Szpakos Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 (edytowane) siemka w koncu znalazlem odpowiedni temat :) drodzy koledzy potrzebuje drobnych informacji odnosnie techniki jazdy na kole, ale moze na poczatek wyjasnie o co kaman. Jestem posiadaczem GSXR-a 600 od 3 miesiecy, od 2miechow posiadam prawko. Od 2 dni przyuczam sie stawiac moto na kolo, i poki co za cholere mi nie wychodzi... Znaczy po czesci udaje mi sie ale tylko na 1 biegu, na 2 brakuje mi mocy :P (jak to fajnie brzmi :P), a dokladniej to nie potrafie wysprzeglic... Jakies rady odnosnie sprzegla??? Zanim jednak zaczne uczyc sie chcialbym sie dowiedziec, w jakis sposob kontrolowac/pilnowac tylniego hamulca w razie zbyt mocnego postawienia konia na kole (chodzi mi o to aby nie je*nac na plecki). Czy trzymacie awaryjnie noge na hamulcu, czy w razie przechylu dopiero go szukacie. I przede wszystkim jak do cholery trzymac sie moto aby czasem nie wyjebal mi spod dupy... Edytowane 8 Maja 2009 przez Szpakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jaką zębatkę na tył polecacie dla kogoś kto stosunkowo niedawno zaczął uczyć się jazdy na kole? Chodzi o F3. Ile zębów? Dzięki Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 siemka w koncu znalazlem odpowiedni temat :) drodzy koledzy potrzebuje drobnych informacji odnosnie techniki jazdy na kole, ale moze na poczatek wyjasnie o co kaman. Jestem posiadaczem GSXR-a 600 od 3 miesiecy, od 2miechow posiadam prawko. Od 2 dni przyuczam sie stawiac moto na kolo, i poki co za cholere mi nie wychodzi... Znaczy po czesci udaje mi sie ale tylko na 1 biegu, na 2 brakuje mi mocy :P (jak to fajnie brzmi :P), a dokladniej to nie potrafie wysprzeglic... Jakies rady odnosnie sprzegla??? Zanim jednak zaczne uczyc sie chcialbym sie dowiedziec, w jakis sposob kontrolowac/pilnowac tylniego hamulca w razie zbyt mocnego postawienia konia na kole (chodzi mi o to aby nie je*nac na plecki). Czy trzymacie awaryjnie noge na hamulcu, czy w razie przechylu dopiero go szukacie. I przede wszystkim jak do cholery trzymac sie moto aby czasem nie wyjebal mi spod dupy... Najpierw naucz się jeździć na dwóch kołach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Post wyzej oddaje prawde... Musisz pocwiczyc dosiad. Z czasem to przychodzi samo. Jak dajesz na kolo pierwszy raz mozesz miec wrazenie ze motocykl Cie zrzuci a sam pojedzie. Biegi zmieniasz bez sprzegla. Idz pojezdzic normalnie i pocwicz: - dosiad - zmienianie biegow bez sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpakos Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Najpierw naucz się jeździć na dwóch kołach... staram sie :) i nawet mi wychodzi :D zeby nie bylo ucze sie kazdego dnia :P dziekuje Post wyzej oddaje prawde... Musisz pocwiczyc dosiad. Z czasem to przychodzi samo. Jak dajesz na kolo pierwszy raz mozesz miec wrazenie ze motocykl Cie zrzuci a sam pojedzie. Biegi zmieniasz bez sprzegla. Idz pojezdzic normalnie i pocwicz: - dosiad - zmienianie biegow bez sprzegla. ok, bede cwiczyl :) dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulis88 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A ja bym spróbował na Twoim miejscu metodą 1-0-1 tzn na pierwszym biegu wkręć sprzęta na średni zakres obrotów energicznie odejmij manetką gaz i odkręć znów energicznie z lekkim poderwaniem kiery do góry.wszystko musi to być płynnie i z wyczuciem.poczytaj tematy odnośnie tej kwestii może na innych forach jeśli tu nie znalazłeś bo to już dawno było po stu kroć opisywane.Pewnie nie pofatygowałeś się a zaraz piszesz że ktoś Ci docina.Najpierw poszukaj potem poczytaj i wtedy gdy czegoś nie zrozumiesz to pytaj bo w tym temacie to już chyba napisane było wszystko.Bez obrazy :flesje: pozdrawiam Kazkader. no to sie zdziwisz bo przeczytałem cały temat od pierwszej strony do ostatniej:D:D chciałem sie dowiedzieć czy mój sprzęcik pójdzie na koło i jak nalepiej go poderwać bo z tego co pamiętam nikt nie pisał ze ma gilere czy cos takiego wszystcy pisali o rasowych scigach z silnikami 600 i wiecej a mnie interesuje moja pojemność :D wiem tez ze chłopaki pisali nawet o 50 ze ida na koło, aczkolwiek nie ogarniam tego jak mozna podnieść komara czy ogara na koło:P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dokladnie. Na wszystkim sie da. Ja motorynke z 2ki bez sprzegla dawalem na kolo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Czy komuś udało się postawić cbr 600 na koło z dwójki na seryjnych zębatkach? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 lime fazer idzie na 2 ze sprzegła jak dziki więc cbr też pójdzie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No to nie wiem co jest. Na dwójce rozpędzam się pod 10 tys obr (tyle że wtedy mam już konkretną prędkość, ale mniejsza z tym), sprzęgło, maneta do oporu, puszczam sprzęgło, i nic. Co robię nie tak? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 zła pozycja ? zły poziom obrótów? robisz strzał ze sprzęgła i nic? ani nie drygnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Moto się podnosi na tyle na ile pozwalają zawiasy ale koło nie odrywa się od ziemi. Oczywiście przesuwam się do tyłu na kanapie, jak zawsze. Z obrotami to nie wiem ale wydaje mi się że jak będą mniejsze to tym bardziej się nie uda. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Jedz troche wolniej, a obroty wysokie i wtedy strzal. Chodzi o roznice miedzy obrotami na ktorych jedziesz z tymi ktore dajesz w momencie strzalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No to nie wiem co jest. Na dwójce rozpędzam się pod 10 tys obr (tyle że wtedy mam już konkretną prędkość, ale mniejsza z tym), sprzęgło, maneta do oporu, puszczam sprzęgło, i nic. Co robię nie tak? Moze masz zbyt duza predkosc... ? Spruboj strzelic przy mneijszej predkosci cos przy 70-80 km/h. Strzal musi byc pewny, przy 600 trzeba odkrecic prawie, ze na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Moto się podnosi na tyle na ile pozwalają zawiasy ale koło nie odrywa się od ziemi. Oczywiście przesuwam się do tyłu na kanapie, jak zawsze. Z obrotami to nie wiem ale wydaje mi się że jak będą mniejsze to tym bardziej się nie uda. Pozdr A nie szkoda Ci napędu, sprzędła, zawieszenia, skrzyni biegów i silnika? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.