Skocz do zawartości

Dobijanie przodu w Bandicie 600


toowdie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W związku z tym że jest zima i dłubać sie przy moto chce (a czekam na częsci) to zabieram się za reszte. Otóż sprawa jest następująca: zbyt łatwo dobija mi przód, wystarczy nieco większa dziura i już go dobija. Gdzie leży przyczyna? Zły stan oleju? Czy może ten typ tak ma? Dodam że moto ma nalatane 40 tys mil, a wycieków na lagach nie ma i uszczelniacze są całe.

 

Pozdro

Edytowane przez toowdie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz sobie długość sprężyn i porównaj z danymi z serwisówki . Bardzo ważny jest też poziom oleju . Jak dawno nie wymieniałeś to może przyszła pora ? W pierwszych rocznikach podobno szybko siadały sprężyny , chyba już po 30 kkm . Więc pewnie nowe sprężyny .

Zmniejszyć częstotliwość występowania dobijania , możesz poprzez dolanie np 5 ml oleju . Większy poziom znacznie zwiększa progresję ugięcia . Jak dolejesz zbyt dużo , to będziesz miał teleskopy sztywne jak kołki . Oczywiście dolewka po upewnieniu się , że długość i poziom jest OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ chyba tak ma bo moj tez byl strasznie miekki. Proponuje dotoczyc tulejki do sprezyn albo poszukac twardszych akcesoryjnych.

 

albo sprezyny progresywne, mialem taki problem w GS-ie... po wrzuceniu progresywnych amor pracuje podobnie na niewielkich nierownosciach, a nie dobija na wiekszych.

 

tutaj szukasz modelu:

http://www.progressivesuspension.com/productsearch.aspx

 

tu kupujesz:

http://mawonline.com/

 

przynajmniej byla to najlepsza opcja jak ja kupilem swoje na jesieni.. powinno cie wyjsc ok 200zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj gęstszy olej, 15W spokojnie się nada, ale nie nalewaj go więcej, efekty nie są fajne, zawieszenie robi się niby twardsze, ale w taki niemiły sposób (określenie "kołkowate"). Można też dać jakiś dystans, jeden do dwóch centymetrów.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie zwiększyć napięcie wstępne sprężyn. Wałeczki o średnicy sprężyny dać między korek amortyzatora a sprężynę. Wys. wałka dobrać eksperymentalnie. Najtańszy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...