toowdie Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 (edytowane) Witam!W związku z tym że jest zima i dłubać sie przy moto chce (a czekam na częsci) to zabieram się za reszte. Otóż sprawa jest następująca: zbyt łatwo dobija mi przód, wystarczy nieco większa dziura i już go dobija. Gdzie leży przyczyna? Zły stan oleju? Czy może ten typ tak ma? Dodam że moto ma nalatane 40 tys mil, a wycieków na lagach nie ma i uszczelniacze są całe. Pozdro Edytowane 29 Lutego 2008 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Zmierz sobie długość sprężyn i porównaj z danymi z serwisówki . Bardzo ważny jest też poziom oleju . Jak dawno nie wymieniałeś to może przyszła pora ? W pierwszych rocznikach podobno szybko siadały sprężyny , chyba już po 30 kkm . Więc pewnie nowe sprężyny .Zmniejszyć częstotliwość występowania dobijania , możesz poprzez dolanie np 5 ml oleju . Większy poziom znacznie zwiększa progresję ugięcia . Jak dolejesz zbyt dużo , to będziesz miał teleskopy sztywne jak kołki . Oczywiście dolewka po upewnieniu się , że długość i poziom jest OK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam.Najpierw zmień olej w lagach, a jak nie cieknie uszczelniaczami to nie musi znaczyć, że jest ok, bo może go tam wcale nie być. Możesz zalać trochę gęstszy, bo Bandit miętkim jest :wink: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ten typ chyba tak ma bo moj tez byl strasznie miekki. Proponuje dotoczyc tulejki do sprezyn albo poszukac twardszych akcesoryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ten typ chyba tak ma bo moj tez byl strasznie miekki. Proponuje dotoczyc tulejki do sprezyn albo poszukac twardszych akcesoryjnych. albo sprezyny progresywne, mialem taki problem w GS-ie... po wrzuceniu progresywnych amor pracuje podobnie na niewielkich nierownosciach, a nie dobija na wiekszych. tutaj szukasz modelu:http://www.progressivesuspension.com/productsearch.aspx tu kupujesz:http://mawonline.com/ przynajmniej byla to najlepsza opcja jak ja kupilem swoje na jesieni.. powinno cie wyjsc ok 200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 zacznij od oleju( przy okazji sprawdź spręzyny)Zasadniczo sam olej powinien zniwelować problemNo chyba że spręzynki się wylatalypozdrops olej to ja lałem 15 jak mi w cb dobijało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Gdzies czytałem ze bandity tak maja, ze po jakims czasie siadaja sprezyny z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Dzięki. Jaki tam olej powinien być? Ew ile kosztują sprężyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Olej 15W a cenę sprawdź w Klasie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Daj gęstszy olej, 15W spokojnie się nada, ale nie nalewaj go więcej, efekty nie są fajne, zawieszenie robi się niby twardsze, ale w taki niemiły sposób (określenie "kołkowate"). Można też dać jakiś dystans, jeden do dwóch centymetrów. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 dokładnie zwiększyć napięcie wstępne sprężyn. Wałeczki o średnicy sprężyny dać między korek amortyzatora a sprężynę. Wys. wałka dobrać eksperymentalnie. Najtańszy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.