mlodziak81 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Zobaczcie co Kitańce robią do XXsa :) http://motors.shop.ebay.com/merchant/moto-...dkw=&_osacat=0+ widziałem taki komplet na żywo do CBR600RR 07' i naprawdę ładnie jest to zrobione, wszystko się elegancko psauje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Właśnie tak myślałem Mały stelarz pod sakwy tak żeby nie było go widać i można śmiało polatać. Latwo zdejmowany na szybkie mocowanie żeby łatwo zdjąć i nawet nie będzie po nim śladu. Kombinujesz... Sakwy to taki polsrodek - na dluzsza mete sie nie sprawdzaja... IMO lepiej juz kup stelaz pod kufer centralny + tankbaga - jesli nie jezdzisz w dalekie i dlugotrwale wojaze z druga polowka potrzebujaca mnostwa gadzetow - to powinno Ci to wystarczyc. Jesli jednak planujesz takie wyjazdy - kup stelaz pod boczne kufry i kufry - to pewniejsze rozwiazanie... Zobaczcie co Kitańce robią do XXsa :) http://motors.shop.ebay.com/merchant/moto-...dkw=&_osacat=0+ widziałem taki komplet na żywo do CBR600RR 07' i naprawdę ładnie jest to zrobione, wszystko się elegancko psauje. Czy HongKong to tez kitance ? :) Niestety przy aktualnym kursie dolara + koszt cla i VAT-u taki kpl wychodzi ok 2600-2800 Tyle to kosztuje jeden boczek oryginalny wiec oplaca sie :) Edytowane 26 Lutego 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 co do kufrów i sakw. Kufry klikasz i masz kufer w ręku a sakwy to kupę roboty z zakładaniem. Musieliśmy zawsze czekać na kumpla i słuchać jego kur....ia podczas montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 co do kufrów i sakw. Kufry klikasz i masz kufer w ręku a sakwy to kupę roboty z zakładaniem. e, tam gadanie. bez stelaża: przerzucić paski pod siodłem, ewentualnie zapiąć dolny stabilizujący i jazda. ze stelażem tak samo albo jeszcze prościej; ja miałem na stałe zamotany na rurce pasek z klamerkami, sakwę przypinałem w dwu ruchach chyba, że ktoś się uprze na jakieś dziwne metody np. owijania ekspanderami, wtedy faktycznie schodzi. tylko po co sobie utrudniać życie? BTW nie chce mi się sprawdzać, czy u nas też (i tak nikt nie sprawdza), ale warto zwrócić uwagę, że w niektórych krajach szerokość jednośladu nie może przekraczać 1m. a policajów czasami mają bardziej upierdliwych... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Panowie, powiedzcie mi prosze, czy do blackbirda bardzo wskazane jest poszerzanie lusterek? Wiem, że ludzie marudzą ale czy te oryginalne bardzo utrudniają jazdę? Poszerzenie widziałem za 230 PLN - to troche drogo za 2 klocki. W tej chwili mam nieoryginalne, ale szerokie, praktyczne. Te są znacznie węższe i dlatego się zastanawiam czy warto kupić przedłużenie. A chce zamontować oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Wiem, że ludzie marudzą ale czy te oryginalne bardzo utrudniają jazdę? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 XX mam od miesiaca i przejechalem okolo 100km ale widocznosc jest OK lepiej te 230zł przeznaczyc na paliwo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 A ja w lusterkach swojego Xa, widzę swoje łokcie, żeby zobaczyć co jest z tyłu muszę je przyciskać do tułowia. Dlatego dorobiłem dystanse po 4 cm na stronę. Jeszcze nie miałem okazji wypróbować ich podczas jazdy, ale wydaje się że bedzie O.K. Wygląda nawet spoko z tak rozstawionymi lusterkami. Często jeżdzę z kuframi co mocno poszerza motocykl. Teraz będzie prawdziwy krążownik ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Czy ktoś ma doświadczenie jakie przebiegi wytrzymuje łańcuch rozrządu w CBR 1100 XX? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Tak,ponad 200 tys km.Jezeli rozrzad halasuje to znaczy ze napinacz padl i nalezy go wymienic.Ten typ tak ma.Duzo ludzi jezdzi z zapasowym pod siedzeniem.Wymiana zajmuje piec minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Makumba - skoro poszerzałeś lusterka tu jak mniemam musiałeś je odkręcić. Powiedz mi, jak do tego się zabrać? Chyba trzeba przednią owiewkę rozkręcić. Z owiewki wystają główki paru śrub. Czy pod nimi są jakieś nakrętki czy może nakrętki są przyklejone do owiewki od spodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Makumba - skoro poszerzałeś lusterka tu jak mniemam musiałeś je odkręcić. Powiedz mi, jak do tego się zabrać? Chyba trzeba przednią owiewkę rozkręcić. Z owiewki wystają główki paru śrub. Czy pod nimi są jakieś nakrętki czy może nakrętki są przyklejone do owiewki od spodu? To nie jest jakis wielki problem - sciagasz gume z lusterka - klucz w reke i jedziesz :) przykrecane sa OIDP do stelaza i nie potrzebujesz zadnych dodatkowych kluczy do podtrzymania nakretek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tak, odkręcenie lusterek jest proste. Ale jeśli ktoś bedzie chciał wymienić żarówkę kierunkowskazu, to robi się to tak: po odchyleniu guny od strony lusterka widzimy dwie śruby na klucz 8mm, odkręcamy je i wyciągamy szkło lustra, w ten sposób dostajemy się do żarówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Panowie ratunku !!! Poszukuję gumowej tulejki do zacisku NISSIN. Chodzi o jedyną gumową część tj. taką rurkę zakończoną łebkiem w której chodzi bolec. Patrząc na zacisk widzimy śrubę na górze i poniżej taki gumowy łebek, o który mi właśnie chodzi. Dzisiaj przy okazji zmiany klocków zauważyłem, że w tylnym zacisku nie mam tego łebka i widać bolec z zewnątrz. Wewnątrz guma się ostała i nie ma luzu, ale syf może tam jednak wchodzić. Może nie opisałem tej części zbyt fachowo ale znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Skąd takie coś wytrzasnąć ??? Na allegro brak... Tylko ASO Honda ??? Pytanie dotyczące regulatora napięcia: wielu forumowiczów pyta o tę nieszczęsną część. Nie ma możliwości zastosowania regulatora np z samochodu lub innego motocykla??? W końcu układ działa tak samo we wszystkich pojazdach, a kable można przepiąć. Pytam, ponieważ czytałem kiedyś artykuł o africa twin i tam gość praktycznie wszystko wymienił. Od pompy paliwa zaczynając na czujniku oleju z poloneza kończąc :biggrin: Nie mam problemu z regulatorem ale moża warto miec taką wiedzę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Panowie ratunku !!! Poszukuję gumowej tulejki do zacisku NISSIN. Chodzi o jedyną gumową część tj. taką rurkę zakończoną łebkiem w której chodzi bolec. Patrząc na zacisk widzimy śrubę na górze i poniżej taki gumowy łebek, o który mi właśnie chodzi. Dzisiaj przy okazji zmiany klocków zauważyłem, że w tylnym zacisku nie mam tego łebka i widać bolec z zewnątrz. Wewnątrz guma się ostała i nie ma luzu, ale syf może tam jednak wchodzić. Może nie opisałem tej części zbyt fachowo ale znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Skąd takie coś wytrzasnąć ??? Na allegro brak... Tylko ASO Honda ??? Pytanie dotyczące regulatora napięcia: wielu forumowiczów pyta o tę nieszczęsną część. Nie ma możliwości zastosowania regulatora np z samochodu lub innego motocykla??? W końcu układ działa tak samo we wszystkich pojazdach, a kable można przepiąć. Pytam, ponieważ czytałem kiedyś artykuł o africa twin i tam gość praktycznie wszystko wymienił. Od pompy paliwa zaczynając na czujniku oleju z poloneza kończąc :biggrin: Nie mam problemu z regulatorem ale moża warto miec taką wiedzę??? Co do reglera, to na allegro są polskiej produkcji, uniwersalne. Podobno lepsze od oryginału. Z samochodu nie zupełnie pasuje, ponieważ tam diody prostownicze są w altku, a tu masz w regulatorze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.