cyborg78 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ile razy ci powtarzac, wymien cewki to bedziesz pewny, na razie to ciagle gdybasz i zdajesz sie nie sluchac rad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Można jeszcze spróbować ustawić zapłon,jeżeli posiadacz lampę stroboskopową to bez problemu ustawisz dynamicznie,a jeżeli takowej nie posiadasz to statycznie ustaw,może to jest przyczyna !! A przewody wysokiego napięcia powinny być w tej kolejności,że siedząc na motocyklu,od lewej strony,czyli lewej cewki powinno być 1-4,a z prawej cewki powinny iść do 2-go i 3-go cylindra!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Można jeszcze spróbować ustawić zapłon,jeżeli posiadacz lampę stroboskopową to bez problemu ustawisz dynamicznie,a jeżeli takowej nie posiadasz to statycznie ustaw,może to jest przyczyna !! A przewody wysokiego napięcia powinny być w tej kolejności,że siedząc na motocyklu,od lewej strony,czyli lewej cewki powinno być 1-4,a z prawej cewki powinny iść do 2-go i 3-go cylindra!!Tylko jeden problem, aby ustawić zapłon stroboskopem silnik musi poprawnie pracować. jesli strzela, prycha i nie działa na którymś z garów to takie ustawianie psu na budę się nie zda. Jesli cewki są OK to zostaje modół i czujnik zapłonu, ale tego to raczej sam nie sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 To można spróbować ustawić zapłon statycznie,jeżeli się okaże że jest dobrze to można poprawić ustawienie za pomocą lampy stroboskopowej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 oczywiście że można ustawić statycznie. zresztą w serwisówce której link podał Buber doskonale jest to opisane. Nico, sprawdz jeszcze impulsator, i przyspieszacz zapłonu. Chociaż jeśli iskra słabnie to raczej nie to. Oczywiście zakładam że aku masz naładowane i sprawne....Jakby co, mam wszystkie te części.... :icon_mrgreen: cewki też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 no dobra a powie mi ktos jak w tej hondzie sie ustawia zaplon?(statycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jezeli w ogole masz regulacje zaplonu to nie przestawia sie on ot tak, sam. Jesli nikt tam nie grzebal to nie rozregulowal sie na tyle zeby moto nie pracowalo. Zmien na probe cewki (powtarzam to trzeci raz). Jesli cewki nie pomoga to moze byc modul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) no dobra a powie mi ktos jak w tej hondzie sie ustawia zaplon?(statycznie)Ty leniu! może jeszcze mamy to za ciebie poprzez forum zrobić?oczywiście że można ustawić statycznie. zresztą w serwisówce której link podał Buber doskonale jest to opisane. Dobrze, zrobiłem nawet coś więcej - sprawdziłem, jest, strona 3-12. Poważnie, choć trochę szacunku dla innych. Dostajesz wszystko na talerzu i zamiast "dziękuję" jeszcze żądasz żeby co ktoś łyżkę podniósł do dzioba... no żenada..... Więc nikt ci nie powie. Zrób to co inni zrobili - przeczytaj. No, już mi przeszło, sorki, ale to chyba mała przesada jest... :D Edytowane 27 Marca 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Panowie wiec:DZIEKUJE!Czas mnie goni i musze wyczaic co tam jest grane...Cyborg78-masz racje,ale nie mam na razie cewek zeby podmienic wiec szukam co tam jeszcze moze byc nie takBuber nie denerwuj sie tak ,nie jestem mechanikiem i nie musze wiedziec wszystkiego od razu...podam inny przyklad:mam problem z seatem bylem u 3 elektrykow,2 mechanikow i nikt nie wie co jest grane...auto wariuje po przejechaniu kilkunastu km i nikt nie potrafil tego zdiagnozowac...nie stac mnie na wymiane polowy elementow z silnika zeby stwierdzic ze to jest TO.Nie mam innych cewek do hondy wiec kombinuje co by tu jeszcze sprawdzic,a to ze nie wiem jak sie ustawia zaplon...nigdy tego nie robilem wiec nie wiem Edytowane 27 Marca 2008 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Po co chcesz szukac "co tam jeszcze jest nie tak" jak nie wyeliminowales prawdopodobnie podstawowej przyczyny? Nie masz auto szrotu w poblizu? za taka cewke zaplacisz z 10 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Panowie wiec:DZIEKUJE!Buber nie denerwuj sie tak ,nie jestem mechanikiem i nie musze wiedziec wszystkiego od razu...Nie wymagam od nikogo bycia mechanikiem, tylko umiejętności czytania.... :lalag: Bo tam jest to naprawdę dobrze opisane. Nie masz auto szrotu w poblizu? za taka cewke zaplacisz z 10 zlNoo, tutaj to bym uważał, bo cewki samochodwe w japończykach mogą nie funkcjonować właściwie. Inny sposób oddawania iskry oraz inna oporność cewki.Polecam ten artykułhttp://www.yourshopmanual.com/pdf/honda/Us...0AUG%201977.pdfI ten wątekhttp://forums.sohc4.net/index.php?topic=6210.15 ja bym uważał z bezpośrednim podłączaniem cewki samochodowej.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Buber, wiem ze cewka nie zawsze rowna cewce, ale tak jak pisalem wczesniej kolega mial identyczny problem rowniez w boldorce z roku chyba 84, a tam nie ma skomplikowanej elektroniki tylko zwykly modul zaplonowy tyrystorowy, i zamontowal cewki od malucha ze szrotu i moto ozylo.. mial szukac oryginalnych ale jedzdzil tak dlugo az sprzedal i nastepny wlasciciel tez ich nie zmienil i nic zlego sie nie dzialo..Nie pisalbym o tym gdyby nie bylo to sprawdzona metoda..Reasumujac-wydajac 10 zl na cewke od malucha na pewno nic nie zepsuje a jedynie wyeliminuje jedna z przyczyn, nie musi na niej potem jezdzic a jedynie podlaczyc dla sprawdzenia. Pozdrawiam Edytowane 27 Marca 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 STATIC TIMING:1. Ustaw motocykl na centralnej podstawce.2. Zdejmij śruby zabezpieczające pokrywę zapłonu, zdejmij osłonę i uszczelkę (podkładkę).3. Obróć wałem korbowym w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara za pomocą zewnętrznej 15/16-calowej sześciokątnej nakrętki. Użyj 15/16 calowego klucza (nie używaj klucza 24 mm, będzie się ślizgał po krawędziach nakrętki).4. Obracaj wałem aż wskaźnik nastawczy (wskaźnik regulacji) ustawi się w osi z punktem ustalającym. UwagaW tej pozycji, i cylinder nr1, i 4 będzie w górnym położeniu zwrotnym na suwie sprężania.5. Regulacja jest poprawna, jeśli (wąskie rzutowanie – projekcja?) na leworęcznym generatorze impulsów (cylindry 1i4) sztymują z rzutem na wirniku 6. Jeśli to ustawienie jest nieprawidłowe, poluzuj śruby ustalające płyty montażowej (głównej) Obracaj płytą główną w dowolnym (lub w obu) kierunkach, póki ustawienie będzie poprawne, . Dokręć śruby i załóż pokrywę zaworową i uszczelkę. Tłumaczenie wprost z serwisówki,niestety nie wiem jak dodać zdjęcia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Wymieniłem wiec obydwie cewki i jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A waćpan króćcom sie przyglądnął ? moze jakis kapselek do synchronizacji spadł i lewe powietrze wlata do cylindra , zubaza mieszanke i wypadanie zapłonu powoduje.Pozdro. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.