Sting Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 (edytowane) Zerknijcie na www.advrider.com - co tam goście robią z Wee-Stromami :flesje: Najbardziej rzucają się w oczy terenowe opony - czyli widać po takiej zmianie można zaryzykować wyprawę przez bezdroża na DL-u. Swoją drogą bardzo fajne forum - nie znałem go wcześniej. I jesteś tam całkiem aktywny, jak zauważyłem ;) Najbardziej podobało mi się zdjęcie V-Stroma z bocznym wózkiem!! Edytowane 24 Sierpnia 2006 przez Sting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Forum ADVRiders jest zawodowe, szkoda tylko że większość ekipy siedzi za wielką wodą ;)Z drugiej strony ostatni zlot europejskiej ekipy ADV był fenomenalną imprezą ;) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Ciekaw jestem w jakim polozeniu macie szybe, bo szukam optimum. Mam 180 i wczesniej mialem w najwyzszym polozeniu, ale zacząłem zauważać turbulencje przy tym ustawieniu i zgodnie z radą z artykułu w Motocyklu opuściłem do środkowej pozycji. Turulencji niby nie ma, ale pęd się odczuwa.Mierzę 182 cm. Gdy wypożyczyłem małego V-Stroma do testu, nie mogłem ustawić przedniej szyby - niezależnie od jej położenia pojawiały się turbulencje, praktycznie uniemożliwiające jazdę z lekko uchylonym wizjerem w kasku. Być może sprawę by załatwiła jakaś akcesoryjna szyba? ;) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Tych bajerów do szyby vstroma jest już na rynku od cholery (szczególnie na zachodzie). Prawie każdy użytkownik DLa się na to skarży, więc bardzo wielu wymienia szyby lub zakłada deflektory. Nawet goście z Suzuki mają świadomość, że to moto ma z tym problem, stąd również oferują oryginalny deflektor ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posum650 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 cześć, założyłem szybę Givi. Jest wyższa i szersza niż oryginalna. Jest ciszej i mniej turbulencji, choć ciągle nie tak jak w samochodzie, ale właśnie o to chodzi. Wygląda lepiej, choć niektórum może przeszkadzać czarna obwódka. Mam ją w najniższej pozycji i patrzę powyżej dolnej krawędzie (mam 178cm). Bonus to kompletny brak robaków na kasku i kurtce. Po 900km ( w tym 200 km w nocy) szybka czysta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 :biggrin: sorry ze pisze nie na temat, ale mam pytanie. Z ktorych rocznikow V-stromy sa najmniej awaryjne i ile trzeba wydac pieniedzy na kupno Suzuki?? Za rok prawko i czas cos pomyslec :bigrazz: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Z ktorych rocznikow V-stromy sa najmniej awaryjne Pomiędzy rocznikami raczej nie ma zbyt dużych różnic w konstrukcji. Wszystkie uchodzą za mało awaryjne. Zapewne im nowszy, tym lepszy. BTW, ktoś tu miał jakąś usterkę w Vstromie??? i ile trzeba wydac pieniedzy na kupno Suzuki?? http://www.allegro.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 http://www.allegro.plhaha ta opcje juz sprawdzilem no i tak od 19tys sie zaczyna. Dzieki za odpowiedz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 BTW, ktoś tu miał jakąś usterkę w Vstromie??? Sly11 ma sztormiaka i ostatnio odpadł z wyjazdu z powodu awarii elektroniki. Ja zaś w czasach poszukiwań dużego enduro-tourera usłyszałem że w dużych sztormiakach zdarzały się przypadki padnięcia elektroniki - info od gościa sprowadzającego motocykle ze Szwajcarii. Ale ile w tym prawdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Mierzę 182 cm. Gdy wypożyczyłem małego V-Stroma do testu, nie mogłem ustawić przedniej szyby - niezależnie od jej położenia pojawiały się turbulencje, praktycznie uniemożliwiające jazdę z lekko uchylonym wizjerem w kasku. Być może sprawę by załatwiła jakaś akcesoryjna szyba? :biggrin: A gdzie Ci dali maszynę potestować??? W ogóle to korzystając z okazji, chciałem Was podpytać o kilka rzeczy. Chodzi za mną ten sprzęt, ale skłaniam się w stronę 1000. Chciałbym się przesiąść na niego i chociaż 650 bardzo mi się podoba to zastanawiam się czy warto, obecnie mam 53KM a tam u Was jest chyba 66, taka różnica w mocy nie zrobi na mnie raczej wrażenia ale to szczegół. Co sądzicie , warto czy nie warto? Widze, że większośc z Was śmiga na małych DL-ach, może lepiszy jest mały z jakiegoś względu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Hun996 - do mnie jak dotąd nie dotarły głosy o awariach elektroniki. Trochę bardziej mnie martwi nieco tandetne i nieprzemyślane wykończenie niektórych elementów, w wyniku czego na szosie jest ok, ale w terenie to różnie bywa - tu coś odpadnie, tam coś się odłączy. Oczywiście moto musi nieźle dostać po dupie, żeby do tego doszło, ale jednak (np. przewody do czujnika położenia sprzęgła lubią sobie wyskoczyć z gniazda i moto gaśnie. Są wpięte do sprzęgła tak marnie, że mógłby to być port USB :biggrin: ). Aczkolwiek ja tego nie traktuję w kategoriach usterki, bo jeśli coś mi się urywa w wyniku gleby, to w sumie sam jestem sobie winien. bjoernrider - wiesz, ja latam na DL650, więc moje opinie na ten temat trzeba traktować z dystansem, jednak moim zdaniem mały Vstrom ma rewelacyjne osiągi jak na swoje 66KM. Tym bardziej, że wg. rozmaitych testów na hamowniach, większość egzemplarzy ma ok. 70-72KM. Jestem pewien, że jeśli teraz masz VL800 z 53KM, to różnica mocy zrobi na Tobie duże wrażenie. Ja wcześniej miałem transalpa i jeśli chodzi o osiągi, to to jest inna bajka po prostu. Zresztą dane testowe mówią same za siebie, od 0-100 w 3.9 sekundy, a i tak najmocniejszą stroną Vstroma jest jego elastyczność. Oczywiście duży Strom jest mocniejszy, jest tylko pytanie, czy w turystycznej jeździe jego moc się wykorzysta. Jeśli nie, to minusy dużego DLa są takie, że więcej waży, ma sztywniejsze zawiechy, więcej pali, mocniej szarpie, więcej kosztuje.Mnie osiagi DL650 wystarczają w jeździe w 2 osoby z bagażem, acz moja pasażerka to waga piórkowa. Przy plecaku o wadze rzędu 80kg, moto zaczyna dość poważnie reagować na tę dodatkową masę (sprawdzałem). Jeszcze z ciekawostek - DL650 ma praktycznie identyczne osiągi jak BMW R1200GS (testowane dość długo w warunkach szosowych - czyli tak do 120km/h). Edytowane 21 Września 2006 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Przychylam się do powyższego. Ponoć te 98 KM (?) DL 1000 nie stanowią powalającej różnicy w porównaniu do DL 650. Mi jedynie cholernie podobaja się 2 puszki zamiast jednej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 witajcieja wprawdzie nie jeżdżę V-Stromem, ale poznałem kilku ludzi z Klubu V-Stromowców info pod adresem http://www.vstromclub.pl/. Są oni na prawdę fajni i mogę z czystym sumieniem polecić kontakt do nich i ewenualne pogawędki z nimi - na pewno podzielą się swoja wiedzą.Pozdraiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Przychylam się do powyższego. Ponoć te 98 KM (?) DL 1000 nie stanowią powalającej różnicy w porównaniu do DL 650. Mi jedynie cholernie podobaja się 2 puszki zamiast jednej :biggrin:Atrapy są już dostępne na rynku :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Atrapy są już dostępne na rynku :buttrock: nie no bez przesady, aż tak to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.