Skocz do zawartości

mayki1

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mayki1

  • Urodziny 11/20/1976

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1100 XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2019882

Informacje profilowe

  • Skąd
    RADOM

Osiągnięcia mayki1

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. widziałem srebrnego XX z kufrem ale nie zwruciłem uwagi na rejestracie srebrne były chyba 2 albo trzy ale ten z aerografem to nie mój chociaż tez go widziałem ja byłem czarnym z wydechami yoshimury w chromach.
  2. watam przemoxx byles wczoraj na otwarciu sezonu w radomiu na starym rynku ?
  3. witam ja kolego tak samo załatwiłem regulator zapalałem moto na rozladowanym akumulatorze z przepinki od samochodu mam model na wtrysku rok 99 ale mi nie zapalała sie kontrolka FI tylko nie chciał isc powyrzej 8 tys obr [za mały prad na pompe paliwa]regulator kupiłem na moto bazaze w warszawie uzywany za pieć dych nie wiam czy był to regulator od xxksa bo miał wyzsze oznaczenie na boku umnie było 2.4 a natym jest 2.9 ale laduje bardzo dobrze moto chodzi juz miesiac i jest ok jak bedziesz chciał to mam namiar na tego goscia od regulatorów,mysle ze wymiana regulatora załatwi sprawe.pozdrawiam
  4. witam moim zdaniem moze byc slaby akumulator to znaczy gubi prad przy rozruchu podjedz do elektryka niech sprawdzi akumulator przy rozruchu a przy okazi ladowanie umnie jak padl regulator to pierwszymi oznakami bylo ze nie chcial isc powyrzej 8 tys obrotów ale to wersia na wtrysku pompa paliwa.
  5. witam dokladnie tak jak mówisz jest to kontrolka cisnienia oleju a nie poziomu wiec jak zapali ci sie przy duzej predkosci i obrotach to zanim zatrzymasz motocykl moze byc juz po silniku a jak piszesz przy tak duzym ubytku oleju jest to calkiem mozliwe.pozdrawiam
  6. zapytaj dlaczego zalali c silnik castrolem a nie motulem przy tym przebiegu powinni zalac polsyntetykiem 5100 z tom regulacja zaworów to w xx robi sie co trzydziesci tysiecy wiec jezeli nie bylo problemów z zapalaniem ani strzelania z rury to mysle ze regulacja byla zbyteczna ja obsluge robie sam to znaczy wymiana oleju .filtra .filtra powietrza . swiec ja mam model na wtrysku wiec synchronizacja gazników odpada to wszysko zajmuje max 2 godz; ja stawiam na uszczelniacze zaworów ale to moja opinia.bądzmy dobrej mysli ze to jakas blachostka .
  7. moze z tymi pierscieniami to moze przesadzilem ale jezeli bierze olej to jest prawdopodobne ze uszczelniacze na zaworach moga byc do wymiany a z tym przebiegiem to jestes pewien ze ma tyle przejechane ???
  8. witam .Po regulacji zaworow wymiana napinacza i plynow ,dzisiaj przy temperaturze okolo 6 stopni zrobilem okolo 160 km i jadacy kolega za mna mowil mi ze z dwa razy poscila mi niebieski dymek taki dosc spory ale tylko z lewej rury i tylko wtedy jak przyspieszam niewiem czy to temperatura na zewnacz do tego sie przyczynia czy co , co o tym sadzicie ???slyszalem kilka opini ze to temperatura na zewnacz,paliwo ciulowe ,i ze moze jakas gumka na zaworze chociaz w to mi sie niechce zabardzo wiezyc moto ma najechane 50 tys km co o tym sadzicie dzieki i pozdrawiam witam jesli chodzi o ten niebieski dym to malo prawdopodbne ze to paliwo raczej stawiam na olej czasem zdaza sie ze zawiesi sie zawór i olej dostanie sie na tlok ale równie dobrze moze byc wina pierscienia na któryms z tloków pozdrawiam czy ktos orjetuje sie jaki ma byc poziom plynu hamulcowego w xx wymienilem w ukladzie hamulcowym i w sprzegle ale nie wiem czy kreski na zbiorniczku plynu na kierownicy oznaczają minimalny czy maksymalny stan.
  9. powiem tak ze znalezieniem moto w stanie orginalnym z tego rocznika bedziesz mial duze problemy moim zdaniem najwazniejsze aby moto nnie bylo pojakiejs kraksie typu nocny dzwon ewentualnie fikolki i nie ruszona zostala rama jezeli jezdzisz na jakims moto to wiesz ze wczesniej czy puzniej cos sie przydazy i to nie koniecznie z twojej winy tak wiec radzil bym zwracac wieksza uwage na stan techniczny niz optyczny moto mozna zawsze pomalowac i dla oka bedzie jak nówka .pozdrawiam i udanego szukania
  10. witam ja mam xx z 99 roku 121 kw co chcialbys wiezdiec ? jesli chodzi tylko o spalanie to w granicach 7 l/100 km nie ma problemu jak z gaznikami chodzi mi o synchronizacie moto ma imobilajzer czego w gaznikach jeszcze nie bylo ogulnie SUPERMOTO pozdrawiam
  11. witam kolego nie sugeruj sie gruboscia bieznika bo o niczym to nie swiadczy ja mialem bieznik super a opona byla zlom moto milo bardzo duze drgania przy pewnych predkosciach szukalem przyczyn w wywazaniu kola i temu podobnych ale nie w oponie nobo z wygladu byla super ;];pozdrawiam witam mam pytanie co do oleju jaki olej lac chodzi mi o firme moto ma przelatane 70 tys km.
  12. witam pali ile wleje;] ale tak na prawde to kiedys zalalem do pelna zrobilem 280 km i zapolila sie rezerwa po odkreceniu korka zostalo ok 2 litrów ale takie spalanie wyszlo przy jezdzie do 150 km\h i nie przeciaganu na biegach a tak normalnie czyli powyzej 200 km\h mysle ze ok9 l na 100km ale nie przejmuje sie tym zbytnio bo bezyne mam za free ;] a co do blokowania mocy to wiem ze we Francji byly zmieniane mapy wtrysku i dlawiono xx do ok 72 kw to oklo 100 KM wiec mysle ze zalozenie odpowiedniej mapy wtrysku zalatwia sprawe pozdro;]
  13. z tym gaznikiem to nie ja pisalem bo nigdy nie mialem pozdro, z tym wtryskiem nie ma zadnej pomylki w 99 roku bylo przejscie na wtrysk ale jeszcze wersia otwarta 164 km model na wtrysku z ta mocą wychodzil jeszcze w 2000 roku. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...