Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tak myślałem

 

Mały stelarz pod sakwy tak żeby nie było go widać i można śmiało polatać. Latwo zdejmowany na szybkie mocowanie żeby łatwo zdjąć i nawet nie będzie po nim śladu.

 

Kombinujesz...

Sakwy to taki polsrodek - na dluzsza mete sie nie sprawdzaja...

IMO lepiej juz kup stelaz pod kufer centralny + tankbaga - jesli nie jezdzisz

w dalekie i dlugotrwale wojaze z druga polowka potrzebujaca mnostwa

gadzetow - to powinno Ci to wystarczyc.

Jesli jednak planujesz takie wyjazdy - kup stelaz pod boczne kufry

i kufry - to pewniejsze rozwiazanie...

 

Zobaczcie co Kitańce robią do XXsa :)

http://motors.shop.ebay.com/merchant/moto-...dkw=&_osacat=0+

 

widziałem taki komplet na żywo do CBR600RR 07' i naprawdę ładnie jest to zrobione, wszystko się elegancko psauje.

 

Czy HongKong to tez kitance ? :)

Niestety przy aktualnym kursie dolara + koszt cla i VAT-u taki kpl wychodzi ok 2600-2800

 

Tyle to kosztuje jeden boczek oryginalny wiec oplaca sie :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kufrów i sakw. Kufry klikasz i masz kufer w ręku a sakwy to kupę roboty z zakładaniem.

 

e, tam gadanie. bez stelaża: przerzucić paski pod siodłem, ewentualnie zapiąć dolny stabilizujący i jazda. ze stelażem tak samo albo jeszcze prościej; ja miałem na stałe zamotany na rurce pasek z klamerkami, sakwę przypinałem w dwu ruchach

chyba, że ktoś się uprze na jakieś dziwne metody np. owijania ekspanderami, wtedy faktycznie schodzi. tylko po co sobie utrudniać życie?

 

BTW nie chce mi się sprawdzać, czy u nas też (i tak nikt nie sprawdza), ale warto zwrócić uwagę, że w niektórych krajach szerokość jednośladu nie może przekraczać 1m. a policajów czasami mają bardziej upierdliwych...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, powiedzcie mi prosze, czy do blackbirda bardzo wskazane jest poszerzanie lusterek? Wiem, że ludzie marudzą ale czy te oryginalne bardzo utrudniają jazdę? Poszerzenie widziałem za 230 PLN - to troche drogo za 2 klocki. W tej chwili mam nieoryginalne, ale szerokie, praktyczne. Te są znacznie węższe i dlatego się zastanawiam czy warto kupić przedłużenie. A chce zamontować oryginalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w lusterkach swojego Xa, widzę swoje łokcie, żeby zobaczyć co jest z tyłu muszę je przyciskać do tułowia. Dlatego dorobiłem dystanse po 4 cm na stronę. Jeszcze nie miałem okazji wypróbować ich podczas jazdy, ale wydaje się że bedzie O.K. Wygląda nawet spoko z tak rozstawionymi lusterkami. Często jeżdzę z kuframi co mocno poszerza motocykl. Teraz będzie prawdziwy krążownik ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Makumba - skoro poszerzałeś lusterka tu jak mniemam musiałeś je odkręcić. Powiedz mi, jak do tego się zabrać? Chyba trzeba przednią owiewkę rozkręcić. Z owiewki wystają główki paru śrub. Czy pod nimi są jakieś nakrętki czy może nakrętki są przyklejone do owiewki od spodu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Makumba - skoro poszerzałeś lusterka tu jak mniemam musiałeś je odkręcić. Powiedz mi, jak do tego się zabrać? Chyba trzeba przednią owiewkę rozkręcić. Z owiewki wystają główki paru śrub. Czy pod nimi są jakieś nakrętki czy może nakrętki są przyklejone do owiewki od spodu?

 

To nie jest jakis wielki problem - sciagasz gume z lusterka - klucz w reke i jedziesz :)

przykrecane sa OIDP do stelaza i nie potrzebujesz zadnych dodatkowych kluczy do podtrzymania nakretek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, odkręcenie lusterek jest proste. Ale jeśli ktoś bedzie chciał wymienić żarówkę kierunkowskazu, to robi się to tak: po odchyleniu guny od strony lusterka widzimy dwie śruby na klucz 8mm, odkręcamy je i wyciągamy szkło lustra, w ten sposób dostajemy się do żarówki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ratunku !!! Poszukuję gumowej tulejki do zacisku NISSIN. Chodzi o jedyną gumową część tj. taką rurkę zakończoną łebkiem w której chodzi bolec. Patrząc na zacisk widzimy śrubę na górze i poniżej taki gumowy łebek, o który mi właśnie chodzi. Dzisiaj przy okazji zmiany klocków zauważyłem, że w tylnym zacisku nie mam tego łebka i widać bolec z zewnątrz. Wewnątrz guma się ostała i nie ma luzu, ale syf może tam jednak wchodzić. Może nie opisałem tej części zbyt fachowo ale znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Skąd takie coś wytrzasnąć ??? Na allegro brak... Tylko ASO Honda ???

 

Pytanie dotyczące regulatora napięcia: wielu forumowiczów pyta o tę nieszczęsną część. Nie ma możliwości zastosowania regulatora np z samochodu lub innego motocykla??? W końcu układ działa tak samo we wszystkich pojazdach, a kable można przepiąć. Pytam, ponieważ czytałem kiedyś artykuł o africa twin i tam gość praktycznie wszystko wymienił. Od pompy paliwa zaczynając na czujniku oleju z poloneza kończąc :biggrin: Nie mam problemu z regulatorem ale moża warto miec taką wiedzę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ratunku !!! Poszukuję gumowej tulejki do zacisku NISSIN. Chodzi o jedyną gumową część tj. taką rurkę zakończoną łebkiem w której chodzi bolec. Patrząc na zacisk widzimy śrubę na górze i poniżej taki gumowy łebek, o który mi właśnie chodzi. Dzisiaj przy okazji zmiany klocków zauważyłem, że w tylnym zacisku nie mam tego łebka i widać bolec z zewnątrz. Wewnątrz guma się ostała i nie ma luzu, ale syf może tam jednak wchodzić. Może nie opisałem tej części zbyt fachowo ale znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Skąd takie coś wytrzasnąć ??? Na allegro brak... Tylko ASO Honda ???

 

Pytanie dotyczące regulatora napięcia: wielu forumowiczów pyta o tę nieszczęsną część. Nie ma możliwości zastosowania regulatora np z samochodu lub innego motocykla??? W końcu układ działa tak samo we wszystkich pojazdach, a kable można przepiąć. Pytam, ponieważ czytałem kiedyś artykuł o africa twin i tam gość praktycznie wszystko wymienił. Od pompy paliwa zaczynając na czujniku oleju z poloneza kończąc :biggrin: Nie mam problemu z regulatorem ale moża warto miec taką wiedzę???

 

Co do reglera, to na allegro są polskiej produkcji, uniwersalne. Podobno lepsze od oryginału. Z samochodu nie zupełnie pasuje, ponieważ tam diody prostownicze są w altku, a tu masz w regulatorze.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...