marcincbr600 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 W gorącą pogodę miałem i 123 chyba i nic nie wywalało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robnn Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Płyn mam motula, wiec nie wiem dlaczego gotuje mi sie przy 120 stopniach, a wody dolałem, bo byłem w trasie i nic innego nie było. JEŚLI TO NIE USZCZELKA, TO CO? Termostat wymieniłem, no chyba, że chłodnica zanieczyszczona, tylko czym wyczyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 woda wrze przy 100 stopniach, ale przy ciśnieniu atmosferycznym, w układzie jest ciśnienie podwyższone więc temp wrzenia jest wieksza, korek nie wytrzymuje ciśnienia i wywala płyn potem spada ciśnienie i się wszystko pięknie gotuje. wystarczy sprawdzić po jeździe stajesz jest ok, ale odkręć korek to i motul nie pomoże. Co do chłodnicy to są środki do jej uszczelniania jak i do czyszczenia nigdy nie stosowałem więc nie wiem jak są skuteczne,ale są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Cd tematu chłodzenia. Niestety dalej mam z nim kłopoty. Wczoraj na skrzyżowaniu temperatura skoczyła mi do 119 stopni, wcześniej jak było chłodno to było w miarę ok. A tak, to znowy płynu mi trochę wywaliło, potem było go za mało i temperatura dalej rosła, dolałem wody i trochę się obniżyła. Nie wiem już co robić, może to jednak uszczelka, ale innych objawow nie ma. Moj kolega tak miała xx byl z 03r. i pochodzil z Angli wywalil termostat troszke pomoglo,ale caly czas mial chlodnice w stanie agoni tz.rozpadajace sie zeberka aluminiowe i tym sama sie zapychała(nie była przewiewna) po wymianie chlodnicy jest duzo lepiej Edytowane 16 Lipca 2009 przez krzy0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Co do chłodnicy to są środki do jej uszczelniania jak i do czyszczenia nigdy nie stosowałem więc nie wiem jak są skuteczne,ale są Mi nie chodzi o czyszczenie wewnatrz - tylko zewnatrz... W Fazerze (z Anglii) mialem chlodnice tak zasyfiona ze jak popatrzyles pod swiatlo nie bylo nic widac miedzy lamerkami - czyszczenie pomoglo ale ogolnie chlodnica i tak poszla na szrot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 chłodnicę z zewnątrz to ja zawsze czyszcze sprężarką, najlepiej robić to regularnie to nie doprowadzi się do zabicia, ale u mnie często temperatura skacze dość wysoko wiatrak mało się nie spali, szczegulnie na paradach jak się jeździ 1neczką, ale nigdy płynu mi nie wywaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czy ktoś może mi podać jak odczytać kody błędów SC35(na wtrysku jeszcze ze starymi zegarami). Nigdzie nie mogę znaleźć. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI. Na początku lata też miałem tan problem ale było to spowodowane brakiem ładowania,wymieniłem regulator i było OK.Jednak parę dni temu znowu się zaczęła palić. Ładowanie raczej jest sprawdzałem miernikiem oprócz obr biegu jałowego jest ok 14,7. I widać po reflektorze(po zwiększeniu obrotów świeci troszkę jaśniej ) Zauważyłem że jak kontrolka FI się zapali to podczas postoju gdy silnik pracuje i rozłożymy boczną nóżkę to kontrolka FI zaczyna mrugać.Chyba trzy razy potem dłuższa przerwa i znowu mruga-przerwa i.t.d. Pomóżcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czy ktoś może mi podać jak odczytać kody błędów SC35(na wtrysku jeszcze ze starymi zegarami). Nigdzie nie mogę znaleźć. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI. Na początku lata też miałem tan problem ale było to spowodowane brakiem ładowania,wymieniłem regulator i było OK.Jednak parę dni temu znowu się zaczęła palić. Ładowanie raczej jest sprawdzałem miernikiem oprócz obr biegu jałowego jest ok 14,7. I widać po reflektorze(po zwiększeniu obrotów świeci troszkę jaśniej ) Zauważyłem że jak kontrolka FI się zapali to podczas postoju gdy silnik pracuje i rozłożymy boczną nóżkę to kontrolka FI zaczyna mrugać.Chyba trzy razy potem dłuższa przerwa i znowu mruga-przerwa i.t.d. Pomóżcie!!! To w koncu ile razy to mruga ? Dlugie mrugniecie liczy sie jako 10,np,dlugie,krotkie krotkie to 12 itd . Patent z nozka jest sluszny o ile blad w danym momencie blad wystepuje. Jezeli chcesz odczytac z pamieci kompa to najpierw musisz zlokalizowac "nieuzyta" zlaczke ktora znajduje sie pod zadupkiem w okolicy tylnych switel,tam przy glownym compie. Musisz ja zmostkowac a nastepnie przekrec kluczyk do pozycji ON,bez odpalania sprzeta.O ile jest jakis blad w pamieci ECU to lampka od FI zacznie mrugac.Policz to i badziemy sie zastanawiac dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Wiec tak - zalozone tydzien temu nowe sprezyny - nowy olej i lozysko w glowce Poprawilo sie kolosalnie przy wolnej jezdzie - nie mam uczucia za luznej sprezyny teraz jest duzo pewniej i stabilniej. Przy wiekszych predkosciach jest tez lepiej - moto jest bardziej chetne do wspolpracy Dodatkowo zniknely na razie wibracje przy predkosciach pow 140 - mam nadzieje ze na zawsze :) Mozliwe ze jest to spowodowane dodatkowo tym ze wpuscilem go dosc mocno w dol teraz mam ok 2 cm pozostawione przy kierownicy - bo po zlozeniu przodu moto podnioslo sie bardziej do gory i troche nieladnie wygladalo :) Tak ze polecam wymiane sprezyn - koszt nie jest kosmiczny a zawsze mozna cos poprawic :) Pytanie - czyje to moto ? http://moto.allegro.pl/item683752290_honda...r_blacbird.html :) Wiec tak - zalozone tydzien temu nowe sprezyny - nowy olej i lozysko w glowce Poprawilo sie kolosalnie przy wolnej jezdzie - nie mam uczucia za luznej sprezyny teraz jest duzo pewniej i stabilniej. Przy wiekszych predkosciach jest tez lepiej - moto jest bardziej chetne do wspolpracy Dodatkowo zniknely na razie wibracje przy predkosciach pow 140 - mam nadzieje ze na zawsze :) Mozliwe ze jest to spowodowane dodatkowo tym ze wpuscilem go dosc mocno w dol teraz mam ok 2 cm pozostawione przy kierownicy - bo po zlozeniu przodu moto podnioslo sie bardziej do gory i troche nieladnie wygladalo :) Tak ze polecam wymiane sprezyn - koszt nie jest kosmiczny a zawsze mozna cos poprawic :) Pytanie - czyje to moto ? http:/ moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jutro jak tylko nie będzie padać to sprawdzę dokładnie te mrugnięcia i wszystko napisze.Dziś już nie dam rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 A więc sprawa wygląda tak po zapaleniu się kontrolki FI zatrzymałem się-luz-stopka-DWA DŁUGIE I PIĘĆ KRÓTKICH.Zgasiłem moto i dalej parę razy tak samo i mignięcia zawsze takie same.Czyli jak dobrze zrozumiałem to kod 25. Jest jeszcze możliwość że przed wymianą regulatora to był ten sam błąd tylko przy jego wymianie moto stało bez regulatora parę dni.Może komputer się zresetował i jakiś czas nie wyświetlał błędu.A może się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 A więc sprawa wygląda tak po zapaleniu się kontrolki FI zatrzymałem się-luz-stopka-DWA DŁUGIE I PIĘĆ KRÓTKICH.Zgasiłem moto i dalej parę razy tak samo i mignięcia zawsze takie same.Czyli jak dobrze zrozumiałem to kod 25. Jest jeszcze możliwość że przed wymianą regulatora to był ten sam błąd tylko przy jego wymianie moto stało bez regulatora parę dni.Może komputer się zresetował i jakiś czas nie wyświetlał błędu.A może się mylę. 25 ? pisze ze to czujnik spalania stukowego.Zapewne luzna zlaczka. Znajduje on sie w bloku silnika,pod zbiornikiem,w okolicach cylindrow 2 i 3 mniej wiecej na wysokosci napinacza lancucha rozrzadu i ponizej czujnika temperatury cieczy w bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Wielkie dzięki. Sprawdzę i przeczyszczę wtyczkę.Oprócz tego zmienię stację,może to wina kiepskiego paliwa a ostatnio tankowałem zawsze na tej samej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 sprawdzał już ktoś v max w xx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zamknięty budzik w gaźnikowym XX przekładał się chyba na 280 z groszem (pomiar GPS Garmina - aczkolwiek ciężko powiedzieć na ile temu można ufać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.