Skocz do zawartości

Zielona WFM M06 1955


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co się przykładowo stanie jak się przegrzeje??

Jeśli będziesz używał sprzętu który wymieniłem, to nie ma opcji, że przegrzejesz aluminium i odlew zrobi się plastyczny. Taka kolej rzeczy jest możliwa tylko wówczas, gdy będziesz do grzania używał palnika tlenowo-acetylenowego. Wówczas możesz nagle zobaczyć jak odlew robi się gąbczasty, tak jak by się gotował, a po chwili będzie już wielka dziura :eek: Jak pisałem wyżej, grzać trzeba z umiarem i głową, tak by uzyskać zwiększenie średnicy gniazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha:)No takiej opcji z przegrzaniem raczej nie jestem w stanie osiągnąć,bo dysponuje piekarnikiem elektrycznym,w którym kiedyś babka piekła placki:P A z tego co mi wiadomo to grzeje się on do temperatury nieco większej niż 100 stopni,a to nie zaszkodzi karterom;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://img525.imageshack.us/gal.php?g=dsc4894b.jpg

 

pomoże ktoś w sprawie tego silnika? z jakiego modelu WSK może on być? pragne dopasować do niego rame

Poniewż filtr jest bezpośrednio na gażniku wygląda mi to na M06-64 lub M06-B1. W obu przypadkach obowiązkowo rama podwójna o profilu ceowym!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie moze byc wszystko, bo te silniki sie w ogóle nie zmieniały, wszystkie wady fabryczne łacznie ze spektakularnym przesunieciem kanałów dolotowych o 1,5 cm(!!!!) powtarzały sie do konca produkcji, ale....jesli mnie nie myli wzrok, to na obudowie iskrownika widac slady dziur, czyli przychodziła tam kapa dwuczesciowa taka jak w Fumie czyli zdecydowanie dwuramówka i to wczesniejsza, czyli M-06 na pewno nie B-1, nawet mam taka rame wolnostojąca, wiec jak cos piecyk chetnie łykne:] Co do kompletowania po kawałku wychodzi to drożej niż kupienie całosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik wygląda tak jak w mojej M06-Z2, pokrywa zapłonu tez podwójna powinna u mnie być, choć taka nie jest obecnie. Czyżby to był silnik przeznaczony do Z2? Dość upierdliwy egzemplarz do kompletowania, ze względu na koła nietypowe. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...