Skocz do zawartości

dymiom rury


CYCE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oj nie przesadzajcie żeby nie ruszać. Zależy co jest do ruszania. Jeśli tylko "góra" silnika to jeśli CYCE mają kapustę to można to zrobić

Cyce trochę kapusty mają i napewno coś z tym zrobią . Jednak dopóki jeździ i nic więcej się nie dzieje to nie będziemy rozbierać maszyny :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na miejscu Cycow nic bym nie ruszal, a nadmiar gotowki lepiej wydac na stacji benzynowej. No chyba ze ten motocykl ma Wam starczyc az do smierci :crossy:

Takie czesciowe naprawy zwykle pociagaja za soba kolejne i w koncu wychodzi remont generalny. Rozbieranie czegos aby tylko zobaczyc i pomacac jest bez sensu. Oczywiscie wszelkie regulacje, przeglady i wymiany trzeba robic na biezaco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie przesadzajcie żeby nie ruszać. Zależy co jest do ruszania. Jeśli tylko "góra" silnika to jeśli CYCE mają kapustę to można to zrobić

 

Troszke skomplikowany jest szlif w Goldwingu, bo cylindry sa czescia karterow silnika.

Robiac szlif trzeba rozebrac wszystko.

Latwiej i taniej kupic silnik z mniejszym przebiegiem, albo inny motocykl.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke skomplikowany jest szlif w Goldwingu, bo cylindry sa czescia karterow silnika.

Robiac szlif trzeba rozebrac wszystko.

Latwiej i taniej kupic silnik z mniejszym przebiegiem, albo inny motocykl.

 

Adam M.

 

No skoro tak, to rzeczywiście może być spory problem. Choć i tak wszystko rozbija się o kasę. Jeśli jednak jedynie głowica byłaby do regeneracji i uszczelniacze do wymiany, to chyba nie jest aż tak duży kłopot, ale po takim przebiegu równie dobrze mogą być starte pierścienie i zowalizowane tłoki. Więc chyba rzeczywiście lepiej tego nie dotykać...

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie tyle to, że cylindry są częścią karteru jest problemem ale fakt że trzeba to szlifować i honować maszyną do ślepych otworów. W bloku jest właściwie tylko szpara na korbowód i trzeba wybrać materiał pod kątem prostym aż do końca. Nie w każdej szlifierni da się to zrobić.

 

 

 

 

 

[_ T _]

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke skomplikowany jest szlif w Goldwingu, bo cylindry sa czescia karterow silnika.

Robiac szlif trzeba rozebrac wszystko.

Latwiej i taniej kupic silnik z mniejszym przebiegiem, albo inny motocykl.

 

Adam M.

Oczywiście że łatwiej jest kupić inny motocykl ale my wcale nie mamy zamiaru pozbywać się tej maszyny . Jak zajdzie taka potrzeba to wpakujemy w nią całą kasę ale będzie hulała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten olej by dostawal caly czas jakis wiekszych ubytkow nie mam a wskazuje na to ze idzie olej na 10000 dolewam litr

 

Witam

Czegos tu nie rozumiem. Cyce pisza, ze ubywa litr oleju na 10 000 a Wy im proponujecie w silniku grzebac??? Przeciez to zaden ubytek. 2 kwestia przebieg. Nie jest to dla tej maszyny tak przeogromny przebieg, ktory owalizuje cylindry itp. Wszyscy przyzwyczaili sie do przebiegow na cofnietych licznikach i norma jest ze motocykl od 5 lat w zwyz nie zwieksza w naszym kraju przebiegu :wink:

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Cyce nauczą się po każdej jeździe zostawiać motocykl na centralnym stojaku i zaobserwować czy na drugi dzień nadal dymi.

Piszą że mają kasę a po 10.000 km i dolewają 1l oleju zamiast go wymienić.

Dla silnika Hondy 0,1 l na 1000km to żadne zużycie tylko norma.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Cyce nauczą się po każdej jeździe zostawiać motocykl na centralnym stojaku i zaobserwować czy na drugi dzień nadal dymi.

Piszą że mają kasę a po 10.000 km i dolewają 1l oleju zamiast go wymienić.

Dla silnika Hondy 0,1 l na 1000km to żadne zużycie tylko norma.

Olej wymieniamy jak należy , ale pomiędzy wymianami robimy dolewki w razie naturalnych ubytków . Spróbujemy stawiać motocykl na centralkach , tak jak radzisz i zobaczymy co będzie się działo

 

Tak z ciekawosci pytanie do Cycow: Ile km robicie rocznie ?

W ostatnim sezonie zrobiliśmy tylko 9 tys mil ale normalnie to mamy przebiegi w granicach 20 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...