Skocz do zawartości

Jakj podnośnik zastosować do virago 535


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak najlepiej zastosować podnośnik do virago 535 aby go podnieść szczególnie chodzi o tył

lub całość

szukałem na allegro ale nic godnego uwagi z tyłu jest kardan i nie podejdą

proszę o podanie linka, morze co mi doradzicie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w virago od spodu leci wydech , nawet jeśli się go odkręci to podnoszenie sprzęta na karterach jest troszkę ryzykowne

więc albo stojak w okolicy osi kół albo pas pod rame i wio w górę

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w virago od spodu leci wydech , nawet jeśli się go odkręci to podnoszenie sprzęta na karterach jest troszkę ryzykowne

więc albo stojak w okolicy osi kół albo pas pod rame i wio w górę

 

 

 

 

 

witam zaczołem samemu zrobiłem podstawę stabjlną z tego sie nie ześljzinje

 

jest zablokowany

 

pozostało zrobjć dziwjgnię ktura podnjeśe maszynke

 

 

 

zobacz link

 

 

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9ea635325bf30cc9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o samo ściąganie koła, to można to szybko i bezbolesnie samochodowym podnośnikiem zrobić....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak najlepiej zastosować podnośnik do virago 535 aby go podnieść szczególnie chodzi o tył

lub całość

szukałem na allegro ale nic godnego uwagi z tyłu jest kardan i nie podejdą

proszę o podanie linka, morze co mi doradzicie

 

pozdrawiam

Sun stosuje taki : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=318944412

Wstawia się go pod silnik i w górę. Motorek trzeba tylko przypiąć pasem aby się nie omsknął. Silnik w Virago jest elementem nośnym więc nie ma obawy, że korpus nie wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?

Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.

Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?

Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.

Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł.

 

 

 

 

 

Witam ponownie zacząłem robić dolną podstawę ale brakło materjału

 

Wszystkie te podnośniki nie są stabilne .

 

Zacząłem to go skończę chyba że mnie coś trafi

 

Mam juz pomysł jaką dzwjgnię zastosować lecz muszę zdobyć go

 

 

Chodzi mi głównie o to żeby na podstawne stał stabilne

 

I się nie zsunął

 

 

Uparłem się to go zrobię

 

Pozdrawiam zapaleńców

 

A wiosna się zbliża

 

zamjeściłem link wcześnjej zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczekałem aż koledzy poznęcaja się nad tematem, ale widzę że efekty są słabe. Temat zrozumie ten tylko kto miał lub ma Virażkę i chce lub chciał coś przy niej zrobić. Jeśli naprawdę chcesz zrobić taki podnośnik, a nie tylko popisać sobie na ten temat to moge Ci co nieco zasugerować. Osobiście coś takiego zrobiłem i korzystam z tego. Ale od początku.

Wadą Virago jest brak podnóżka centralnego. Czyli możliwośc umieszczenia motocykla w stabilnym pionie.

Zacząć trzeba od wykonania statywu który umożliwi postawienie go w tej pozycji. Ja zrobiłem to z elementów do składania regałów (kątowniki z otworami). Wygląda to tak jakby dwie literki L umieścić na jednej podstawie plecami do siebie i dać wsporniki skierowane do przodu żeby całość stabilnie stała. przednie koło motocykla wstawiasz pomiędzy te dwie L. To jest podstawa, motocykl sam stoi stabilnie pionowo. Następnie trzeba wykonać element który wpasujesz pod wahacz i poprzez niego podniesiesz motocykl podnosnikiem samochodowym. Musi on się zmieścić pomiędzy puszką tłumnika a kołem z luzem żeby koło mogło sie obracać. Jednocześnie ma przylegać do wachacza tak aby się nie przesunąć. Da się coś takiego zrobić, tylko trzeba się nakombinować. Po zrobieniu pozostaje umieścić motocykl w statywie i oprzeć przednie koło o scianę żeby się całość nie przesuneła do przodu. Podstawiasz podnośnik pod tego "cudaka" pod wachaczem i podnosisz. To w zasadzie wszystko. Ten "cudak" powoduje że siła podnosząca rozkłada się na sporą powierzchnię i przez to motocykl po podniesieniu jest stabilny. Na tyle że przy wyjmowaniu koła całość nie przewraca się. Odrębny temat to podniesienie przodu. Ale to innym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz podnieśc motocykl na czas wymiany np. koła?

Jeśli tak to można sie domowymi sposobami wspomóc.

Moto na boczna stopkę , nastepnie przechylasz go na stopce tak ,żeby sie koło uniosło i podkładasz np. kołek drewniany pod silnik. Na czas serwisu jak znalazł.

 

To jest właśnie najprostrzy i najtańszy sposób ... zawsze to stosuje do smarowania łańcucha ...na boczną przechylić na lewą stronę tak aż uniesie się koło.... potem tylko pod prawe ramię wahacza kawałek pieńka...i moto stoi jak ta lala ... zamiast pieńka można wykombinować jakąś metalową stopkę którą tymczasowo mocuje się do wahacza powiedzmy sa pomocą jakiegoś uchwytu tub zacisku i moto stabilnie stoi jak trza...a z kołem można robić co się chce.... Take cuś jak tu http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...m_Lift.jpg.html

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie najprostrzy i najtańszy sposób ... zawsze to stosuje do smarowania łańcucha ...na boczną

Tylko że Virago 535 nie ma łańcucha lecz kardan. O pieńku nie wspomnę. Waga też spora prawie 200 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Virago 535 nie ma łańcucha lecz kardan. O pieńku nie wspomnę. Waga też spora prawie 200 kg.

 

Tak tak.. oczywiście wiem, wiem że kardan... ale chodzi Ci o zdaje się uniesienie tylnego koła w celu jego wyjęcia...i temu to ma służyć... a mój KLV waży 230 kg i nie ma z tym problemu....

http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_04.jpg.html

http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_02.jpg.html

http://vstrom.info/vsri-gallery/gallery/MM...mod_14.jpg.html

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...