qlimaxDJ Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Ok;)Dzięki Wielkie:)W najbliższym czasie będe coś walczył z silnikiem to zdam potem relacje z moich osiągów:D Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Uwazaj tylko abys nie przegrzal metalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A co się przykładowo stanie jak się przegrzeje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 A co się przykładowo stanie jak się przegrzeje?? Jeśli będziesz używał sprzętu który wymieniłem, to nie ma opcji, że przegrzejesz aluminium i odlew zrobi się plastyczny. Taka kolej rzeczy jest możliwa tylko wówczas, gdy będziesz do grzania używał palnika tlenowo-acetylenowego. Wówczas możesz nagle zobaczyć jak odlew robi się gąbczasty, tak jak by się gotował, a po chwili będzie już wielka dziura :eek: Jak pisałem wyżej, grzać trzeba z umiarem i głową, tak by uzyskać zwiększenie średnicy gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Aha:)No takiej opcji z przegrzaniem raczej nie jestem w stanie osiągnąć,bo dysponuje piekarnikiem elektrycznym,w którym kiedyś babka piekła placki:P A z tego co mi wiadomo to grzeje się on do temperatury nieco większej niż 100 stopni,a to nie zaszkodzi karterom;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 WFM numer ramy 382157 jaki to bedzie rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Mysle ze z konca produkcji 1964-5 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Nie, wczesna kierownica....cos konkretniej? Jest jakis patent na to kto zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 mam takie pytanie czy były i jak wyglądały WSK w wersji torowej/wyscigowej i na podstawie jakiego modelu były robione? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 http://img525.imageshack.us/gal.php?g=dsc4894b.jpg pomoże ktoś w sprawie tego silnika? z jakiego modelu WSK może on być? pragne dopasować do niego rame Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerzpoludnia Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 http://img525.imageshack.us/gal.php?g=dsc4894b.jpg pomoże ktoś w sprawie tego silnika? z jakiego modelu WSK może on być? pragne dopasować do niego rame Poniewż filtr jest bezpośrednio na gażniku wygląda mi to na M06-64 lub M06-B1. W obu przypadkach obowiązkowo rama podwójna o profilu ceowym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ten filtr pasuje wlasciwie na kazdy gaznik silnikow WSK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dokladnie moze byc wszystko, bo te silniki sie w ogóle nie zmieniały, wszystkie wady fabryczne łacznie ze spektakularnym przesunieciem kanałów dolotowych o 1,5 cm(!!!!) powtarzały sie do konca produkcji, ale....jesli mnie nie myli wzrok, to na obudowie iskrownika widac slady dziur, czyli przychodziła tam kapa dwuczesciowa taka jak w Fumie czyli zdecydowanie dwuramówka i to wczesniejsza, czyli M-06 na pewno nie B-1, nawet mam taka rame wolnostojąca, wiec jak cos piecyk chetnie łykne:] Co do kompletowania po kawałku wychodzi to drożej niż kupienie całosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Silnik wygląda tak jak w mojej M06-Z2, pokrywa zapłonu tez podwójna powinna u mnie być, choć taka nie jest obecnie. Czyżby to był silnik przeznaczony do Z2? Dość upierdliwy egzemplarz do kompletowania, ze względu na koła nietypowe. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andeas biker Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Witam Wszystkich ;) W tym tygodniu stałem się szczęśliwym posiadaczem zielonej WFM M06 rocznik 1955 Pamietam jak stryj moj wozil mnie na identycznej Wfm zielonej. Serce zaczyna szybciej bic. Dziekuje za te zdjecia. A.L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.