Skocz do zawartości

santi

Forumowicze
  • Postów

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O santi

  • Urodziny 07/05/1969

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha wr 240,ktm sx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowa Wieś Wielka

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia santi

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Nie trzymają wymaganych luzow zaworowych miedzy przegądami co chwile sie redukuja.Po wyciagnięciu takiego zaworu jest jak żyletka
  2. Witam ,mam na tloku przejechane 120 motogodzin.Motor chodzi super i nie wiem czy dalej na nim jeżdzić czy wymieniać.W serwisówkach nie ma zalecanych okresów wymiany jak w 2t.Zmieniłem juz łańcuszek rozrządu i zawory ssące bo tego wymagały.
  3. A jak powinno wyglądać napięcie łańcuszka? U mnie ,gdy naciskam na niego palcem pomiędzy wałkami rozrządu, to lekko się ugina.Nie wiem czy tak ma być ,czy napinacz sobie już nie radzi?
  4. Chciałbym wymienic łańcuszek rozrządu w yamaha wr 250F.Czy muszę mieć do tego jakiś skuwacz i czy jest jakiś patent ,żeby nie ściągać magneta?
  5. Obecnie motor jeździ super odpala od jednego kopa tyle ,że na jednym zaworze ma za maly luz o ok 0,06 czyli ma ok 0,04,norma 0,1-0,15
  6. Mam jeszcze pytanie,czy gdyby mi się podparł zawór to byłyby wyraźne objawy np trudności w odpalaniu słabsze osiągi czy niekoniecznie.Obecnie mam za mały luz zaworowy i czekam na nowa plytke a chcialbym jeszcze ok 2 H pojeździć na torze.
  7. Mam pytanie odnośnie głowicy.W jednym z zaworów mam włożoną płytke 1,20 i zastanawiam się co zrobić gdy będę miał za mały luz zaworowy bo mniejszych plytek chyba nie ma.Głowica do wymiany?
  8. dokładnie wężykuje ,czyli lagi tak wysunąć żeby byl większy kąt wyprzedzenia kola przedniego?
  9. Zawieszenie mi nie dobija.Chodzi mi o to ,że mi motor pływa na boki,jest niestabilny.Jeździłem na full crossie kolegi i bylo ok.Tor jest w toruniu ,praktycznie same muldy i piach jak na saharze .Jeśli chodzi o regulację to mam prawie na maxa wkręcone śruby od tłumienia powrotu jak i kompresji.Ważę ok 75 kg
  10. Witam ,jeżdzilem ostatnio po piaszczystym torze yamahą wr 250.Stwierdziłem ,że mam za miękkie zawieszenie, regulacje już powkręcałem na maxa.Czy ma ktoś jakiś patent ,zeby je utwardzić np gęstąścią oleju lub jego poziomem.Wiem że można zmienić sprężyny ale to już jest duży koszt.
  11. Witam ,orientuje się ktoś ile motogodzin lub kilometrów średnio wytrzymuje łańcuszek rozrządu w wr-ce 250.Wydaje mi się ,że słyszę cichy szmer w silniku.Wg papierów serwisowych łańcuszek był wymieniany w lipcu 2007 i motor był potem bardzo mało jeżdżony.
  12. Myślę ,że dodatkowo zaznacze sobie punkty na wałkach i łańcuszku i dodatkowo policzę liczbę ogniw łańcuszka między punktami kontrolnymi.Tylko nie wiem czy jest możliwość ,że gdy łąńcuszek będzie lużny to się przesunie na trybie od strony wału i oznaczenia na nim nie będą się pokrywać z tymi które zrobiłem na wałkach
  13. dzięki za porady.Jeżeli dobrze zrozumiałem to w napinaczu wykręcam najpierw tą środkową śrubę a dopiero później wykręcam go całego.W serwisówce widziałem ,że wkłada się do niego śrubokęt i się przekręca jednocześnie popychając palcem napinacz, ale nie zabardzo zrozumiałem po co się to robi.
  14. Witam ,mam pytanie bo nigdy tego nie robiłem.Do regulacji zaworów w wr 250 musze ściągnąc wałki rozrządu .Jak to zrobic w miare sprawnie zeby nie namieszac za bardzo z rozrządem?Czy muszę wykręcic napinacz łańcuszka rozrządu i czy trzeba zawsze ściągnąc łańcuszek z wałków?
  15. Mam też takie podejrzenie,bo gdyby moje listki w szczelinomierzu były za grube niż ich opis to na zaworze ssącym gdzie stwierdziłem przekroczenie normy o 0,02 faktycznie przekroczenie było by jeszcze większe.Gdyby natomiast były za cienkie to luzy na zaworach wydechowych gdzie obecnie mam 0,17 (norma od 0,17do 0,22)były by tak naprawdę za małe.Tak czy owak zawory kwalifikowałyby się do regulacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...