Skocz do zawartości

Sprężyny w przednich lagach - Bandit 600


Mortag
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Z racji, że to pierwsze zimowanie mojego Bandziora i mam możliwośc bliżej zapoznać się z ogólną mechaniką (rozkręcam co się da i oglądam sobie jak to wygląda i czytam jak działa :buttrock:) to mam pytanie w sprawie przedniego zawieszenia. Jeszcze go nie rozbierałem, bo narazie nie posiadam wiedzy, dzięki której będe w stanie stwierdzić czy wszystko jest ok czy nie. Choćby na oko.

 

I tu pytanie do szanownych forumowiczów. Czy ktoś z was mógłby wyjaśnić mi jak stwierdzić zużycie sprężyn kwalifikujące je do wymiany? Jestem zielony i jak można to w przystępnej formie poprosze. Jakby do tego znalazły się zdjęcia zużytych spręzyn to byłbym wniebo wzięty ;)

 

Dzięki i byle do wiosny ^^

Rafał.

 

Oczarowany, zafascynowany, zaślepiony i ogłuszony motocyklizmem. Jak nie ugania się po krzakach, to wyciera beton, asfalt lub kostkę brukową. Instruktor z powołania i zamiłowania.

 

www.paramoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze najlepszym sposobem na sprawdzenie stopnia zyzycia sprzezyn jest po prostu jazda. jezeli nic ci nie przeszkadza to daj sobie spokoj. jezeli jednak przod jest za miekki, dobija i telepie przy ostrym hamowaniu to moznaby zmienic albo sprezyny albo bajka. w banditach generalnie sprezyny z przodu sa miekkie i najlepsza rada, jesli chcesz jeszcze troche pojezdzic tym sprzetem jest wymiana na akcesoryjne np "WIRTH". cena ok 400zl. efekt gwarantowany(mialem w b4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna by zmierzyc ich dlugosc i porownac z dlugoscia nowych.