Venom Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 kolego motorider twoje pytanie wprawiło mnie w osłupienie i jest z tej samej półki co pytanie które święta są lepsze Boże narodzenie czy Wielkanoc. Jakiej ty odpowiedzi oczekujesz? Ze ktoś przewidzi jak pierdolniesz i co w danym konkretnym przypadku będzie lepsze? Samych crash padów jest ze 100 rodzajów na allegro .O które Ci konkretnie chodzi ? Albo inaczej, zalicz ze trzy kontrolowane gleby i daj znać co lepiej się w takich okolicznościach sprawuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 No to dobra. Pierwszą glebe kontrolną mam za sobą Skończyło się na lekko zarysowanej prawej pokrywie silnika, kilku zarysowaniach na owiewkach I połamanej obudowie kierunkowskazu ( szkło przeżyło). Teraz zostaje mi zaliczyć glebe raz w gomolach I raz z crash padami. Swoimi opiniami nie omieszkam się podzielić.Jeśli chodzi o gomole myślałem nad czymś takim.http://allegro.pl/gmole-heed-suzuki-bandit-gsf-1200-nie-crashpad-i4496161040.htmlNie da się ukryć że ochronią one wyłącznie silnik.Jak by nie było crash pad wystaje troche bardziej poza obrys motocykla I jest szansa że plastiki ucierpią troche mniej.Rozważam tu przypadek pospolitego szlifa na równej nawierzchni.Co wy o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie ma idealnej ochrony (no chyba że zastosujesz patenty z nauki jazdy)Gmol łatwiej naprawić (przy małej glebie) i na pewno zda egzamin. Natomiast słyszałem kiedyś teorię, że przy szlifie po płaskiej nawierzchni moto jedzie na crash padzie bardzo łatwo i daleko z powodu małej powierzchni ciernej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amefisto Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Czołgiem banda, jako posiadacz B12 logiczne jest, że w tym dziale wyądowałem :DMiło widzieć znajomego nicka, siema Venom :) Może odgrzeję nieco kotleta ale w kwestii glebo ochronnych instalacji to jestem zdania że tylko 3 punktowe gmole mają rację bytu. Bandity to słusznych rozmiarów motocykle i crasche wyglądają na nich śmiesznie. Należy również pamiętać że gmole są tylko do ochrony pieca. Nie zapobiegną połamaniu plastików, klamek czy skrzywieniu kiery. Ja w swoim B12 mam 3 punktowe HEELe, jak dotąd na szczęście nie urzywane ;) Cytuj Good, better... Bandit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 No siema siema brachu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Panowie,może ma ktoś lampe do B6,chodzi mi o taką podwójną,chciałbym też podrasować tyłek moto,w sensie wywalić ten ogroomny błotnik,jak się zabrać do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelXJ Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam, czy jest może jakiś posiadacz Bandita 1250s z Wrocławia, który użyczyłby jedynie do przymiarki swoje moto na 5-10 minut? Niestety nie miałem przyjemności spotkać się z dużym Banditem a myślę o zmianie motocykla, wolałbym rozwiać sowje wątpliwości dotyczące wagi i wielkości zanim pojadę oglądać konkretny sprzęt.Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pijak Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Witam mam pytanie od niedawna posiadam "Bandita" i troche zastanawia mnie jego spalanie w cyklu mieszanym przy w miare spokojnej jeździe (czasami jakieś szybkie przyśpieszenie albo szybsza jazda przez krótszy odcinek drogi) spalił mi ok 6,8/100Wydaje mi sie ze to troche sporo ponieważ czytałem opinie innych użytkowników i z tego co wiem to normlanie spalenie miesci sie w granicach 5.0 - 5.5 /100. i dodatkowo gdy jade na 2 biegu ok 20kmh i odkręcam manetkę na ful to zacznie przyśpieszać przez chwile złapie muła i po chwili znowu idzie...Co sądzicie na ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pini0 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Banditów kilka jest. A jakiego Ty masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pijak Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 A no tak bardzo przepraszam ja mam 600 wersja N 1995rDodatkowo mam pytanie czy w puszce filtra seryjnie pod filtrem znajduje sie taka aluminiowa siateczka taka bardzo drobna? czy jest to jakaś "blokada"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Pacjentem jest B12,5 z 2011r. Kontrolka luzu raz się zapala a raz nie, problem w tym że często po przekręceniu kluczyka-pomimo wrzuconego luzu- nie słychać pompki podającej paliwo i aby sprzęt uruchomić muszę powachlować dźwignią zmiany biegów aż się zaświeci zielona lampka i dopiero można odpalać. Ktoś przerabiał coś podobnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie wiem czy to odnosi się również do bandita, ale takie zachowanie kontrolki N w Hondach powodowane jest przez wytarty bolec czujnika biegu neutralnego. Generalnie pomaga tylko wymiana czujnika. Koszt niewielki. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 dzięki za odpowiedź, muszę się dostać do tego czujnika i zobaczę jak wygląda, nie napisałem że moto ma przebieg 17 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 No właśnie, bo motocykle w których musiałem wymieniać czujnik miały zawsze nieco większe przebiegi (od 40-80 tys km). Dodatkowo zgooglowałem sobie ten czujnik w bandicie i wygląda on zdecydowanie inaczej. Przy okazji trafiłem na kilka anglojęzycznych wątków i wynika z tego że to dość powszechny problem w B12,5., który powinien jednak zostać załatwiony odpowiednim wyczyszczeniem czujnika za pomocą preparatu do czyszczenia połączeń stykowych. Jak to nie pomoże to wtedy wymiana. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 dzięki Bimbak za rady, w wolnej chwili dobiorę się do tego czujnika i przeczyszczę go, zobaczymy czy da się uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.