JanuszK30 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 WitamTak jak pisze na kolo YZFa 750ke mozna odpalic w pojedynke i wlasciwie wszystkie 4 cylindrowe przynajmniej do 750 w pojedynke mozna odpalic. Ale z pewnoscia nie kazdy motocykl.. np. BMW boxer 1200 do tego kardan w dwojke nie udalo nam sie odpalic...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 gdy silnik zaskoczy wtedy dopiero gaz, wcześniej istnieje opcja że zbyt wiele benzyne znajdzie sie w gaźnikach- co skutkuje tzw zalaniem.Zależy bo może zaskoczyć dopiero jak mu dasz troche wiecej paliwka. Rużne są motocykle, rużnie to bywa. Najlepiej obadać wszystko podczas danej sytuacji, bo rużnie to bywa.Wybacz, ale nie wiesz skąd się bierze zalanie silnika, bo byś tak nie pisał.Dobrej pogody życzę. (...)Ale zasada jest ta sama niezależnie czy odpalasz Komara czy Biga DR 800. Tylko trudniej "przepchnąć" przez kompresje... :smile:Faktycznie, żadna różnica między dwusuwem 50 cm a singlem 4T 800 cm... Dużego jednocylindrowca trudno z kopajki uruchomić co dopiero z puchy:) Jak mi sie rozwalił automatyczny dekompresator to z kopajki ni ch.ja nie szło go odpalić. Samemu też pchać nawet nie próbowałem ale we dwóch, dając z siebie wszystko i więcej, obrót koła i pyrkał. Na drugim biegu, bo na pierwszym nie da rady pokonać kompresji. No chyba żeby ze czterech byków pchało:PDuże single bardzo łatwo odpalają z kopa o ile kierowca zna procedurę i silnik jest właściwie wyregulowany.Moja XR400 odpala od strzała, nawet bez odprężnika (o ile ma się masę ciała większą nić 60 kg). a co powiecie na odpalenieSUZUKI DR BIG 800 na pych :DPodjąłem wyzwanie Hikora, ale jeszcze nie było okazji żeby się zmierzyć. Pożyjemy - zobaczymy. Wracając do tematu, to trzeci bieg + silne nogi + damski dosiad zgrany z puszczeniem sprzęgła i heja :icon_biggrin: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Wybacz, ale nie wiesz skąd się bierze zalanie silnika, bo byś tak nie pisał. Że tak spytam, jakim fachowym wyrazem określić stan "mokrych" świec zapłonowych spowodowanych odkręconą manetką gazu bez włączonego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Że tak spytam, jakim fachowym wyrazem określić stan "mokrych" świec zapłonowych spowodowanych odkręconą manetką gazu bez włączonego silnika?To jest zalanie, lecz w przypadku gaźników podciśnieniowych - a takie występują w rzeczonym motocyklu - samo odkręcenie manetki nie spowoduje podniesienia przepustnicy właściwej wraz z iglicą. Ponadto najbogatszą mieszankę każdy gaźnik wytwarza przy przepustnicy zamkniętej, co sprzyja zalewaniu.Zaś o ilości paliwa w gaźniku decyduje pływak, nie manetka. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Nie mialem wieszych problemow przy odpalaniu na pych VF750F (V4, 250kg). A przed chwila sprawdzilem i odpalilem z popychu 900RR. Ale ja zawsze takie graty kupuje, wiec pewnie z pychu wszystko odpale :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Gażnik w xt660 jest mechaniczny i podciśnieniowy! A co do pchania ttr to hmm mam nowy tłok i nie dałem rady przebić sam kompresji tak dla zabawy wiec raczej nie widze możliwości odpalenia samemu Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ewentualnie pompka przyspieszająca chyba może świecę zalać samym otwieraniem przepustnicy... Ale tego pewien nie jestem, nie miał takiego motocykla, zasada działania pompki przyspieszającej jeszcze mnie nie interesuje, ale pamiętam jak mnie znajomy ochrzanił, że stoję i kręcę manetką w jego endurze. Cośtam mówił, że pompka i że kopać będzie pół dnia... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Mi xl350 też nigdy nie udało sie odpalić na pych. Może we 2 osoby by dało rade ale samemu po kilku próbach miałem dosyc i odpusciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Mi xl350 też nigdy nie udało sie odpalić na pych. Może we 2 osoby by dało rade ale samemu po kilku próbach miałem dosyc i odpusciłem.Na jakim biegu próbowałeś? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Gażnik w xt660 jest mechaniczny i podciśnieniowy!Prawie. To gaźnik typu "register": ma 2 dysze. Mniejsza (27mm) ma przepustnicę sterowaną linkami gazu, w wiekszej (36mm) przepustnica jest regulowana podciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Prawie. To gaźnik typu "register": ma 2 dysze. Mniejsza (27mm) ma przepustnicę sterowaną linkami gazu, w wiekszej (36mm) przepustnica jest regulowana podciśnieniem. chyba nie dwie dysze, a dwie gardziele.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 no a mi osobiście udało się raz odpalić SR500 na pych. Samemu, chyba z trójki, czy dwójki... Ogólnie obyło się bez większych problemów, a zbyt silny nie jestem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Na jakim biegu próbowałeś? na 2,3 i coś mi się tak kojaży że wyzszego biegu nie dało się właczyć na postoju, a na 2 i 3 niedało się obrócić silnikiem tyle koło po puszczeniu sprzęgła stawało w miejscu.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 chyba nie dwie dysze, a dwie gardziele....Pewnie, myślę o jednym a piszę o drugim. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak czytam niektorych tutaj to mi sie noz otwiera.. Sorier, jak jestes taki mocarz to sprobuj odpalic na pych chociazby Intrudera 1400 albo wspomnianego wczesniej DR 800 Biga...w 4 garowych , poiemnosc rozklada sie na 2 czyli 600 w singlu nalezy porownywac z pojemnoscia 1200 ccm w 4 garach.To tez ciekawa teoria.. Blizsza prawdy bylaby teoria ze pchanie dwucylindrowej 600 to tak jak singla o poj. 300 ccm a czworki o poj. 1000 to tak jak singla 250, ale to tez bylaby tylko teoria nieuwzgledniajaca wiekszej masy motocykla przy wiekszej pojemnosci..Pozdrowienia dla wszystkich "teoretykow":D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.