Skocz do zawartości

BMW F800GS, F 800 GS


Rekomendowane odpowiedzi

No. motorek fajny, choć pare szczegółów bym zmienił. Troszke mały zbiornik, dziwnie wyszczerbiona szyba, jeden wydech itd. wiadomo, jednemu sie spodoba , drugiemu nie. Cena pewnie osiągnie 40 tyś + wyposażenie. Moc silnika super. Mnie jednak bardziej podoba się nowa Tenera, mimo słabszego silnika, ale ja nie mam takiego zacięcia sportowego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna mini osłonka pod silnikiem wygląda jak jakaś prowizorka... pewnie pierwsza rzecz do wymiany w tym moto... następny w kolejce pewnie wydech... wygląda wporzo, ale dźwięk tego twina jest jakiś miałki... ponadto nie widzę osłon na manetki...każde enduro musi to mieć i basta... nawet moje KLV ma ...chociaż endurak z niego żaden ... firmy akcesoryjne już pewnie tłoczą pełną parą gadżety.. tak więc i w przyzwoite gmole trzeba będzie zainwestować.. no i dopiero wtedy to będzie pełnowartościowe narzędzie do zdobywania dziewiczych terenów...a nie do wożenia pupci w koło komina...

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. motorek fajny, choć pare szczegółów bym zmienił. Troszke mały zbiornik, dziwnie wyszczerbiona szyba, jeden wydech itd. wiadomo, jednemu sie spodoba , drugiemu nie. Cena pewnie osiągnie 40 tyś + wyposażenie. Moc silnika super. Mnie jednak bardziej podoba się nowa Tenera, mimo słabszego silnika, ale ja nie mam takiego zacięcia sportowego....

Touratech juz pewnie rzezbi kolejny rozdzial w katalogu z akcesoriami do 800tki. Osobiscie tez zmienilbym szybe na wyzsza i komin na inny. Mnie rowniez podobala sie nowa Tenerka ale F800GS to kosmos. BMW sporo namieszalo. Na takie moto wlasnie czekalem. Zobaczymy jak spisze sie w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako zagożały fan BMW cieszę się, że powstają kolejne modele tej marki. Uważam też, że to dobrze, iż nie są one wyposażone w silnik typu bokser. Tradycja tradycją, ale świat idzie do przodu. Wizualnie i pod względem parametrów jak dla mnie bomba :D :P :clap: . Jedna rzecz mi się całkowicie nie podoba, a mianowicie łańcuch, ale rozumiem, że w trudnym terenie będzie lepszy niż pasek i zdecydowanie tańszy niż wałek kardana. No cóż, znamionami obecnych czasów jest też i to, że motory projektują głównie księgowi. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale rozumiem, że w trudnym terenie będzie lepszy niż pasek i zdecydowanie tańszy niż wałek kardana. No cóż, znamionami obecnych czasów jest też i to, że motory projektują głównie księgowi. :icon_mrgreen:

 

Mało tego że tańszy, to jeszcze lżejszy a i jeszcze odpada efekt reakcji wału na obciążenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna mini osłonka pod silnikiem wygląda jak jakaś prowizorka... pewnie pierwsza rzecz do wymiany w tym moto... następny w kolejce pewnie wydech... wygląda wporzo, ale dźwięk tego twina jest jakiś miałki... ponadto nie widzę osłon na manetki...

 

Witam,

Moze sie myle, ale pasazer/ka to lekko nie bedzie mial/a. Kufry jakos tak wysoko zamocowane, ze gyglada, ze trzeba nogi do gory zadzierac, aby w koncu na podnozkach postawic. Dziewne to jakies, ale moze na zywo lepiej wyglada.

pzdr

Jac

Edytowane przez Jac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

KTM ma problem o tyle, że nie ma motocykla w tej klasie. Obecny LC4 jest przestarzały i bardzo mało komfortowy w podróży, a LC8 to już klasa R1200GS, poza tym miewa problemy z awaryjnością.

 

Ależ Cosmo, stary wyjadaczu;) A 690-ka, toż to nowy silnik u KTMa. Na razie mamy supermoto czy enduro, ale nowy Adventure to już pewnie kwestią miesięcy. Na razie wypychają ostatnie LC4-ki jako limitowaną "Traveller's Edition", hehe

Nikt oczywiście nie mówi, że nowy KTM będzie dużo bardziej komfortowy;))), ale na pewno z 25 proc. lżejszy niż 800-ka BMW...

Wydaje mi się, że już 650 GS jest maszyną szosa/teren (jak sama nazwa wskazuje, ale z naciskiem na Strasse jednak;), a 800 będzie takim 12GS dla uboższych. Albo dla tych, co im się boksery nie widzą (a ja miałem, więc dla mnie są ok)

W teren - i tutaj widzę konkurencję dla KTM-a - jest przecież nowa seria G650.

Pozdro,

dub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dubey, 690-tka fajnie wygląda w teorii. Pogadaj z właścicielami lub poczytaj zachodnie fora posiadaczy - w tej chwili to sprzęt dla bardzo zapalczywych miłośników marki, w dodatku niezmiernie cierpliwych. Zdaje się, że panowie konstruktorzy coś źle policzyli w kwestii układu chłodzenia i uszczelnienia głowicy, bo nie działa to dobrze nawet przy bardzo-spokojnej ekspoloatacji.

Natomiast BMW dobrze rokuje, przynajmniej "mechanicznie", natomiast ewentualne problemy z elektroniką są stosunkowo łatwe do rozwiązania. Nie sądzę również by moto zyskało opinię BMW dla ubogich - dla mnie przynajmniej to świetny kompromis między 250 kilogramowym 1200 którego sam nie podniose po glebie a jednocylindrowym 650. Po wymianie wydechu masa pewnie spadnie do ok 165kg a 78 koni pozostanie do dyspozycji. Przeciez nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego brał w podróż dookoła świata w dwie osoby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, czas sprzedawać Divkę... Jeszcze na dużego GS się wahałem (masa mnie przeraża), ale to jest dla mnie HIT SEZONU ! Może nie w pierwszej serii, ale... raczej nówka sztuka... I w tej żółtej wersji jest supersexy :icon_rolleyes:

 

 

 

Prawda, że niektóre rzeczy od razu do wymiany (osłona silnika to jakiś kit :icon_mrgreen: - ale jestem pewien, że i Touratech i Wunderlich już pracują nad akcesoriami :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dubey, 690-tka fajnie wygląda w teorii. CIACH Zdaje się, że panowie konstruktorzy coś źle policzyli w kwestii układu chłodzenia i uszczelnienia głowicy, bo nie działa to dobrze nawet przy bardzo-spokojnej ekspoloatacji.

Tak, czytałem o tym. Zrzucam to na choroby wieku dziecięcego. W modelu 2008 pewnie nie będzie po tym śladu. No chyba że wycofają model ze sprzedaży;)))

Natomiast BMW dobrze rokuje, przynajmniej "mechanicznie", natomiast ewentualne problemy z elektroniką są stosunkowo łatwe do rozwiązania. Nie sądzę również by moto zyskało opinię BMW dla ubogich - dla mnie przynajmniej to świetny kompromis między 250 kilogramowym 1200 którego sam nie podniose po glebie a jednocylindrowym 650. Po wymianie wydechu masa pewnie spadnie do ok 165kg a 78 koni pozostanie do dyspozycji. Przeciez nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego brał w podróż dookoła świata w dwie osoby...

Wymiana wydechu odejmie 13 kilo? Hmmm...

 

Mniejsza o szczegóły. Nie chcę tu wywoływać dyskusji KTM vs. BMW, bo wcześniej sam jeździłem tym drugim i bardzo polubiłem boksery, choćby za niski punkt ciężkości i fajne bujanie;) Zmierzam tylko do tego, że to żadna konkurencja dla małego KTM-a. Choćby ze względu na wagę. A dla dużego, czyli 100-konnej 990-ki? Bardziej, ale chyba łatwo przewidzieć zwycięzcę:bigrazz:))

Gdy kupowałem swojego sprzęta (KTM Adventure R 640) jedynym konkurentem był F650GS, najchętniej w wersji Dakar. W porównaniu z Austriakiem tron na dwóch kołach, wygodny i elegancko oddający swoją - wystarczającą mi zupełnie - moc. Ale gdy wsiadłem na tego pomarańczowo-granatowego byka zrozumiałem, że to jest to :icon_rolleyes: Zwłaszcza że w designie Adventure'a bujałem się od lat... Pewnie jadąc wiosną w góry będę przeklinał jego wibracje, twardą kanapę i brak ABS-u, ale jak teraz odwijam i słyszę ten grzmot :icon_mrgreen: A potem w terenie będę cieszył się ze 155 kilogramów, dużych prześwitów i zaje.istych zawieszeń. Mnie 55 koni w zupełności wystarczy.

pozdrawiam

dub

ps. Było już coś takiego jak r800gs, czy ktoś to jeszcze pamięta? Mam nadzieję, że f800gs nie powtórzy jego losów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. Było już coś takiego jak r800gs, czy ktoś to jeszcze pamięta? Mam nadzieję, że f800gs nie powtórzy jego losów...

 

gdzie było? tak pytamboniewiem, a jestem okrutnie ciekawy :crossy:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, czas sprzedawać Divkę... Jeszcze na dużego GS się wahałem (masa mnie przeraża), ale to jest dla mnie HIT SEZONU ! Może nie w pierwszej serii, ale... raczej nówka sztuka... I w tej żółtej wersji jest supersexy :icon_question:

 

Ehhh, normalnie czuje to samo. I nawet wydaje mi sie ze w dwie osoby bedzie duzo wygodniejszy niz F650GS.

 

gdzie było? tak pytamboniewiem, a jestem okrutnie ciekawy :flesje:

jsz

R850GS :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...