Mr.Maciek Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Musisz wlasnie stawiac motor do tego stopnia ze po odpuszczeniu gazu powinien sie jescze chwilke trzymac w gorze, poprostu charakterystyczny dla kazdego motorka punkt. Pozdrawiam. Tak zwany punkt G :icon_mrgreen: . Musisz dużo ćwiczyć i najlepiej jakbyś z kimś latał co trochę więcej wie o lataniu na kole. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 cwiara w dwusuwie to chyba i na trojce z gazu pojdzie, co?Diba KMX idzie z 3 ... a to jest tylko setka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Ćwiara idzie na praktycznie na każdym biegu.Na 5 trzeba strzelić ze sprzęgła ale sam tego nie praktykowałem...ale widziałem że jest to wykonalne.Najlepiej startuj na 2.Ćwiara w 2T ma tylko tą wadę że nie hamuje silnikiem w porównaniu do 4T i można przesadzić i odpuszczenie gazu już nic nie da...tylko hebel.Jedziesz sobie dwójeczką i przed zakresem "użytecznych"obrotów lekka odpuszczasz manete i ogień(takie tylko szczeknięcie gazem)bez sprzęgła itp.Rwiesz kiere w góre i odchylasz się do tyłu,przenosisz ciężar.Ja jak się uczyłem to w trakcie "szczeknięcia gazem"dobijałem przód i jak wracał to rwałem w góre.Musisz też uważać żeby za ostro nie przyśrutować bo w 2T jest ten zakres mocy bardzo krótki i lekkie przegięcie manety i zamiast iść na gume możesz mieć uślizg koła.Chyba ze masz jeszcze zdrowe opony.Ale chodzi o to żeby przed tym zakresem strzelić do pewnego momentu z gazu a później lekko zwolnić i płynnie dozować bo jak mówiłem 2T jest bardzo nerwowy w tym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Ćwiara idzie na praktycznie na każdym biegu.Na 5 trzeba strzelić ze sprzęgła ale sam tego nie praktykowałem...ale widziałem że jest to wykonalne.Najlepiej startuj na 2.Ćwiara w 2T ma tylko tą wadę że nie hamuje silnikiem w porównaniu do 4T i można przesadzić i odpuszczenie gazu już nic nie da...tylko hebel.Jedziesz sobie dwójeczką i przed zakresem "użytecznych"obrotów lekka odpuszczasz manete i ogień(takie tylko szczeknięcie gazem)bez sprzęgła itp.Rwiesz kiere w góre i odchylasz się do tyłu,przenosisz ciężar.Ja jak się uczyłem to w trakcie "szczeknięcia gazem"dobijałem przód i jak wracał to rwałem w góre.Musisz też uważać żeby za ostro nie przyśrutować bo w 2T jest ten zakres mocy bardzo krótki i lekkie przegięcie manety i zamiast iść na gume możesz mieć uślizg koła.Chyba ze masz jeszcze zdrowe opony.Ale chodzi o to żeby przed tym zakresem strzelić do pewnego momentu z gazu a później lekko zwolnić i płynnie dozować bo jak mówiłem 2T jest bardzo nerwowy w tym zakresie obrotów.Ile to ma koni??Jeśli to jest wyczyn 250ccm3 to powinna z każdego biegu na koło wchodzić. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jedynie z 6 bedzie bardzo ciezko postawic 250 ale cr 500 idize z kazdego biegu na kolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 niech ktoś was filmuje to zobaczycie jak wam sporo brakuje do pleców. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adimoto Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Ile to ma koni??Jeśli to jest wyczyn 250ccm3 to powinna z każdego biegu na koło wchodzić. No jest wyczyn i ma 56kucyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 A ja mam takie pytanie Czy stawianie motocykla ze sprzęgła jest szkodliwe dla motocykla jakoś od strony mechanicznej?Panuje opinia żeby raczej unikać tej metody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jazda na kole jest tak szkodliwa ze ch*j. Oczywiście dobrze wykonany strzał jest bardzo gładki i pewnie mniej niszczący niz szarpanie z gazu ale ogólnie od jazdy na kole dostaje po dupie: zawieszenie przednie w tym lagi otrozawieszenie tylnegłówka ramy jak i cała ramafelgiłańcuchzębatkisilnik - sprzęgło i cała reszta związane jest to w skrajnych przypadkiem z brakiem smarowania jak i przeciążeniu silniczka. :) oczywiście jazda na motocyklu ma sprawiać przyjemność jeżdżącemu i dlatego trzeba często i dokładnie serwisować moto i latać tak jak nam sie podoba a nie bandzie mocherów na czoperach :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajorkaGPZ Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Dobra, to teraz ja :) Jezdze GPZ 500, chce sie nauczyc jezdzic na gumie, pare razy udalo mi sie go podbic ale to wlasciwie bardziej zwiazane z przypadkiem niz z jakakolwiek technika :/Niestety nie mam nikogo, kto moglby mnie tego nauczyc....no moze inaczej, mam, bo moj chlopak jest bardzo dobrym freestylowcem, ale od niego to ja slysze tylko sapanie pt. ze dziewczynie nie wypada :/ i ze mojego nie da sie postawic na kolo - co o tym myslicie? 500ccm sie nie da? Mnie sie udalo go troche oderwac, poza tym mam paru znajomych ktorzy kombinuja na 125ccm i idzie, wiec tak mysle ze to tylko wkret zebym sobie odpuscila :/To jak, pomoze ktos? Zebym wiedziala tylko jak zaczac,potem pokombinuje.Czy tutaj tez bede slyszec ze nie wypada?Pozdroo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Qpa, zapomniales o lozyskach kol, sprzeglach klowych skrzyni biegow ( slawna wypadajaca 2 w wiekszosci sportow ) i panewkach walu korbowego.Zaden z japonskich silnikow bez przerobki na system olejenia z sucha miska nie wytrzyma dlugo jezdzenia na kole. Zadne serwisowanie nie pomoze.Ale oczywiscie taki motocykl sie szybko sprzedaje i nowy wlasciciel /jelen sie martwi.Potem ja mam tylko placzliwe pytania w Mechanice dlaczego kolo w R6 sie cofa tak ze ociera o plug ???Majorka, ciekawym jak dlugo chcesz jezdzic na tym GPZ ???To motocykl z dosc duzym rozstawem osi, dlatego trudniej go postawic na kolo. No i dobrze - twoj chlopak wie co robi :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zaden z japonskich silnikow bez przerobki na system olejenia z sucha miska nie wytrzyma dlugo jezdzenia na kole. wystarczy w prosty sposob usprawnic istniejacy uklad smarowania Potem ja mam tylko placzliwe pytania w Mechanice dlaczego kolo w R6 sie cofa tak ze ociera o plug ???a co to ma wspolnego z jazda na kole??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 a co to ma wspolnego z jazda na kole???Z jazdą nic. Z lądowaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 (edytowane) 500ccm sie nie da? Mnie sie udalo go troche oderwac, poza tym mam paru znajomych ktorzy kombinuja na 125ccm i idzie, wiec tak mysle ze to tylko wkret zebym sobie odpuscila :/To jak, pomoze ktos? Zebym wiedziala tylko jak zaczac,potem pokombinuje.Czy tutaj tez bede slyszec ze nie wypada?Pozdroo! Siemanitos, Mnie się udało na 350 i 400 ccm, ale to chyba nie kwestia pojemności, ale, może zastosowania odpowiedniej techniki do mocy motocykla...no i mi było łatwiej, bo terenowe sprzęty chyba łatwiej na koło idą, i lepiej to znoszą, tak mi się wydaje. Póki co zastanawiam się co zrobić żeby jechać dalej na tym kole a nie tylko stawiać piona i od razu bach z powrotem. Ależ czasem fajnie niebo pooglądać :clap: A jakże WYPADA WYPADA, i nawet frajda jeszcze większa ;) !!! Napisz jak już Ci się uda.... Acha, no i z mechaniką to chłopaki mają rację; jak ktoś sam nie umie sobie wielu rzeczy zrobić, albo nie ma pod ręką taniego/darmowego mechanika to konsekwencje nie są już takie miłe, czyt. tanie. Pozdrawiam :biggrin: Edytowane 22 Czerwca 2007 przez Oriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 witam. ja tez sie wlasnie ucze jejzdzic na kole i najlepszym sposobem jaki odkrylem, bylo odlozenie motorka na podnosnik i cwiczenie na rowerze... po kilku godzinach wsiadlem na moto, wczolem sie i efekty spowodowaly wielki usmiech ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.