charlie_18 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, przeczytalem cale forum i lipa wiec pytam, kiedy lub co ile trzeba wymieniać cześci(tlok, olej w silniku, lagach, lancuchy itd?) w klx 250?? zamierzam kupic na przyszly sezon. myslalem o wr ale ponosc jeszcze drozsza w utrzymaniu i bez pelnej homologacji a na tym mi zalezy( konkretnie swiatla +kierunki). na co warto zwracac uwage przy kupnie? co trzeba wymienic po kupnie odrazu? olej zeby wiedziec jaki mam na 100% Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez charlie_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 mógłby ktoś to ocenić http://allegro.pl/kawasaki-klx-300-2008r-i2555062611.htmlwg mnie coś tanio 7,600 za 2008r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Rok modelowy to 2007 ale '08 w papierach jest całkiem możliwe.Sądząc po wyglądzie maszyna sporo jeździła w terenie a po za tym został oblepiony/przemalowany. biorąc pod uwagę, że to 4 może 5 letni hardziak cena zdaje się być w normie. Lekko zmęczony sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie_18 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) co masz na mysli "lekko zmęczony sprzet." tz ze szykuje sie za 3-4 sezony generalny? piszesz ze cena zdaje sie byc w normie, wg mnie za tanio 7,5tys za 4-5letnie moto..? tyle to widze ze moto z 04roku.. Witam, moze ktos napisac jakie sa koszty utrzymania klx'a, mniej wiecej jakie ceny rocznikowo 00-04, 04-09, a przedewszystkim kiedy co wymieniac i jak sprawdzać przy kupnie Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez charlie_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 To znaczy, że zaraz po zakupie wypadałoby go rozebrać i przejżeć w jakim stanie są łożyska kół, głowica, tłok, wałki rozrządu, łańcuch rozrządu ze ślizgami, łożysko główki ramy i zawias (wycieki, luzy). Po zdjęciach nie powiem ile to jeszcze pojeździ ale na pewno nie wygląda na jeźdżony tylko po szutrze i jak sam stwierdziłeś, jest podejrzanie tani choć moim zdaniem hardziaki i crossy zwyczajnie szybko tanieją ot cała historyja. Ten typ tak ma, że trzeba regularnie ładować szmal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) Ten typ tak ma, że trzeba regularnie ładować szmal.ten typ czyli KLX czy cross/enduro ogólnie ;) jako że jeszcze nie było - ROZMIARY SIMERINGÓWzaopatrzenie - sklep rolniczy albo hurtownia simeringów :cool: Silnik prawa strona:18x12x4 - uszczelnienie wysprzęglika (mechanizm/wałek do którego idzie linka sprzęgła i wchodzi do silnika - ma to inna nazwę?)29x18x7 - uszczelnienie kopki ("kick startera") - u mnie nie było dostępnego rozmiaru.... kupiłem więc 29x17 i wszedł... Silnik strona lewa13x22x5 - uszczelnienie dźwigni zmiany biegów ( tu tak samo nie było rozmiaru, 12x22 dał rade...)32x45x10 + oring 22x1,5 - uszczelnienie wałka zdawczego Edytowane 19 Listopada 2012 przez suszi Cytuj YZF750R - stary ale jaryKLX250E - tak samo... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ogólnie cross i hard enduro. Zwykłe enduraki są mało wysilone i mają duże przebiegi eksploatacyjne, np. KLR250 olej co 5'000km, DR350(S?) co 6000km. Spokojnie można pojechać turystycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 A zdarzyło się komuś ingerować w zawieszenie przednie KLXa 250? Mam KLXa z roku '06, a w zawieszeniu przednim lekkie wgniecenie ok 3 cm pod simeringiem pyłowym. Z każdym skokiem zawieszenia trochę oleju puszcza, po całym sezonie pewnie jest go sporo mniej niż w drugiej ladze. I nie wiem co robić... Szukać używki ? (nowa rura laga to koszt ponad 1000 zł za sztukę) troche przesadzona... Zamienników nie spotkałem... Wybić to wgniecenie? pytanie gdzie i czy się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Poszukaj jakiejś firmy. Kiedyś na allegro widziałem ogłoszenie, koleś naprawiał takie uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Sporo znalazłem z prostowaniem, ale z wybiciem itp. mało kto chce się podjąć. Za dużo zachodu, a efekt ciężki do określenia przed rozpoczęciem prac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naksa Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam Jestem zainteresowany kupnem ramy do klx'a 300r najlepiej 2003 r. z możliwością zarejestrowania. Kolega wyżej niestety podał zły numer, jeżeli ktoś ma coś takiego na stanie proszę o jak najszybszy kontakt [email protected]. I jeszcze mam pytanie, klx 300r ma zawory na płytkach czy zwykłe ? I jaki luż powinien być na zaworach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam Jestem zainteresowany kupnem ramy do klx'a 300r najlepiej 2003 r. z możliwością zarejestrowania. Kolega wyżej niestety podał zły numer, jeżeli ktoś ma coś takiego na stanie proszę o jak najszybszy kontakt [email protected]. I jeszcze mam pytanie, klx 300r ma zawory na płytkach czy zwykłe ? I jaki luż powinien być na zaworach ?Zawory z regulacją płytkową (7,48mm średnicy). Luzy na ssacych : 0,10-0,19 Luzy Wydech 0,15-0,24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Krótki update w temacie mojego KLX.Mimo, że oryginalny gaźnik po kilku przeróbkach, zgodnie z zaleceniami zza Wielkiej Wody (patrz poprzednie moje posty w tym temacie), sprawował się naprawdę dobrze, to uznałem, że chcę jeszcze poprawić reakcję na gaz. W związku z tym - nie wdając się w szczegóły - kupiłem gaźnik z płaską przepustnicą i pompką przyspieszającą. Mikuni TM36-68. Kosztował dużo, ale różnica jest kolosalna. Bez żadnego strojenia, prosto z pudełka, klex dostał skrzydeł. Nie było opcji, żeby oderwał przód z gazu, a teraz idzie bez specjalnego ociągania.Gaźnik pasuje plug and play, zarówno króciec ssący jak i złącze airboxu pasują bez problemu. Wkłada się go łatwiej niż oryginał! Trzeba się chwilę pomordować z przebiegiem linek, ale oryginalna linka gazu pasuje. Linkę cofającą trzeba przerobić, wymienić, albo wywalić (ja wybrałem tę ostatnią opcję). Od razu wywaliłem układ dopalania spalin i parę innych zbędnych gadżetów. Redukcja masy przede wszystkim ;-)Strojenie tego gaźnika to poezja. Np można regulować napięcie sprężyny cofającej przepustnicę, skład mieszanki reguluje się palcami, wymiana iglicy nie wymaga rozpięcia przepustnicy, dysza główna jest pod dekielkiem, wystarczy obrócić gaźnik, bez zdejmowania komory pływakowej... pompka przyspieszacza ma regulowany punkt początku i końca wtrysku, a przecież jeszcze można się bawić dyszami i igłą... no cudo!W dalszych planach update zawieszenia i - jak się uda trafić za sensowne pieniądze - big bore silnika. Na 300, może 331 ccm.http://www.youtube.com/watch?v=3MiscEFgZVQ ;-)--pozdrówkiyahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garik Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jak wymienić olej w silniku i zawieszeniu? Kiedyś musi być ten pierwszy raz. :P Zrobię to sam czy oddać do mechaniora? Cytuj "Panie Władzo jechałem szybko gdyż ... lubię zapier$alać" :E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Jak wymienić olej w silniku i zawieszeniu? Kiedyś musi być ten pierwszy raz. :P Zrobię to sam czy oddać do mechaniora? Wymiana oleju polega na odkręceniu śruby pod silnikiem i jego spuszczeniu a następnie nalanie nowego. Możesz znaleźć poradniki w internecie jak wymienić olej w lagach, ale jeśli nie czujesz się na siłach to oddaj do mechanika, będzie to bezpieczniejsze, a może nawet tańsze :). Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.