfalcie i zdjąłem)teraz obecna enduro doprowadza mnie do k*****cy ani fontanny piachu ani przemieszczania sie stoje w miejscu i silnik wyje ;) fakt że ta opona strasznie zamula mtxa widocznie 120 to za szeroka do niej guma ale mówie przynajmniej fajnie się jeździło w terenie ...... michelin cross competition m12 120/90-18 dokładne foty bieźnika zdjęcia lacza ułożenia kostek http://img369.imageshack.us/img369/2882/img0540ow7.jpghttp://img181.imageshack.us/img181/2324/img0539tg2.jpg Edytowane 18 Lipca 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Dzisiaj zamówiłem C-16 mitas'a (149zł z przesyłką)Jak trochę pośmigam to zdam relacje. Do tej pory jeździłem na Pirelli MT320 100/100/18 i bardzo sobie chwale. Dawała rade zarówno w umiarkowanych błotku jak i na szutrach. Ale na asfalcie znika w oczach :icon_rolleyes: A przy "endurzeniu" jednak jakieś dajazdówki są.. (u mnie ok 10-15%). Na przodzie nadal Pirellka (MT320 80/100/21), jest świetna! Super trzyma w zakrętach na większości nawierzchni. W zanadrzu jeszcze Pirelli Scorpion 90/90/21 :banghead: W poprzednim moto (KLX 650) miałem C-02 i spisywała się bardzo dobrze. Teraz Kumpel zamontował do DR 650 i też jest bardzo zadowolony. Co do tego czego stanowczo nie polecam to Mitas E09 - kompletny dramat.. Brat założył do TTR600 i bardzo żałuje.. Kompletnie nie ma trzymania bocznego.. Wystarczy, że delikatnie przesadzisz ze slajdem i.. Uślizguje się na każdej nawierzchni.. z tą oponą można jeździć tylko prosto niestety.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.