Skocz do zawartości

compucar

Forumowicze
  • Postów

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O compucar

  • Urodziny 05/17/1970

Osobiste

  • Motocykl
    XT660X
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Torun

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia compucar

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Sam kiedys poważnie o nim myślałem ale... praktyczne zastosowanie tego sprzętu jest znikome. Teoretycznie jest do miasta, lecz waży 200kilo i pije 10L. Poza tym, choc to kuriozum, jest do miasta zbyt szybki. Poza miastem łeb urywa więc trudno wykorzystać możliwości silnika i podwozia. Kolejny mankament to zdolności przewozowe i wygórowane koszty przeglądów. Jednym słowem - ekstremalny sprzęt dla bardzo odważnych. Do gumowania też znam zdecydowanie lepsze motocykle.
  2. Nie jestem zalogowany więc nie moge tego otworzyć. Zapewne nie tylko ja jestem zainteresowany tym modelem, więc może jednak opisał byś wrażenia z eksploatacji w terenie i na asfalcie tego moto? Teoretyczne parametry i stylistyka są obiecujące ale jak to sie przekłada na rzeczywistośc?
  3. DRZ400 to faktycznie był świetny motocykl, tyle ze technologicznie jest w tej chwili mocno przestarzały. A do celów przedstawionych powyżej 30 kucy w terenie absolutnie wystarczy. Poza terenem trzeba oczywiście brać na to poprawkę ale do miasta równiez styknie.
  4. Wobec tego WR250R to motocykl stworzony dla Ciebie. Swoją drogą WR450R będzie bardzo ciekawy jesli zachowa te 126kg i cenę do 25kzł. Dobre zawiasy, aluminiowa rama, mocny silnik i niska masa - w swoim XTku chętnie zamienił bym 8koni na 50kg wagi.
  5. Miałem ten motocykl, także w wersji US i bardzo miło go wspominam. Jak na armaturę to bardzo wiele wybaczał i pozwalał troszkę poszalec po winklach. Szczegolnie na przyzwoitych gumach - oryginały w ogóle sie nie zuzywały i tyle samo trzymały. Piąty bieg przydał by się gdyby silnik rozwijał co najmniej 10KM więcej - przy oryginalnych 39 kucach nie wyobrażam sobie wyższego przełożenia. Na czwórce wyprzedzanie od 120 było wielce problematyczne, byle katamaran robi to sprawniej.
  6. Proponuję bys podał budżet przewidywany na zakup samego motocykla. Pozwoli to nieco uściślić podpowiedzi. Weź przy tym pod uwagę min. 1500pln na wdzianko, w kalesonach nie będziesz przeciez jeździł.
  7. He he, troszkę przesadzasz. Jestem o rok młodszy od ciebie i 110 to wytrzymuję w byle jakich okularach przeciwsłonecznych i bez kasku. W dobrym kasku i ubraniu przelotowa do 140 na supermoto lub armaturze nie stanowi problemu. Natomiast duża szybę to samochody mają... Nie ćwiczę na siłowni i do niedawna paliłem pakę fajek dziennie... :icon_razz:
  8. wygląda jak jakiś nowy jinlun - tym razem połaczenie supermoto z chopperem. dno.
  9. Przeciez to świetna sprawa - kwintesencja tego na czym w tej chwili latacie. Superlekki, wystarczająco mocny i bardzo wytrzymały. Dla mnie supersprawa, tym bardziej ze da się bezkonfliktowo zabrać na rodzinne wakacje w roli roweru...
  10. Subiektywnie moment obrotowy faktycznie wyznacza dynamikę motocykla. Jednak obiektywnie w takim sprincie w zasadzie nie ma znaczenia - tu sie ciągnie do odcięcia na każdym biegu. W tej konkurencji harry niestety przegrywa stosunkem masy do mocy, umiejętności jeźdźca nie muszą być jakies szczególne w takim typie motocykla.
  11. W pewnym wieku ta świadomośc staje się faktem, w końcu wszyscy jesteśmy przechodniami na tym Świecie. Motocykl w warunkach normalnego ruchu ulicznego to duze zagrozenie dla bikera i kazdy średnio inteligentny człowiek ma tego świadomość. Jeśli nie, to musi liczyć na szczęście a dla mnie to warunek nie do przyjęcia. Mimo to, czasami gdy wracam klnę w duchu własna głupotę - przecież na winklu mógł leżec piasek, na dohamowaniu rozlany płyn a baba z podporządkowanej mogła zastanawiać się co zrobic na obiad. Poniekąd dlatego jestem zwolennikiem supergłośnych wydechów i niezbyt szybkich motocykli... Bardzo dobry temat, gratulacje dla autora. A wszystkim nieustraszonym oraz mistrzom prostej szerokości i szczęścia życzę.
  12. Jest jescze wersja megamoto, co ciekawe mimo "muskulatury" jest lżejszy i mocniejszy od KTM950 i ducati hypermotard. Jak to się mogło udać: 195kg HP2, 240kg GS1200? Przynajmniej takie dane znalazłem. Ile taki sprzęt średnio spala i jaki ma zasięg?
  13. Nie miałem przyjemności a chciałbym sie czegoś praktycznego dowiedzieć. Jak to sie spisuje na asfalcie, w jaki sposób oddaje moc i co z poręcznością na co dzień? Da się normalnie uzywać czy wymaga ponadprzeciętnych umiejętności?
  14. O tym właśnie pomyślałem - być może niedługo w Moto GP zobaczymy BMW i KTM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...