santi Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam, czy ktoś się orientuje jakie ciśnienie sprężania powinno być w ktm 125 sx 2002?.W swoim zmierzyłem ,co prawda na zimnym silniku, z otwartą przepustnicą i wyszło mi ok 9,5 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 w granicach 12 przy świerzym tłoku. tłoczek do wymiany się szykuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 no tloczek niedlugo sie skonczy normalnie powinien miec okolo 12atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 a wiecie moze ile powinna miec crm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 a wiecie moze ile powinna miec crm ?ok 10,5 :biggrin: najmniej to 7 tak przynajmniej było w MTX 125 Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 czyli jeszcze polatam mam 10,5 gdzes na forum czyalem ze dla crm to kompresia dobra 8 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Będę musiał zmierzyć na rozgrzanym silniku.Na logikę ciśnienie sprężania powinno być więsze niż przy zimnym.Ktoś kiedys porównywał te wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Jeśli 50tki mają ok 10,5 to dlaczego CRM125 ma TYLKO 10,5? Przecież to dwukrotnie wyższa pojemnośc... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Jeśli 50tki mają ok 10,5 to dlaczego CRM125 ma TYLKO 10,5? Przecież to dwukrotnie wyższa pojemnośc... I co z tego? Nie masz pojęcia o czym piszesz :clap: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C5%9Bnieniehttp://bluebox.zary.com.pl/moto_info/artykuly/art_31.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 I co z tego? Nie masz pojęcia o czym piszesz :flesje: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C5%9Bnieniehttp://bluebox.zary.com.pl/moto_info/artykuly/art_31.htmDzięki, już rozumiem :icon_eek: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 czyli jeszcze polatam mam 10,5 gdzes na forum czyalem ze dla crm to kompresia dobra 8 9 Zastanów się czy warto tak robić. W silniku CRM tłok powinno się wymieniać po pewnym przebiegu podanym w manualu a nie eksploatować go do utraty kompresji bo narobisz sobie sporych kosztów związanych z wymianą cylindra.Ty czytałeś gdzieś na forum a ktoś czyta Twoje wypociny i kółko się zamyka.Dobrze jest czasami postudiować podręczniki mechaniki i manuale motocykli a potem zabierać głos w fachowej dyskusji bo czasami aż włos się jeży na głowie czytając powyższe dyskusje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Czasami warto po prostu sciagnac cylinder i obejrzec tlok nic od razu pakowac siano.10,5 to naprawde dobra kompresja znakiem tego byl dobrze dotarty a pierscienie nie maja luzu.chodz czasami to zludne bo mogl byc np tlok przegrzany.wtedy dobrze bedzie trzymal kompresje nawet za dobrze bo moze puchac i blokowac sie w cylindrze(zacierac).Jezdzi ciagnie nic nie stuka to nieruszaj.chyba ze cie bardzo to nurtuje i masz na zbyciu usczelke pod glowica(chociaz w crm spokojnie mozna sciagnac i zalozyc tą sama) to mozesz sciagnac i zrobic ogledziny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Nie zamierzam nic grzebać.Zmierzłem ciśnienie z ciekawości a nie wiedziałem ile ma być.Motor pali od jednego kopa i ma moc.Myślę ,że jak przejadę łącznie ok 60 h to sprawdzę ponownie ciśnienie sprężania.Gdy będzie ok 8 to zmienię tłok.Czytałem gdzieś że ważny jest pomiar luzu na zamku pierścienia,ze jak powyżej 0,05 mm to tlok do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 ... Czytałem gdzieś że ważny jest pomiar luzu na zamku pierścienia,ze jak powyżej 0,05 mm to tlok do wymiany.Musi być przy składaniu luz na (ok) 0.25. :icon_mrgreen: Z luzem 0.05 nie najeździsz sie bo pierścień wydłuży sie(zawsze, każdy) przy temperaturze i wypchnie ci go do wydechu W tego typu moto są małe odstępy między oknami w cylindrze więc nie długo trzeba czekać na wyplucie z takim luzem.ps. Omijałeś najważniejsze kawałki czytanki. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Dokładnie trzeba też pamiętać, żeby pierścienie na tłoku muszą być idealnie dopasowane do zamków, bo jeśli pierścienie będą się "zamykać" na okienku to długo to nie pochodzi.Nie wiem czy można tak założyć pierścień, żeby przerwa, była na okienku, ale Polak potrafi :) gdzieś czytałem, że kolesie zakładali cylki 70cc do skuterów a później się dziwili, czemu rozwalało pierścienie, jeszcze skarżyli się że pierścienie były źle dopasowane. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.