grzegorz 6 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Witam jak najlepiej zastosować podnośnik do virago 535 aby go podnieść szczególnie chodzi o tył lub całość szukałem na allegro ale nic godnego uwagi z tyłu jest kardan i nie podejdą proszę o podanie linka, morze co mi doradzicie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 http://www.allegro.pl/item319175380_wyciag..._najtaniej.html+http://www.allegro.pl/item321515690_zawies...c_zawiesie.html Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 http://www.allegro.pl/item319175380_wyciag..._najtaniej.html+http://www.allegro.pl/item321515690_zawies...c_zawiesie.html pomysły to masz słowa nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...goryView=Expand Zobacz ten za 815 pln . To jest podnosnik wkładany centralnie pod moto . Moze zrobisz taki samemu za niewielkie pieniądze z podnośnika samochodowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 w virago od spodu leci wydech , nawet jeśli się go odkręci to podnoszenie sprzęta na karterach jest troszkę ryzykowne więc albo stojak w okolicy osi kół albo pas pod rame i wio w górę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 w virago od spodu leci wydech , nawet jeśli się go odkręci to podnoszenie sprzęta na karterach jest troszkę ryzykowne więc albo stojak w okolicy osi kół albo pas pod rame i wio w górę witam zaczołem samemu zrobiłem podstawę stabjlną z tego sie nie ześljzinje jest zablokowany pozostało zrobjć dziwjgnię ktura podnjeśe maszynke zobacz link http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9ea635325bf30cc9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jeżeli chodzi o samo ściąganie koła, to można to szybko i bezbolesnie samochodowym podnośnikiem zrobić.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam jak najlepiej zastosować podnośnik do virago 535 aby go podnieść szczególnie chodzi o tył lub całość szukałem na allegro ale nic godnego uwagi z tyłu jest kardan i nie podejdą proszę o podanie linka, morze co mi doradzicie pozdrawiamSun stosuje taki : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=318944412Wstawia się go pod silnik i w górę. Motorek trzeba tylko przypiąć pasem aby się nie omsknął. Silnik w Virago jest elementem nośnym więc nie ma obawy, że korpus nie wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł. Witam ponownie zacząłem robić dolną podstawę ale brakło materjału Wszystkie te podnośniki nie są stabilne . Zacząłem to go skończę chyba że mnie coś trafi Mam juz pomysł jaką dzwjgnię zastosować lecz muszę zdobyć go Chodzi mi głównie o to żeby na podstawne stał stabilne I się nie zsunął Uparłem się to go zrobię Pozdrawiam zapaleńców A wiosna się zbliża zamjeściłem link wcześnjej zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Odczekałem aż koledzy poznęcaja się nad tematem, ale widzę że efekty są słabe. Temat zrozumie ten tylko kto miał lub ma Virażkę i chce lub chciał coś przy niej zrobić. Jeśli naprawdę chcesz zrobić taki podnośnik, a nie tylko popisać sobie na ten temat to moge Ci co nieco zasugerować. Osobiście coś takiego zrobiłem i korzystam z tego. Ale od początku.Wadą Virago jest brak podnóżka centralnego. Czyli możliwośc umieszczenia motocykla w stabilnym pionie.Zacząć trzeba od wykonania statywu który umożliwi postawienie go w tej pozycji. Ja zrobiłem to z elementów do składania regałów (kątowniki z otworami). Wygląda to tak jakby dwie literki L umieścić na jednej podstawie plecami do siebie i dać wsporniki skierowane do przodu żeby całość stabilnie stała. przednie koło motocykla wstawiasz pomiędzy te dwie L. To jest podstawa, motocykl sam stoi stabilnie pionowo. Następnie trzeba wykonać element który wpasujesz pod wahacz i poprzez niego podniesiesz motocykl podnosnikiem samochodowym. Musi on się zmieścić pomiędzy puszką tłumnika a kołem z luzem żeby koło mogło sie obracać. Jednocześnie ma przylegać do wachacza tak aby się nie przesunąć. Da się coś takiego zrobić, tylko trzeba się nakombinować. Po zrobieniu pozostaje umieścić motocykl w statywie i oprzeć przednie koło o scianę żeby się całość nie przesuneła do przodu. Podstawiasz podnośnik pod tego "cudaka" pod wachaczem i podnosisz. To w zasadzie wszystko. Ten "cudak" powoduje że siła podnosząca rozkłada się na sporą powierzchnię i przez to motocykl po podniesieniu jest stabilny. Na tyle że przy wyjmowaniu koła całość nie przewraca się. Odrębny temat to podniesienie przodu. Ale to innym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł. To jest właśnie najprostrzy i najtańszy sposób ... zawsze to stosuje do smarowania łańcucha ...na boczną przechylić na lewą stronę tak aż uniesie się koło.... potem tylko pod prawe ramię wahacza kawałek pieńka...i moto stoi jak ta lala ... zamiast pieńka można wykombinować jakąś metalową stopkę którą tymczasowo mocuje się do wahacza powiedzmy sa pomocą jakiegoś uchwytu tub zacisku i moto stabilnie stoi jak trza...a z kołem można robić co się chce.... Take cuś jak tu http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...m_Lift.jpg.html Edytowane 5 Marca 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 To jest właśnie najprostrzy i najtańszy sposób ... zawsze to stosuje do smarowania łańcucha ...na boczną Tylko że Virago 535 nie ma łańcucha lecz kardan. O pieńku nie wspomnę. Waga też spora prawie 200 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Tylko że Virago 535 nie ma łańcucha lecz kardan. O pieńku nie wspomnę. Waga też spora prawie 200 kg. Tak tak.. oczywiście wiem, wiem że kardan... ale chodzi Ci o zdaje się uniesienie tylnego koła w celu jego wyjęcia...i temu to ma służyć... a mój KLV waży 230 kg i nie ma z tym problemu....http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_04.jpg.htmlhttp://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_02.jpg.htmlhttp://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_14.jpg.html Edytowane 5 Marca 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Tylko, że przy zdejmowaniu koła z kardana i zakładaniu trzeba trochę "powalczyć". łatwo go wtedy przewrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.