Vlaad Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Pasującą wtyczkę dostaniesz oczywiście w salonie Triumph'a. Nawet nie przyszło mi do głowy zapytać ile to kosztuje, bo myślę że jakieś chore pieniądze. Przy najbliższej wizycie zapytam. Przerabianie chyba nie ma sensu, bo po pierwsze musiało by być zabezpieczone przed wodą, a po drugie, nie jestem pewien czy większe zmieści się za owiewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 też mam taką mniejszą w kanapie, ale póki co nic nie podłączałem, więc nie było z tym problemu. może to jakiś "standard motocyklowy"? najpewniej się okaże, że za góra dychę w każdym sklepie z częściami do wski jest :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 (edytowane) też mam taką mniejszą w kanapie, ale póki co nic nie podłączałem, więc nie było z tym problemu. może to jakiś "standard motocyklowy"? najpewniej się okaże, że za góra dychę w każdym sklepie z częściami do wski jest :D jsz Obyś miał rację, bo jeżeli jest to standard tylko "made by Triumph", to wiadomo że służy jedynie wyciąganiu kasy :icon_mrgreen: . Muszę zrobić rozeznanie w temacie, bo patent może być przydatny. Nigdy nie wiadomo, kiedy może się przydać trochę prądu. PeeS filipr, zmalazłem coś takiego: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=8057 może się nada? Edytowane 17 Maja 2009 przez Vlaad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 PeeS filipr, zmalazłem coś takiego: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=8057 może się nada? Pytanie tylko czy to ma średnicę normalnego gniazda zapalniczki czy taką jak jest w triumph. Aż chyba pójdę i zmierzę te średnice i je porównam. Może w motocyklach jest ciaśniejsza żeby wtyczka nie wypadła i trzeba na siłę wcisnąć? ;-) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) To gniazdo które mamy pod lewą osłoną to gniazdo zgodne ze standardem DIN 4165, czyli mniejsze od samochodowego. Znalazłem przejściówkę: http://www.boxer-parts.eu/wtyk_din_z_przed...ki,59,3821.html ... ale niestety trochę drogo (40 pln), jest też do kupienia sama wtyczka(15 pln), jeśli będziemy używać tylko jednego urządzenia np.GPS to będzie taniej :) Edytowane 19 Maja 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No to rozwiązanie jakieś jest. Szkoda tylko, że z takim kablem długim 40cm, bo mogłoby być bez :) a wtyczki od GPS przerabiać mi się nie uśmiecha :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 [...] Mil na km nie przestawisz, mam ten sam zgryz ale przyzwyczaić się można;-) Sorki za opóźnienie ale nieczęsto tu bywam. Nie opowiadaj, da się przestawić i to bardzo łatwo: http://forum.motocyklistow.pl/rozwizanie-Z...-h-t115635.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 W serwisie przyjmują że jak nie wiedzą jak coś zrobić to mówią interesantowi że tego się nie da zrobić... Tak z ciekawości; moto sprowadzałeś z UK czy USA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 A nie mówiłem, że się przyda ?:) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 A nie mówiłem, że się przyda ?:) Taak :). Swoją drogą to byłoby straszne gdyby tak zaawansowanego komputera nie dało się przestawić na normalne jednostki. Z USA, w miarę dobry stan, po uślizgu ale z 1900 mil na liczniku plus kwity więc decyzja i zrobiony na miejscu a śmigam rok 3 bez przygód (raptem 14 tysiów ale czasu brak ;( ). Raz jeszcze dzieki za podpowiedź! Ja na Jagielońską to raczej się nie wybieraj chyba, że masz układy lub się coś zmieniło. Robię sprzęta prywatnie w okolicy i jest OK. Do zo na trasie ;-) ! Ja mojej maszynki nie oddam żadnemu mechanikowi w ręce, chyba że będę musiał (rzeczy których we własnym zakresie nie wykonam np.regulacja zaworów). Czynności takie jak wymiana oleju czy płynu hamulcowego robię sam i wiem że robię dobrze (zgodnie z serwisówką). Nie miałeś problemów z pierwszym przeglądem? chodzi mi o lampę przednią (wersje USA świecą centrycznie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiej Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam Wszystkich Czytałem sobie cały wątek dotyczący sprinta 1050. Trochę to niepokojące co piszę Vlaad. Ja od niedawna jestem zafascynowany Tigerem 1050 a serce tych motocykli jest jednakowe. Nawet nie biorąc pod uwagę czy są jednakowe czy nie to taka historia negatywnie rzutuje na każdy motocykl tej marki. Mam nadzieje że inni użytkownicy nie potwierdzają tego. Ktoś pisał że nie oddaje mechanikom swojego motocykla. Ja swoją Xj starusze tylko swojemu koledze daje do serwisu i nigdy nie boję się że coś będzie niedokręcone. Niepokojące jest to co tu przeczytałem. Używając swój 13 letni motocykl z przebiegiem 50tys km ( i tak niewielki jak na te lata) po prostu siadam na niego nie patrzę nawet na olej. Po prostu siadam jadę wracam, czasami go umyję, regularnie wdg instrukcji robię wszelkie czynności serwisowe. Jest to motocykl jak by nie patrzeć 13 letni. Nigdy nie miałem nowego motocykla i nie wyobrażam sobie tak się "wozić" z motocyklem, który kosztuje 50tys złotych. Mój wart jest 1/5 ceny w porywach i mam pełne zaufanie do niego. W każdej chwili siadam i jadę choć by do Lizbony i jedyne czym się przejmuje to tym aby tyłek nie bolał. Jeżeli inni użytkownicy mają lepsze doświadczenia to dobrze by było aby coś napisali, zanegowali Vlaada doświadczenia i napisali że widocznie felerny egzemplarz że coś bo oni mają 80tys i nic nie psuje się czy coś. Jest ktoś taki tutaj? Z innej beczki. Jak nie wiem jak u Was ale u mnie forum chodzi dość powoli i czasami zniechęcam się do napisania czegokolwiek :). pozdrawiam i jak najmniej awarii i usterek na czymkolwiek śmigacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam Wszystkich Czytałem sobie cały wątek dotyczący sprinta 1050. Trochę to niepokojące co piszę Vlaad. Ja od niedawna jestem zafascynowany Tigerem 1050 a serce tych motocykli jest jednakowe. Nawet nie biorąc pod uwagę czy są jednakowe czy nie to taka historia negatywnie rzutuje na każdy motocykl tej marki. Mam nadzieje że inni użytkownicy nie potwierdzają tego. Ktoś pisał że nie oddaje mechanikom swojego motocykla. Ja swoją Xj starusze tylko swojemu koledze daje do serwisu i nigdy nie boję się że coś będzie niedokręcone. Niepokojące jest to co tu przeczytałem. Używając swój 13 letni motocykl z przebiegiem 50tys km ( i tak niewielki jak na te lata) po prostu siadam na niego nie patrzę nawet na olej. Po prostu siadam jadę wracam, czasami go umyję, regularnie wdg instrukcji robię wszelkie czynności serwisowe. Jest to motocykl jak by nie patrzeć 13 letni. Nigdy nie miałem nowego motocykla i nie wyobrażam sobie tak się "wozić" z motocyklem, który kosztuje 50tys złotych. Mój wart jest 1/5 ceny w porywach i mam pełne zaufanie do niego. W każdej chwili siadam i jadę choć by do Lizbony i jedyne czym się przejmuje to tym aby tyłek nie bolał. Jeżeli inni użytkownicy mają lepsze doświadczenia to dobrze by było aby coś napisali, zanegowali Vlaada doświadczenia i napisali że widocznie felerny egzemplarz że coś bo oni mają 80tys i nic nie psuje się czy coś. Jest ktoś taki tutaj? Z innej beczki. Jak nie wiem jak u Was ale u mnie forum chodzi dość powoli i czasami zniechęcam się do napisania czegokolwiek :). pozdrawiam i jak najmniej awarii i usterek na czymkolwiek śmigacie :) Ja mam mojego sprinta dopiero od ok.miesiąca i zrobiłem dopiero ok.300km więc o awaryjności nic ci nie powiem bo na razie jest ok (moto ma dopiero niecałe 7000km). Gdy szukałem po całej Polsce moto natknąłem się na sprinta z 2005 który miał przebieg ponad 76000km, więc całkiem sporo i właściciel (pierwszy właściciel w Polsce) zarzekał się że nigdy nie miał z nim żadnych problemów. Forum wolno chodzi wszystkim :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiej Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Ja mam mojego sprinta dopiero od ok.miesiąca i zrobiłem dopiero ok.300km więc o awaryjności nic ci nie powiem bo na razie jest ok (moto ma dopiero niecałe 7000km). Gdy szukałem po całej Polsce moto natknąłem się na sprinta z 2005 który miał przebieg ponad 76000km, więc całkiem sporo i właściciel (pierwszy właściciel w Polsce) zarzekał się że nigdy nie miał z nim żadnych problemów. Forum wolno chodzi wszystkim :( Hehe przebieg 70tys to już konkret. Popsutym wiecznie by tyle nie zrobił to fakt. Co do zarzekania się to co miał mówić potencjalnemu nabywcy? :). A twój z przebiegiem 7tys to jeszcze pewnie nowością pachnie :), ledwo dotarty :) Najgorsze w tych motocyklach to że trzeba je myć. Ogólnie w każdych. Mój taki brudny przez te deszcze że patrzeć nie mogę. No i ostatnio mi paliwa zabrakło. Niby wskazówka wielka do tego lampka rezerwy ale lało i nie chciało mi się na stacje więc musiałem potem kombinować. Szerokiej drogi wszystkim :) pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 ludzie testy piszą :icon_mrgreen: podziękowania dla autora jeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 U mnie się odkręciły jak na razie dwie rzeczy;) a przynajmniej te zauważyłem. Zbiorniczek płynu hamulcowego oraz centralny podnóżek. Poza tym wspomniany wcześniej wskaźnik poziomu paliwa nie wiedząc czemu od niedawna pracuje poprawnie :) Ciekawe jak długo... :) pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.