Tomek Kulik Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56421,1379611.htmlTo tylko przykład materiału autorstwa zacnego Motocyklisty, na jaki można trafić w sieci.Góglając używamy haseł: andrzej kwiatkowski motocykl Miłej lektury. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Stary cykl artykulow pana Andrzeja pisany dla Swiata Motocykli w poczatkach lat 90 tych. Dalej bardzo ciekawie sie czyta, a opinie glupich smarkaczy zamieszczone ponizej jak zwykle smiesza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Jest to jeden z powodów, dla których zacząłem kompletować stare roczniki "ŚM" - dobre artykuły o technice jazdy, mechanice, opisy maszyn, rozwiązań, turystyka... I taka np. szkoła jazdy... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Czytając to czuje się jak na placu w Pro-Motorze :):D Parę miesięcy temu widziałem gościa na Ducati, który redukował biegi po 3 bez wysprzęglenia :banghead: To dopiero był widok <hahaha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 czytałem ten artukuł jakiś czas temu w Świecieteraz przeglądnałem go sobie jeszcze raz i zauważyłem że troszke autor sam sobie przeczyw jednym miejscu pisze:"nacznie lepiej jest utrzymywać go na ręcznym, a więc na przednim hamulcu. Utrzymywanie na hamulcu nożnym byłoby niepotrzebnym braniem na siebie ewentualnych kłopotów z równowagą, gdyby coś poszło nie tak, jak trzeba." to odnośnie ruszania na wzniesieniua w innym:"A zauważmy, że za oceanem przez co najmniej pół wieku wszyscy motocykliści zawsze ruszali z lewą nogą na motocyklu (bo na pedale sprzęgła) i - o ile wiem - nie był wysuwany zarzut braku równowagi w czasie ruszania" - odnośnie "co z nogami" ja np. jestem zdania że powinno się umieć ruszać (także) z hamulca tylnegojeśli motocykl stoi na wzniesieniu to skuteczność "podtrzymania" motocykla na postoju jest większa używając tylnego hamulca ponieważ owo tylne koło jest bardziej dociążonemoże się zdażyć że przy większych pochyleniach bądź bardziej śliskiej nawierzchni przy uzyciu przedniego hamulca motocykl bedzie się ześlizgiwał a w wypadku uzycia tylnego hamulca nie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czytając to czuje się jak na placu w Pro-Motorze :wink::D (...)Nie ukrywam, wychowałem się na publikacjach pana Kwiatkowskiego :icon_razz: Stąd styl szkolenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czytalem "to hanba" i odrazu mi sie przyponialo twoje "A jakby dziewczyny patrzyly !?" hahaha :icon_razz: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 konrad1f mysle ze kazdy potrafi ruszac z hamulca tylnego i to pod gorke bo przeciez kazdy mial to na egzaminie na prawko :icon_mrgreen: duzo ludzi prenumeruje jakies czasopisma? ja tylko czytam jak jestem w empiku :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 "nacznie lepiej jest utrzymywać go na ręcznym, a więc na przednim hamulcu. Utrzymywanie na hamulcu nożnym byłoby niepotrzebnym braniem na siebie ewentualnych kłopotów z równowagą, gdyby coś poszło nie tak, jak trzeba." to odnośnie ruszania na wzniesieniua w innym:"A zauważmy, że za oceanem przez co najmniej pół wieku wszyscy motocykliści zawsze ruszali z lewą nogą na motocyklu (bo na pedale sprzęgła) i - o ile wiem - nie był wysuwany zarzut braku równowagi w czasie ruszania" - odnośnie "co z nogami" Witaj KonradzieTrochę wyjaśnię: na ręcznym trzymamy motocykl zabezpieczając go przez zjechaniem w dół - dlatego że przy większym nachyleniu stoku i obciążeniu motocykla pasażerem lub ładunkiem istnieje bardzo duże niebezpieczeństwo , że motocykl hamowany tylnym kołem zacznie się obracać do tyłu wokół osi tylnego koła - sam kilkanaście razy w górach miałem takie przygody. Drugie zdanie dotyczy motocykli Harley Davidson ze sprzęgłem w nodze po lewej stronie - wtedy jedynym hamulcem który można użyć jest hamulec przedni , ruszamy wtedy z lekkim pochyleniem motocykla na prawą stronę. Lubiłem Harleye , ale dla mnie WLA 42 jest za ciężki.Do dzisiaj mam książkę Andrzeja Kwiatkowskiego "Technika wyczynowej jazdy motocyklem" - podstawy są tam bardzo dobrze opisane - polecam.PozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Hyhy, doktorat trzeba prawie mieć, żeby móc prowadzić motocykl, rozwodzić się nad metodami utrzymywania motocykla na górce, a gdzie takie górki są, w polsce, jak będzie zjeżdzać to się zacznie kombinować. Bez przesady z tym wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Bez przesady z tym wszystkim. Dawno nie czytałem tak trafnego spostrzeżenia ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Hyhy, doktorat trzeba prawie mieć, żeby móc prowadzić motocykl, rozwodzić się nad metodami utrzymywania motocykla na górce, a gdzie takie górki są, w polsce, jak będzie zjeżdzać to się zacznie kombinować. Bez przesady z tym wszystkim. To nie jest doktorat - to są podstawy. Bardzo pożyteczny tekst dla początkujących, dzięki niemu mogą się oswoić i zrozumieć podstawowe zasady obsługi motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trava Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56421,1379611.html Rzeczywiscie da sie odczuc pewne podobienstwo w sposobie tlumaczenia pewnych "oczywistosci". ^^A zimowe wieczory dluugie sa.Dziekuju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 przeszukajcie te subforum a znajdziecie mozliwosc sciagniecia tej ksiazki z sieci... jeden z uzytkownikow forum udostepnil te publikacje:inz. A. Kwiatkowski "Technika wyczynowej jazdy motocyklem"Nie wiem czy mowa jest o tej samej ksiazce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Dawno nie czytałem tak trafnego spostrzeżenia :wink: :D Bardzo trafne, tylko czemu tylu zabitych motocyklistow co sezon w Polsce, czesc z nich tez myslala ze wszystko wie o technice jazdy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.