George954rr Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Moje pytanie dotyczy sprawnośći tylnego hamulca. Moja juz druga z kolei CBR SC 28 ma ten sam problem mianowicie tylny chanulec naciskany przy niewielkich nawet pretkośćiach nie potrafi zablokowac tylnego koła. Dodam ze klocki i tarcze sa O.K. A moze to tylko mój problem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ja w swojej miałem podobnie powodem byla zamulona pompa hamulcowa,rozebrałem,wyczyscilem,złozyłem i jest jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Jestes pewien ze chcesz zeby tylny blokowal ci kolo ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Jestes pewien ze chcesz zeby tylny blokowal ci kolo ? Adam M.Nie chodziło mi oto żeby blokował tylko żeby hamował bo w tej chwili z predkość 30 km/h przy użyciu tylnego hamulca praktycznie nie da sie zachamowac wiec nie wiele pomaga przy normalmym hamowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 może układ jest zapowietrzony ? Wymiana płynu nic nie pomoże? Albo przewód w stalowym oplocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Jak sie zaszadzisz na hamulec to na 100% zablokujesz. Tylni hamulec w wielu motocyklach właśnie tak "opornie" działa.W mojej XJ pomimo w 100% sprawnego hamulca też nie zablokuje tylnego koła przy silnym hamowaniu.Dopiero jak sie zawezmę to przyblokuje tył. Tak jest - tak ma być i tego nie zmienisz. Edytowane 23 Lutego 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 U mnie, mimo wymiany płynu hamulcowego i klocków skuteczność tylnego hamulca "zwiększyła"się raczej subiektywnie. Jedyne co z pewnością mogę stwierdzić to skrócenie skoku dżwigni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 tył w czasie hamowania jest odciążany więc mniej skuteczny niż przód który jest dociążany. .dlatego w samochodach stosują korektory hamulców . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefajstoslt35 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 tarcza i klocki ok. pamiętać należy że po wymianie klocków na urzywanej tarczy początkowo,, dopuki klocki nie dotrą się do tarczy'' skutecznosc będzie gorsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.