Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kolego motorider twoje pytanie wprawiło mnie w osłupienie i jest z tej samej półki co pytanie które święta są lepsze Boże narodzenie czy Wielkanoc. Jakiej ty odpowiedzi oczekujesz? Ze ktoś przewidzi jak pierdolniesz i co w danym konkretnym przypadku będzie lepsze? Samych crash padów jest ze 100 rodzajów na allegro .O które Ci konkretnie chodzi ? Albo inaczej, zalicz ze trzy kontrolowane gleby i daj znać co lepiej się w takich okolicznościach sprawuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dobra. Pierwszą glebe kontrolną mam za sobą Skończyło się na lekko zarysowanej prawej pokrywie silnika, kilku zarysowaniach na owiewkach I połamanej obudowie kierunkowskazu ( szkło przeżyło). Teraz zostaje mi zaliczyć glebe raz w gomolach I raz z crash padami. Swoimi opiniami nie omieszkam się podzielić.

Jeśli chodzi o gomole myślałem nad czymś takim.

http://allegro.pl/gmole-heed-suzuki-bandit-gsf-1200-nie-crashpad-i4496161040.html

Nie da się ukryć że ochronią one wyłącznie silnik.

Jak by nie było crash pad wystaje troche bardziej poza obrys motocykla I jest szansa że plastiki ucierpią troche mniej.

Rozważam tu przypadek pospolitego szlifa na równej nawierzchni.

Co wy o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma idealnej ochrony (no chyba że zastosujesz patenty z nauki jazdy)

Gmol łatwiej naprawić (przy małej glebie) i na pewno zda egzamin. Natomiast słyszałem kiedyś teorię, że przy szlifie po płaskiej nawierzchni moto jedzie na crash padzie bardzo łatwo i daleko z powodu małej powierzchni ciernej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czołgiem banda, jako posiadacz B12 logiczne jest, że w tym dziale wyądowałem :D

Miło widzieć znajomego nicka, siema Venom :)

 

Może odgrzeję nieco kotleta ale w kwestii glebo ochronnych instalacji to jestem zdania że tylko 3 punktowe gmole mają rację bytu. Bandity to słusznych rozmiarów motocykle i crasche wyglądają na nich śmiesznie. Należy również pamiętać że gmole są tylko do ochrony pieca. Nie zapobiegną połamaniu plastików, klamek czy skrzywieniu kiery. Ja w swoim B12 mam 3 punktowe HEELe, jak dotąd na szczęście nie urzywane ;)

Good, better... Bandit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

czy jest może jakiś posiadacz Bandita 1250s z Wrocławia, który użyczyłby jedynie do przymiarki swoje moto na 5-10 minut? Niestety nie miałem przyjemności spotkać się z dużym Banditem a myślę o zmianie motocykla, wolałbym rozwiać sowje wątpliwości dotyczące wagi i wielkości zanim pojadę oglądać konkretny sprzęt.

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam mam pytanie od niedawna posiadam "Bandita" i troche zastanawia mnie jego spalanie w cyklu mieszanym przy w miare spokojnej jeździe (czasami jakieś szybkie przyśpieszenie albo szybsza jazda przez krótszy odcinek drogi) spalił mi ok 6,8/100

Wydaje mi sie ze to troche sporo ponieważ czytałem opinie innych użytkowników i z tego co wiem to normlanie spalenie miesci sie w granicach 5.0 - 5.5 /100. i dodatkowo gdy jade na 2 biegu ok 20kmh i odkręcam manetkę na ful to zacznie przyśpieszać przez chwile złapie muła i po chwili znowu idzie...

Co sądzicie na ten temat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjentem jest B12,5 z 2011r. Kontrolka luzu raz się zapala a raz nie, problem w tym że często po przekręceniu kluczyka-pomimo wrzuconego luzu- nie słychać pompki podającej paliwo i aby sprzęt uruchomić muszę powachlować dźwignią zmiany biegów aż się zaświeci zielona lampka i dopiero można odpalać.

 

Ktoś przerabiał coś podobnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to odnosi się również do bandita, ale takie zachowanie kontrolki N w Hondach powodowane jest przez wytarty bolec czujnika biegu neutralnego. Generalnie pomaga tylko wymiana czujnika. Koszt niewielki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, bo motocykle w których musiałem wymieniać czujnik miały zawsze nieco większe przebiegi (od 40-80 tys km). Dodatkowo zgooglowałem sobie ten czujnik w bandicie i wygląda on zdecydowanie inaczej. Przy okazji trafiłem na kilka anglojęzycznych wątków i wynika z tego że to dość powszechny problem w B12,5., który powinien jednak zostać załatwiony odpowiednim wyczyszczeniem czujnika za pomocą preparatu do czyszczenia połączeń stykowych. Jak to nie pomoże to wtedy wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...