Skocz do zawartości

Pierwsze moto...a co w przypadku,gdy sprzęt o poj 500 czy 600 cm3 jest za mały??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie mam dużego doświadczenia w poruszaniu się na dwóch kółkach.W zeszłym sezonie miałem suzuki dr 650 ale zmieniło właścicela i przyszedł czas,żeby kupic coś nowego.Wszystkie propozycje pięć... czy sześćsetek nie wchodzą w grę bo mam 202 cm wzrostu i nie mieszczę się na nich(kolana przy kierownicy,zbyt małe dźwignie zmiany biegów czy hamulca i wiele innych......).W planie mam XJR 1300, wiem,że to potworek i dla początkującego może nie jest najlepszy, zbyt duża moc i masa własna.W grę wchodzi również kwestia finansowa,mogę przeznaczyć ok 14 tyś zł....Co sądzicie o XJR'ce dla mnie, macie jakieś inne pomysły??

pozdro:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duuży kłoopot.Jednak raczej poszukaj coś mniejszego w sensie pojemnościowym np:750

 

 

 

 

 

próbowałem...cb 750, gsf 750....zawsze ten sam problem...kolana przy kierownicy. Boję się tego,że podczas jazdy mogę zachaczyć albo zablokować możliwość skrętu. Ja siebie na tyle znam,że o szleństewie nie ma mowy, więc groźba jakiegoś konkretnego dzwona spowodowana brakiem wyobraźni i nadmierną prędkością nie wchodzi w grę. Chodzi mi o to czy nie będę miał problemów z opanowaniem xjr'ki ze względu na jej wagę i gabaryty??:D

Edytowane przez malutki111111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boję się tego,że podczas jazdy mogę zachaczyć albo zablokować możliwość skrętu. (...)

 

podczas jazdy kierownicą porusza się w minimalnym stopniu, poczytaj sobie o przeciwskręcie