Leszek45 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 No. motorek fajny, choć pare szczegółów bym zmienił. Troszke mały zbiornik, dziwnie wyszczerbiona szyba, jeden wydech itd. wiadomo, jednemu sie spodoba , drugiemu nie. Cena pewnie osiągnie 40 tyś + wyposażenie. Moc silnika super. Mnie jednak bardziej podoba się nowa Tenera, mimo słabszego silnika, ale ja nie mam takiego zacięcia sportowego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) Seryjna mini osłonka pod silnikiem wygląda jak jakaś prowizorka... pewnie pierwsza rzecz do wymiany w tym moto... następny w kolejce pewnie wydech... wygląda wporzo, ale dźwięk tego twina jest jakiś miałki... ponadto nie widzę osłon na manetki...każde enduro musi to mieć i basta... nawet moje KLV ma ...chociaż endurak z niego żaden ... firmy akcesoryjne już pewnie tłoczą pełną parą gadżety.. tak więc i w przyzwoite gmole trzeba będzie zainwestować.. no i dopiero wtedy to będzie pełnowartościowe narzędzie do zdobywania dziewiczych terenów...a nie do wożenia pupci w koło komina... Edytowane 7 Listopada 2007 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 No. motorek fajny, choć pare szczegółów bym zmienił. Troszke mały zbiornik, dziwnie wyszczerbiona szyba, jeden wydech itd. wiadomo, jednemu sie spodoba , drugiemu nie. Cena pewnie osiągnie 40 tyś + wyposażenie. Moc silnika super. Mnie jednak bardziej podoba się nowa Tenera, mimo słabszego silnika, ale ja nie mam takiego zacięcia sportowego....Touratech juz pewnie rzezbi kolejny rozdzial w katalogu z akcesoriami do 800tki. Osobiscie tez zmienilbym szybe na wyzsza i komin na inny. Mnie rowniez podobala sie nowa Tenerka ale F800GS to kosmos. BMW sporo namieszalo. Na takie moto wlasnie czekalem. Zobaczymy jak spisze sie w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ceny w UE są już znane. Moto będzie o ok. 150 EUR droższe od F800ST. ABS w opcji (cena jak w ST). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Nareszcie :evil: http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...86?OpenDocumentJako zagożały fan BMW cieszę się, że powstają kolejne modele tej marki. Uważam też, że to dobrze, iż nie są one wyposażone w silnik typu bokser. Tradycja tradycją, ale świat idzie do przodu. Wizualnie i pod względem parametrów jak dla mnie bomba :D :P :clap: . Jedna rzecz mi się całkowicie nie podoba, a mianowicie łańcuch, ale rozumiem, że w trudnym terenie będzie lepszy niż pasek i zdecydowanie tańszy niż wałek kardana. No cóż, znamionami obecnych czasów jest też i to, że motory projektują głównie księgowi. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ale rozumiem, że w trudnym terenie będzie lepszy niż pasek i zdecydowanie tańszy niż wałek kardana. No cóż, znamionami obecnych czasów jest też i to, że motory projektują głównie księgowi. :icon_mrgreen: Mało tego że tańszy, to jeszcze lżejszy a i jeszcze odpada efekt reakcji wału na obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jac Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Seryjna mini osłonka pod silnikiem wygląda jak jakaś prowizorka... pewnie pierwsza rzecz do wymiany w tym moto... następny w kolejce pewnie wydech... wygląda wporzo, ale dźwięk tego twina jest jakiś miałki... ponadto nie widzę osłon na manetki... Witam,Moze sie myle, ale pasazer/ka to lekko nie bedzie mial/a. Kufry jakos tak wysoko zamocowane, ze gyglada, ze trzeba nogi do gory zadzierac, aby w koncu na podnozkach postawic. Dziewne to jakies, ale moze na zywo lepiej wyglada.pzdrJac Edytowane 15 Listopada 2007 przez Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 F800tki są dedykowane raczej do jazdy solo. Na S i ST pasażerkom też nie jest do śmiechu :) Do jazdy 2up pozostają duże boxerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 KTM ma problem o tyle, że nie ma motocykla w tej klasie. Obecny LC4 jest przestarzały i bardzo mało komfortowy w podróży, a LC8 to już klasa R1200GS, poza tym miewa problemy z awaryjnością. Ależ Cosmo, stary wyjadaczu;) A 690-ka, toż to nowy silnik u KTMa. Na razie mamy supermoto czy enduro, ale nowy Adventure to już pewnie kwestią miesięcy. Na razie wypychają ostatnie LC4-ki jako limitowaną "Traveller's Edition", heheNikt oczywiście nie mówi, że nowy KTM będzie dużo bardziej komfortowy;))), ale na pewno z 25 proc. lżejszy niż 800-ka BMW...Wydaje mi się, że już 650 GS jest maszyną szosa/teren (jak sama nazwa wskazuje, ale z naciskiem na Strasse jednak;), a 800 będzie takim 12GS dla uboższych. Albo dla tych, co im się boksery nie widzą (a ja miałem, więc dla mnie są ok)W teren - i tutaj widzę konkurencję dla KTM-a - jest przecież nowa seria G650.Pozdro,dub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dubey, 690-tka fajnie wygląda w teorii. Pogadaj z właścicielami lub poczytaj zachodnie fora posiadaczy - w tej chwili to sprzęt dla bardzo zapalczywych miłośników marki, w dodatku niezmiernie cierpliwych. Zdaje się, że panowie konstruktorzy coś źle policzyli w kwestii układu chłodzenia i uszczelnienia głowicy, bo nie działa to dobrze nawet przy bardzo-spokojnej ekspoloatacji.Natomiast BMW dobrze rokuje, przynajmniej "mechanicznie", natomiast ewentualne problemy z elektroniką są stosunkowo łatwe do rozwiązania. Nie sądzę również by moto zyskało opinię BMW dla ubogich - dla mnie przynajmniej to świetny kompromis między 250 kilogramowym 1200 którego sam nie podniose po glebie a jednocylindrowym 650. Po wymianie wydechu masa pewnie spadnie do ok 165kg a 78 koni pozostanie do dyspozycji. Przeciez nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego brał w podróż dookoła świata w dwie osoby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 No cóż, czas sprzedawać Divkę... Jeszcze na dużego GS się wahałem (masa mnie przeraża), ale to jest dla mnie HIT SEZONU ! Może nie w pierwszej serii, ale... raczej nówka sztuka... I w tej żółtej wersji jest supersexy :icon_rolleyes: Prawda, że niektóre rzeczy od razu do wymiany (osłona silnika to jakiś kit :icon_mrgreen: - ale jestem pewien, że i Touratech i Wunderlich już pracują nad akcesoriami :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dubey, 690-tka fajnie wygląda w teorii. CIACH Zdaje się, że panowie konstruktorzy coś źle policzyli w kwestii układu chłodzenia i uszczelnienia głowicy, bo nie działa to dobrze nawet przy bardzo-spokojnej ekspoloatacji.Tak, czytałem o tym. Zrzucam to na choroby wieku dziecięcego. W modelu 2008 pewnie nie będzie po tym śladu. No chyba że wycofają model ze sprzedaży;)))Natomiast BMW dobrze rokuje, przynajmniej "mechanicznie", natomiast ewentualne problemy z elektroniką są stosunkowo łatwe do rozwiązania. Nie sądzę również by moto zyskało opinię BMW dla ubogich - dla mnie przynajmniej to świetny kompromis między 250 kilogramowym 1200 którego sam nie podniose po glebie a jednocylindrowym 650. Po wymianie wydechu masa pewnie spadnie do ok 165kg a 78 koni pozostanie do dyspozycji. Przeciez nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego brał w podróż dookoła świata w dwie osoby...Wymiana wydechu odejmie 13 kilo? Hmmm... Mniejsza o szczegóły. Nie chcę tu wywoływać dyskusji KTM vs. BMW, bo wcześniej sam jeździłem tym drugim i bardzo polubiłem boksery, choćby za niski punkt ciężkości i fajne bujanie;) Zmierzam tylko do tego, że to żadna konkurencja dla małego KTM-a. Choćby ze względu na wagę. A dla dużego, czyli 100-konnej 990-ki? Bardziej, ale chyba łatwo przewidzieć zwycięzcę:bigrazz:))Gdy kupowałem swojego sprzęta (KTM Adventure R 640) jedynym konkurentem był F650GS, najchętniej w wersji Dakar. W porównaniu z Austriakiem tron na dwóch kołach, wygodny i elegancko oddający swoją - wystarczającą mi zupełnie - moc. Ale gdy wsiadłem na tego pomarańczowo-granatowego byka zrozumiałem, że to jest to :icon_rolleyes: Zwłaszcza że w designie Adventure'a bujałem się od lat... Pewnie jadąc wiosną w góry będę przeklinał jego wibracje, twardą kanapę i brak ABS-u, ale jak teraz odwijam i słyszę ten grzmot :icon_mrgreen: A potem w terenie będę cieszył się ze 155 kilogramów, dużych prześwitów i zaje.istych zawieszeń. Mnie 55 koni w zupełności wystarczy.pozdrawiamdubps. Było już coś takiego jak r800gs, czy ktoś to jeszcze pamięta? Mam nadzieję, że f800gs nie powtórzy jego losów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ps. Było już coś takiego jak r800gs, czy ktoś to jeszcze pamięta? Mam nadzieję, że f800gs nie powtórzy jego losów... gdzie było? tak pytamboniewiem, a jestem okrutnie ciekawy :crossy:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 No cóż, czas sprzedawać Divkę... Jeszcze na dużego GS się wahałem (masa mnie przeraża), ale to jest dla mnie HIT SEZONU ! Może nie w pierwszej serii, ale... raczej nówka sztuka... I w tej żółtej wersji jest supersexy :icon_question: Ehhh, normalnie czuje to samo. I nawet wydaje mi sie ze w dwie osoby bedzie duzo wygodniejszy niz F650GS. gdzie było? tak pytamboniewiem, a jestem okrutnie ciekawy :flesje:jszR850GS :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 R850GS :icon_question:O, ten właśnie, odebrałem mu piećdziesiątkę, dzięki Mutomb;) pozdro,dub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.