Skocz do zawartości

TOMAS XX

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TOMAS XX

  • Urodziny 02/12/1976

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CBR 1100 XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chełm

Osiągnięcia TOMAS XX

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. chłodnicę z zewnątrz to ja zawsze czyszcze sprężarką, najlepiej robić to regularnie to nie doprowadzi się do zabicia, ale u mnie często temperatura skacze dość wysoko wiatrak mało się nie spali, szczegulnie na paradach jak się jeździ 1neczką, ale nigdy płynu mi nie wywaliło
  2. woda wrze przy 100 stopniach, ale przy ciśnieniu atmosferycznym, w układzie jest ciśnienie podwyższone więc temp wrzenia jest wieksza, korek nie wytrzymuje ciśnienia i wywala płyn potem spada ciśnienie i się wszystko pięknie gotuje. wystarczy sprawdzić po jeździe stajesz jest ok, ale odkręć korek to i motul nie pomoże. Co do chłodnicy to są środki do jej uszczelniania jak i do czyszczenia nigdy nie stosowałem więc nie wiem jak są skuteczne,ale są
  3. Jeśli chodzi o biały przewód wpięty w + za stacyjką, to wydaje mi się żę jest to tak, jeśli nie zadziała alarm z innych czujników to z pewnością zadziała po przekręceniu stacyjki, wyłapując napięcie Panowie czy jest jakaś różnica czachy z modelu gaźnikowego i wtrysku, czy te wloty powietrza są identyczne???
  4. Podobno się da, najlepiej dwie świece wykręcić, bez sprężania mniejszy opór, ale taniej wyjdzie motorynka pali 2,2l i jaka zwrotna do miasta idealna jak parking zajęty to na plecy weźmiesz
  5. SSH903R to jest symbol kompletu łożysk na allegro 100 zeta, śrubki też znajdziesz na allegro w różnych kolorach razem z gumkami coś koło 30 złociszy tylko w XX dwie ostatnie śrubki są troszke inne tzn. nie mają gwintu do końca, mocują one wypełnienia zegarów tych śrubek brak w komplecie, możesz założyć zwykłe, tylko dokręcaj z wyczuciem żeby nic nie pękło.
  6. Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica??? I co z olejem producent coś sugerował, czy zalałeś według własnego uznania? Co do uszczelniaczy to nic nie wiem na temat ich jakości, ale ostatnio byłem w serwisie Hondy i tam wisiały tylko Ariete. czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki?
  7. Gdybyś nadal miał problemy z płynem spróbuj wymienić korek w chłodnicy w nim też jest zawór w rodzaju termostatu, jeśli ci wywala płyn przy 109 to raczej coś nie tak, normalne że płyn w zbiorniczku zostaje bo niby jak ma wywalić go do końca, pytanie tylko ile płynu ci zostało w układzie, no i sprawa chłodnicy czy nie jest zabita jakimś syfem, w nowościach wyczytałem o chłodnicach Fluidyne mają o 50% powiększoną powierzchnię wymiany ciepła i korki przystosowane do zwiększonego ciśnienia, na zamówienie w Inter Motors, nie mam pojęcia jaka cena, ale raczej tańsza niż drugi silnik. A wie ktoś jaka jest różnica między nowym modelem kierownicy, a starym i w którym roky wyszły te nowe i jeszcze jedna sprawa wydawało mi się że ktoś pisał o łożyskach główki ramy, a mianowicie że najlepiej wymienić na stożkowe chyba, albo ja mam jakąś fazę bo nie znalazłem tego na forum, a coś mi tak świta,
  8. Może zacierają się łożyska w kole, musisz podnieść koło do góry (możesz kogoś posadzić z tyłu na centralnej) kręcić i słuchać (nie koniecznie muszą to być luzy w łożysku) najlepiej jakbyś jeszcze klocki porozpychał lekko, żeby nie było innych szumów.
  9. Chodzi mi o tester układu wtryskowego Hondy, w serwisówce pokazana jest kostka cztero pinowa do podłączenia takiego urządzenia pod siedzeniem przy lampie , znajomy ma taki tester ale ja u siebie nie znalazłem takiego wejścia, nie wiem czy to dopiero w nowszych rocznikach, bo takie sprawdzanie na miganie kontrolki to jednak zajmie trochę czasu(nawet nie wiedziałem że to tak się sprawdza), a tak podpinasz tester i powinien pokazać stan całego układu oczywiście pod względem elektroniki. Zmieniam u siebie zębatkę na 16 zębów i tak się zastanawiam czy czasem licznik teraz nie będzie źle wskazywał, bo licznik chyba podpięty jest do skrzyni to tak na moje oko wskazania mogą się zmienić , ale może się mylę. A wracając do ładowania to jeździłem po kilku mechanikach i powiem wam że każdy miał swoją teorię, np. jeden mi powiedział, że po założeniu innego regulatora można spalić altek, inny powiedział że nigdy nie słyszał o problemach z regulatorami Hondy, ale najlepszy był koleś w sklepie kazał mi przeczyścić szczotki w altku.
  10. U mnie przewinięty altek też działa, też miał uszkodzenie mechaniczne miał przerwę i był polutowany, teraz wszystko działa, regulator został stary. Mam jeszce pytanko czy ktoś wie gdzie w roczniku 2000 podpina się tester wtrysków, bo takiego wejścia jak podaje serwisówka nie znalazłem, a rozkręcałem wszystko czache i zadupek. Co powiecie na temat zębatek, przednia JT daje radę, czy lepiej zainwestować w Sunstara?
  11. Ja ostatnio miałem problem z ładowaniem i okazało się że altek się spalił, nie udało mi się kupić drugiego i też dałem do przewinięcia, jeszcze nie zrobiony, ale kumpel przewijał i u niego chodzi, co do regulatorów to wcale nie musi to być regulator do XX wystarczy żeby tyle samo kabli wychodziło, ale nie wiem czy jest sens coś kombinować tomekd napisał, że z R1 jest niezniszczalny i rzeczywiście popytałem mechaników i nikt w R1 nie wymieniał natomiast w Hondach notorycznie, ale zwróćcie uwagę na umieszczenie regulatorów w R1 jest pod czachą (dobrze chłodzony), a u nas pod zdupkiem więc nie wiadomo czy inny by się u nas sprawdził.
  12. Na 100% spaliłem wtedy regulator :banghead: bo odpaliłem na podpiętym drugim i myślałem że się naładuje, w serwisówce wyczytałem teraz że ma być 14,7 do 15,5 przy 5000 obr/min, co do mechanika to sami wiecie jak jest, najlepszy to to forum a resztę zrobić samemu, potwierdza się to za każdym razem. tomekd pisałeś o regulatorze z R1 czy z innych roczników też jest dobry, bo jeśli Hondy jest lipny to lepiej pokombinować i mieć to z głowy, mam Quada Honda Foreman i też jest tam często problem z regulatorem tylko w UK w serwisie chcą za niego 200 funtów to ponad 900 złociszy, koszmar. Na allegro jest jakiś japoński z radiatorem że niby ma być ok, co o tym sądzicie http://www.allegro.pl/item603139120_regula...cia_do_cbr.html
  13. Witam. Czy ktoś zna wartości ładowania w XX, bo po zimowej przerwie padł mi całkowicie akum, wymieniłem na nowy i w serwisie akumulatorów zrobiłem pomiar na wolnych obrotach mam 12,5 V a przy zwiększonych 13,5 V powiedzieli mi że na wolnych jest za mało, wiem że w samochodzie alternator daje więcej, ale mechanik od motocykli powiedział że tak ma być i jak pali normalnie to nic nie robić, niby problemów z rozruchem nie mam, ale nie wiem czy ładownie jest OK. Pojawił się jeszcze problem z wtryskami, a mianowicie czasami podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI i trochę przerywa gaszę silnik odpalam i jest ok, ale po jakimś czasie znowu się zapala, umówiłem się na wtorek na tester wtrysków, ale może macie jakieś pomysły. Pisaliście wcześniej o oleju, wiem że w XX fabrycznie był Motul i takiego ja używam 5100, w serwisie Hondy w UK podałem model i rocznik motocykla i taki olej dostałem.
  14. Czy ktoś może się orientuje, w jaki sposób rocznik 2000 jest zdławiony do 150 koni, bo w silniku podobno nie ma żadnych zmian, co do roczników młodszych to wydaje mi się że 152 konie to zmiana przełożenia, bo gdzieś wyczytałem że zwiększono moc zmniejszając jednocześnie Vmax, kontaktowałem się z POLand POSITION w Warszawie i raczej się zdecyduję na PC i dostroje to u nich na hamowni, ale bliżej wiosny, dam znać jakie wyszły pomiary. Zapomniałbym, mayki1 ile ci pali X, ciekawe czy nie masz innych wtrysków, i oczywiście dostrojonego do nich kompa Pozdrawiam
  15. Po bardzo długiej przerwie witam wszystkich, a że długo nie pisałem a poczytałem posty to napisze trochę info i popytam. Xenony - posiadam (barwa 6000K) i świecą zajefajnie, ale kumple mówią że strasznie razi trzeba by sprawdzić co powiedzą na stacji przy ustawieniu może światło sie źle rozprasza jakby nie było lampa nie jest przystosowana do takich newsów. Po wysłuchaniu rad SirAdama zdecydowałem się na zakup sportowego wydechu mam karbony Devila katalizatory są tuż przed kominem i tam pozostały, efekt powalił mnie na kolana dźwięk i wygląd, dzięki Adam teraz XX zaczyna być bardziej sportowy, wcześniej patrząc na tył widziałem dwa je...ne palniki, normalnie kuchnia gazowa, moim zdaniem to projektant dał ciała W salonie Hondy w UK kupiłem boczne naklejki do 2005 tylko plastikowe CBR cena też mnie powaliła na kolana 70 funtów czyli około 300pln, kupiłem też komplet klocków za waszą radą nissin gold i cena panowie 75 funciaków jakieś 340 pln a na allegro wychodziło 450 z przesyłką. Moje pytanie Kto jeździ na Power Commander, mam chęć na Power Commander III USB koszt 1150 zeta więc wole popytać. może ktoś ma i kliknie jak to chodzi. Pozdrawiam Ps z powodu długiej przerwy ja sezonu jeszcze nie skończyłem dalej latam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...