Yosarian Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 rozpatrujemy B12 S Gdziesz slyszalem ze TTTM nawet prosto z salonu. Ktos wie czy w 1250 to wyeliminowali? przynajmniej ten wkurzajacy odglos? I czy poprawili tam swiatla? Ale jaaki wkurzający odgłos? :icon_mrgreen: Lusterka drżą jedynie na dziurach i mocnych nierównościach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja wzasadzie żadnych drgań nie odczuwam...jedyne co odczuwam to moje drżące łapy jak zsiadam z moto i sie zastanawiam czy to wrażenia z jazdy czy mnie dopiero odpuszcza pio imprezie :D ...hahahahaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 (edytowane) Dzis ostatecznie dogadalem sie co do sprzedazy truchla jakie pozostalo po moim bandziorku. Ostatni raz jechalem nim 1 maja i niestety ta przejazdzka nie skonczyla sie dla niego happy endem. Co innego dla mnie, uwazam ze mialem duuuzo szczescia :) Bandit byl moim marzeniem od wielu lat, ktore udalo mi sie spelnic. To on chodzil mi po glowie, kiedy myslalem o tym, jak by to bylo miec motocykl. Fajnie byloby jeszcze kiedys powrocic do maszyny, ktora uwazam za kwintesencje i najpiekniejszy przyklad prawdziwego motocykla. Mam nadzieje ze mi sie uda a do tego czasu bede tu zagladal. Ave Bandit :notworthy: Edytowane 11 Lipca 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dużego Bandita miałeś? Potrzebuje używany stelaż boczny na kuferki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Bandit 600 bez stelaza pod kuferki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ok...spoko...dzieki...temat już się nawija :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas23KR Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam wszystkich kolegów . Mam pytanko . Chciałbym oddać do malowania dekiel z lewej strony silnika ,dlatego przed jego ściągnieciem wole sie upewnic i zorientowac w paru istotnych kwestiach . Po spuszczeniu oleju z silnika, wystarczy wykrecic tylko śruby mocujące dekiel i nic więcej ? czujnik który wchodzi do dekla trzyma sie tylko na "ścisk" po dokreceniu wszystkich śrub? proszę o odpowiedź . Dzięki z góry. Pozdrawiam . Ł http://bikepics.com/pictures/1711338/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 wystarczy odkręcić tylko śrubki , przewód trzyma sie na wciśniętej gumce , ktróra bez problemu powinna zejść , trzeba uważac tylko żeby nie zerwac uszczelki , chyba że masz nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Panowie jakie macie żaróweczki na długich a jaka na krótkich przy b6 z ;04 bo moje światła sa fatalne i wczoraj jak wracałem w nocy doświadczyłem tego;/ Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Panowie jakie macie żaróweczki na długich a jaka na krótkich przy b6 z ;04 bo moje światła sa fatalne i wczoraj jak wracałem w nocy doświadczyłem tego;/ jesli sprawa ma sie tak jak z B12, to ja na zwykle wrzucilem ksenona. Jesli nie jest tak zle to pewnie polecalbym jakies philips +50% lub +70% moze wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Panowie jakie macie żaróweczki na długich a jaka na krótkich przy b6 z ;04 bo moje światła sa fatalne i wczoraj jak wracałem w nocy doświadczyłem tego;/ Niestety to wg. mnie pieta achillesowa Bandita w wersji S. Wszyscy to wiedzą. Żarówki to HB3 i HB4. Wydumka do soczewek :banghead: jesli sprawa ma sie tak jak z B12, to ja na zwykle wrzucilem ksenona. Jesli nie jest tak zle to pewnie polecalbym jakies philips +50% lub +70% moze wystarcza. Ksenon też nie zawsze pomaga. W zasadzie nikt mi nie zademonstrował jego wyższości nad standartem. Chętnie porównam w nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Niestety to wg. mnie pieta achillesowa Bandita w wersji S. Wszyscy to wiedzą. Żarówki to HB3 i HB4. Wydumka do soczewek :banghead: Ksenon też nie zawsze pomaga. W zasadzie nikt mi nie zademonstrował jego wyższości nad standartem. Chętnie porównam w nocy. za daleko mieszkasz ;) ale moze keidys sie uda. Cudow nie ma ale wg mnie jednak z ksenonem jest duzo lepiej.(moze poza mokrym asfaltem) Oswietlenia jak w aucie nie bedziemy mieli. to by potrzeba chyba stara FZR gdzie dwie H4 wchodzily ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 witam czy kupując B12 lepiej zadbać o rocznik czy o przebieg? przy moich małych możliwościach finansowych mogę jedynie zwracać uwagę na jedną z tych dwóch rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 witam czy kupując B12 lepiej zadbać o rocznik czy o przebieg? przy moich małych możliwościach finansowych mogę jedynie zwracać uwagę na jedną z tych dwóch rzeczy Ani na jedno ani na drugie. Decydujące kryterium to faktyczny stan techniczny. Im lepszy stan tym wyższa cena. Proste :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ani na jedno ani na drugie. Decydujące kryterium to faktyczny stan techniczny. Im lepszy stan tym wyższa cena. Proste :biggrin: to oczywiste a jeśli stan techniczny jest zbliżony w obu motocyklach? lepiej jak ma mniej przejechane czy lepiej jak jest młodszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.