Skocz do zawartości

fiksiu

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fiksiu

  • Urodziny 11/25/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Cbr 1100 XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia fiksiu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Czy ktoś mógłby coś napisać na temat poniższego linku, ocenić moto http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-sm-monster-energy-pilne-i3738871126.html Wiem że ze zdjęć trudno coś ocenić,ale jak ktoś już miał take moto to jest mu łatwiej. A mam strasznie daleko i nie chciałbym jechać na próżno.
  2. Dzięki wszystkim za pomoc. Zdecydowałem że będę szukał ktm 640. Założyłem o tym wątek w dziale ktm jeśli ktoś ma jakieś porady dotyczące KTMa 640 proszę o pisanie w tamtym wątku. Pozdrawiam wszystkich maniaków jednośladów.
  3. Witam Jestem aktualnie w trakcie poszukiwań motocykla KTM 640 SM lub DUKE 2 (jako że zdecydowałem się na KTM 640 zakładam temat w odpowiednim dziale) Prosił bym o jakieś porady co dotyczące tych motocykli-co sprawdzać przy kupnie,na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach,użytkowanie,typowe usterki. Oraz głównie jak w temacie-jakie są różnice między 640 a DUKE2(oczywiście pomijam różnice wizualne ) i co lepiej wybrać. O 640 można sporo znaleźć ale o DUKE nie znalazłem za dużo informacji.Ten sam silnik ale nic nie wiem o reszcie.Skrzynia biegów,zawieszenie,wygodę podróżowania,eksploatację i inne. Moto będę użytkował głównie w mieście oraz zdarzy się jakiś wypad do lasu w lekki teren i małe hoopy. No i cóż nie będę ukrywał że będzie służył również do nauki jazdy na gumie. Mam nadzieje że da się zaprzyjaźnić z tym motocyklem na dłużej bo bardzo mi się podoba i chciałbym nim pośmigać parę lat. Obserwując ogłoszenia zauważyłem że DUKE 2 jest tańszy od 640 o ok 2tyś co też ma znaczenie. Jak rozpoznać moc motocykla są wersje 50ps i 55ps.Dowód rejestracyjny nie zawsze jest pewnym źródłem.
  4. Oglądałem DRZ400 śmignąłem sobie na nim i bardzo fajny sprzęcik.Ale jednak ciut za słaby. Jednak nastawię się na KTM 640. W związku z tym pytanie czy da się jakoś poznać jaką moc ma moto.Były wersje z 50PS i 55PS. (bo niby w dowodzie jest ale wiadomo że nie zawsze można na tym polegać,szczególnie przy starszych sprzętach) Pierwsze wersje miały czarny silnik to raczej na pewno 50PS.W nowszych silnik był szary czy to 55PS?
  5. Liczę się z tym że jeśli chodzi o wygodę nie będzie to XX.W dwie osoby to oczywiście głównie jazda miejska po parę kilometrów. DRZ wolę raczej pogrzebać przy silniku przy wersji SM niż dostosowywać do jazdy miejskiej.
  6. Generalnie po wstępnej lekturze będę wybierał między DRZ 400 SM a KTM LC4 W DRZ dość łatwo powinno się podnieść moc w razie czego(w końcu drz 400Z ma 50ps a prawie ten sam motocykl) Ale oczywiście czekam na dalsze propozycje i sugestie. Musze się jeszcze przejechać oboma motocyklami.Myślę że wtedy się wszystko wyjaśni. Czy ktoś by się może wypowiedział na temat tego ogłoszenia http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M...#contact_form_a Dlaczego niektóre modele mają kopniaka a niektóre nie(chodzi o suzuki).Czy tak po prostu wychodziły czy to już przeróbka właścicieli.
  7. Witam Zamierzam się ze sprzedażą mojego motorka(CBR XX) i zakupie właśnie supermoto.Jednak wcześniej nigdy nie interesowałem się tego typu sprzętem więc niewiele na ten temat wiem.Jeśli wziąć pod uwagę podobne moto to jeździłem jedynie na suzuki dr125 . Prosił bym o jakieś rady osób śmigających na takich sprzętach. Moto będę użytkował głównie w mieście i lekki teren(leśne drogi itp)Ma dostarczać dużo frajdy z jazdy. A więc Cena 8-10tyś Silnik najlepiej singiel -ale nie koniecznie Jak najniższa waga i przynajmniej z 60KM. Czasem zdarzy się jakaś trasa z plecaczkiem więc miło by było gdyby był w miarę wygodny :) Jeżdżę ponad 8 lat,wcześniej sport-turystyk,więc troszkę doświadczenia mam. Będę wdzięczny za porady Dodam że bardzo podoba mi się Suzuki DRZ SM ceny też są w miarę.Ale boję się czy nie jest trochę za słaby.
  8. Wielkie dzięki. Sprawdzę i przeczyszczę wtyczkę.Oprócz tego zmienię stację,może to wina kiepskiego paliwa a ostatnio tankowałem zawsze na tej samej.
  9. A więc sprawa wygląda tak po zapaleniu się kontrolki FI zatrzymałem się-luz-stopka-DWA DŁUGIE I PIĘĆ KRÓTKICH.Zgasiłem moto i dalej parę razy tak samo i mignięcia zawsze takie same.Czyli jak dobrze zrozumiałem to kod 25. Jest jeszcze możliwość że przed wymianą regulatora to był ten sam błąd tylko przy jego wymianie moto stało bez regulatora parę dni.Może komputer się zresetował i jakiś czas nie wyświetlał błędu.A może się mylę.
  10. Jutro jak tylko nie będzie padać to sprawdzę dokładnie te mrugnięcia i wszystko napisze.Dziś już nie dam rady.
  11. Czy ktoś może mi podać jak odczytać kody błędów SC35(na wtrysku jeszcze ze starymi zegarami). Nigdzie nie mogę znaleźć. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI. Na początku lata też miałem tan problem ale było to spowodowane brakiem ładowania,wymieniłem regulator i było OK.Jednak parę dni temu znowu się zaczęła palić. Ładowanie raczej jest sprawdzałem miernikiem oprócz obr biegu jałowego jest ok 14,7. I widać po reflektorze(po zwiększeniu obrotów świeci troszkę jaśniej ) Zauważyłem że jak kontrolka FI się zapali to podczas postoju gdy silnik pracuje i rozłożymy boczną nóżkę to kontrolka FI zaczyna mrugać.Chyba trzy razy potem dłuższa przerwa i znowu mruga-przerwa i.t.d. Pomóżcie!!!
  12. Ponawiam pytanie bo nikt nie odpowiedział. Może ktoś zna jakieś linki do tego tematu bo nic za bardzo nie mogę znaleźć. Mam takie pytanko dotyczące ładowania oraz kontrolki FI.Motocykl to oczywiście XX na wtrysku z analogowymi zegarami. Znalazłem na forum parę informacji na ten temat jednak nie wszystko co mnie interesuje. W moto pali się Kontrolka FI zapala się po paru minutach jazdy,a jak moto jest ciepłe to prawie od razu. Problem zaczął się w momencie kiedy padł akumulator.Po założeniu nowego zaczęła się palić kontrolka FI i ładowanie zaczęło jakby słabnąć.Na początku przejeździłem tak ok miesiąca(Był sezon a w serwisie na szybko powiedzieli mi że jak silnik pracuje równo nie ma spadku mocy to na razie można jeździć )i aku się wyładował.Sprawdziłem ładowanie,przez parę chwil jest potem już brak. Wyczytałem że regulator mógł paść przy próbie odpalania na padniętym akumulatorze Pierwsze pytanie DLACZEGO? I jak uniknąć tego następnym razem Pytanie drugie-czy wymieniać na oryginalny regulator czy może zastąpić na jakiś inny.Może od innego modelu jakiś mniej awaryjny? Z góry dzięki i pozdrowionka dla wszystkich XX maniaków.
  13. Witam Mam takie pytanko dotyczące ładowania oraz kontrolki FI.Motocykl to oczywiście XX na wtrysku z analogowymi zegarami. Znalazłem na forum parę informacji na ten temat jednak nie wszystko co mnie interesuje. W moto pali się Kontrolka FI zapala się po paru minutach jazdy,a jak moto jest ciepłe to prawie od razu. Problem zaczął się w momencie kiedy padł akumulator.Po założeniu nowego zaczęła się palić kontrolka FI i ładowanie zaczęło jakby słabnąć.Na początku przejeździłem tak ok miesiąca(Był sezon a w serwisie na szybko powiedzieli mi że jak silnik pracuje równo nie ma spadku mocy to na razie można jeździć )i aku się wyładował.Sprawdziłem ładowanie,przez parę chwil jest potem już brak. Wyczytałem że regulator mógł paść przy próbie odpalania na padniętym akumulatorze Pierwsze pytanie DLACZEGO? I jak uniknąć tego następnym razem Pytanie drugie-czy wymieniać na oryginalny regulator czy może zastąpić na jakiś inny.Może od innego modelu jakiś mniej awaryjny? Z góry dzięki i pozdrowionka dla wszystkich XX maniaków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...