Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od dzisiaj moge sobie juz tutaj legalnie formalnie pisac :P Wczoraj stalem sie wlascicielem tego oto cudenka :)

 

 

No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810

taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszyn

 

Witam Truemaker, witam drvall

 

A ten artykuł o ksenonach to mi wygląda na lobbistyczną prowokację producenta legalnych ksenonów z atestem, nastawioną przeciwko wszystkim innym producentom, żeby ich wyeliminować z rynku.

Może i tak jest.. ja tam się nie bawię w takie przeróbki to więcej się nie wypowiadam bo się nie znam.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

 

Chopaki, sprawdźcie to:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4entry1050084

 

Zainteresujcie ludzi w swojej okolicy tą akcją, weźcie w niej udział, tzn. dorzućcie się temu koleżce (o szczegółach to z nim, bo sam z nim nie gadałem to nie wiem) i weźcie kilka/naście/dziesiąt naklejek do rozpropagowania w swoim mieście.

Edytowane przez 600bandytowmnienosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Od dzisiaj moge sobie juz tutaj legalnie formalnie pisac :icon_eek: Wczoraj stalem sie wlascicielem tego oto cudenka :banghead:

 

LINKKKKK

 

pozdrawiam :crossy:

 

Siema- Gratulacje :icon_question: i witaj w klubie :banghead:

 

 

No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810

taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszyn

 

 

po pierwsze witaj on the Club :icon_eek:

po drugie -ja tam ich pirdziele i tak pomykam na drogowych w dzień i mam gdzies ze co setny miga mi ze mu za bardzo swiecę. Swiecę to znaczy ze mnie widzi i niech tak zostanie.

Nowy sezon juz też chyba zaczne na Xenonach bo powroty do domu nocą bywały bardzo nie przyjemne.

reszta j/w w dupie czy sie to komus podoba czy nie, a artukuł to tylko naciaganie koniunktury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Ziomki i Poziomki :)

 

Mam problem z licznikiem, niedawno wywołaliście temat rozbitych kubków i masz Ci los - wywinąłem orła i kubeczkiem przywaliłem w asfalt (dekiel i klamka całe - gmol zebral - DOBRY!!! - POMÓGŁ!!!), nie połamał się jeno obdrapał, ale od tamtej pory licznik kilometrów się nie kręci (przewija), ani duży (całkowity), ani mały - za to prędkościomierz bez zarzutu. Zdjąłem kubek, ale wnętrze jest zrobione jakby z jakiejś masy "gipsowej" (kruche coś takie), coś jakby zabezpieczone przed grzebactwem. Nie chcę spierd... żeby potem nie było przy ewentualnej sprzedaży (zamiana na B12 :D ), że przekręciłem licznik. Naprawiał ktoś, ma ktoś może pomysł jak się do tego zabrać... Myślę, że poszła jakaś zębatka i tyle, ale jak się tam dostać do środka...

 

Proszę o pomoc (może być na priv'a)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co ja mialem tak ze mi nic sie nie krecilo ale to dlatego ze chyba linka nie dochodzila do konca sprobuj to tak zrobic by linka glebiej weszla w zegar:)moze to to ale nie wiem.moje zegary juz nie maja tej masy gipsowej bo ona tez rozwalila sie wiec wiesz.tam nie ma nic takiego jakis may pierdek tylko jest z tego co pamietam ale ciezko mi opisac bo juz nie pamietam jak to wyglada.najwazniejsze ze predkosciomierz dziala i tyle.przeciez nikt nie bedzie patrzyl przy sprzedazy czy licznik kreci sie a zreszta 3tys w ta czy w tamta co to za roznica:):)hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jako posiadacz konkurencyjnego Horneta :) mam pytanie w sprawie Bandita.

Tata ma Bandita S z 2003roku, stan tech.idealny 8.000 przebiegu, jezdzony bardzo turystycznie :) Co jakis czas wsiadam sobie na Bandita co by spokojnie pojeździc (owiewki i wieksza masa powoduja ze w trasie jazda Banditem a Hornetem to niebo a ziemia). Wczoraj sobie troszke ostrzej pojezdzilem ,zatrzumuje sie obok kumpla patrze a tu cała noga,tlumik,kolo itp.w ....oleju :biggrin: patrze na silnik a tam nie ma korka oleju,dlugo tak nie jeżdzilem,przypuszczam ,ze z 5-10km max,poziom oleju "w oczku" byl na polowie (no ale nie wiem czy to miarodajne bo cieply silnik byl). I teraz pytanie:

- Jak to mozliwe ,ze korek sie odkrecil? czy przez ostra jazde? (jakos strasznie mocno nie jedźilem bo poczatkujacy jestem).

I najwazniejsze : Czy cos sie moglo stac silnikowi ? czodzil normalnie,kontrolka oleju sie nie swiecila,poziom wskazywal polowe,bylo zimno wiec przegrzanie raczej nie wchodzi chyba w gre( tego nie wiem bo nie ma kotrolki temperatury)

 

Dzis jade do Suzuki po nowy korek (22zł) i olej ,i tu kolejne pytanie .Jaki olej lac? Bo nie wiemy jaki byl poprzednio.(moto kupiony od znajomej kobiety ,ktora nic nie wie :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis jade do Suzuki po nowy korek (22zł) i olej ,i tu kolejne pytanie .Jaki olej lac? Bo nie wiemy jaki byl poprzednio.(moto kupiony od znajomej kobiety ,ktora nic nie wie :biggrin: )

 

wymienić. obawiam się, że nie ma metody stwierdzenia, co było zalane

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jako posiadacz konkurencyjnego Horneta :) mam pytanie w sprawie Bandita.

Tata ma Bandita S z 2003roku, stan tech.idealny 8.000 przebiegu, jezdzony bardzo turystycznie :) Co jakis czas wsiadam sobie na Bandita co by spokojnie pojeździc (owiewki i wieksza masa powoduja ze w trasie jazda Banditem a Hornetem to niebo a ziemia). Wczoraj sobie troszke ostrzej pojezdzilem ,zatrzumuje sie obok kumpla patrze a tu cała noga,tlumik,kolo itp.w ....oleju :biggrin: patrze na silnik a tam nie ma korka oleju,dlugo tak nie jeżdzilem,przypuszczam ,ze z 5-10km max,poziom oleju "w oczku" byl na polowie (no ale nie wiem czy to miarodajne bo cieply silnik byl). I teraz pytanie:

- Jak to mozliwe ,ze korek sie odkrecil? czy przez ostra jazde? (jakos strasznie mocno nie jedźilem bo poczatkujacy jestem).

I najwazniejsze : Czy cos sie moglo stac silnikowi ? czodzil normalnie,kontrolka oleju sie nie swiecila,poziom wskazywal polowe,bylo zimno wiec przegrzanie raczej nie wchodzi chyba w gre( tego nie wiem bo nie ma kotrolki temperatury)

 

Dzis jade do Suzuki po nowy korek (22zł) i olej ,i tu kolejne pytanie .Jaki olej lac? Bo nie wiemy jaki byl poprzednio.(moto kupiony od znajomej kobiety ,ktora nic nie wie :) )

 

 

Korki nie odkręcają się same, nie jest to typowa wada Banditów ;). Jeżeli poziom oleju był w połowie oczka to prawdopodobnie z motocyklem nic się nie stało, z resztą jak by się zatarł to byś zauważył. Co do samego oleju i jego rodzaju to można się bawić w proroka, ale ponieważ motocykl jest dość nowy - 2003 rok to najpewniej był to syntetyk 10w40, ewentualnie półsyntetyk.

 

Sprawdź jaki jest obecnie poziom oleju. Zagrzej go postaw na stopce centralnej i po 3 minutach zobacz jaki jest poziom. Jeżeli poziom oleju nie jest poniżej minimum to nic nie rób. Za miesiac - półtora i tak trzeba będzie moto przygotować do zimy, czyli zmienić olej na nowy, wtedy masz kłopot z głowy.

 

Jeżeli olej spadł poniżej minimum, uzupełnij różnicę olejem syntetycznym 10w40. Oleje w obecnych czasach są mieszalne więc nie będzie problemu, nawet jeżeli zalany był do niego półsyntetyk.

 

Jeżeli nie masz ani ty, ani ojciec zamiaru jeździc w tym sezonie po prostu zmień olej na nowy i odstaw motocykl do garażu.

 

generalnie jeżeli po kupnie motocykla olej nie był zmieniany to i tak bym wymienił olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że Marcinie okiełznałeś już problem olejowy w Bandzorku i mozesz podzielić się uwagami z mniej doświadczonymi motocyklistami. Wspomniałeś nawet o oczku pomiarowym.BRAWO!!!!! SZACUN jak byk!!!! :biggrin: :notworthy: :biggrin:

 

 

no uczem siem szybko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie gdzie dostane gmole do Bandita 650??? Na allegro szukalem i nic nie znalazlem, nawet do 600 nie ma, tylko nie wiem i tak czy to by pasowalo.

 

pozdr.

http://www.motocombo.pl/produkt-1824-75_184_112.html

 

tu masz crashpady http://sklep.scigacz.pl/crash-pady-suzuki-...06-p-14596.html a gmole chyba też są :buttrock:

 

i tu poszukaj http://www.moto-akcesoria.pl/advanced_sear...ption=1&x=3&y=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie gdzie dostane gmole do Bandita 650??? Na allegro szukalem i nic nie znalazlem, nawet do 600 nie ma, tylko nie wiem i tak czy to by pasowalo.

 

pozdr.

 

 

Sprawdź gmole GIVI. Wyglądają dyskretnie (czarne na czarnym silniku) i dobrze zabezpieczają silnik. Jak to wygląda na moto możesz zobaczyć na linku poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...