McSb Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) Jaka najszersza guma do xjoty 600 89' na tył?? a jaka najlepiej sprawuje się na przodzie (szerokość)POZDRO Edytowane 4 Listopada 2007 przez McSb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Proponuję przenieśc temat do działu poświęconemu XJ-tce. Co do opon. Na tył powinno być 110 a na przód 90.Jesli Ci sie to ni podoba mozesz założyć 100na przód i 120 na tył.Na szerszych gumach xj staje się trochę spokojniejsza/stabilniejsza na trasie. Poprzedni własciciel mojej xj wcisnął szerszą oponę na tył i stuningował osłonę łańcucha !!:buttrock:No ale czegoż to ludziska nie wymyślą, żeby miec oponkę jak w ścigaczu ;(Co tam że nie wejdzie...utniemy uszczuplimy osłonke ...! Edytowane 5 Listopada 2007 przez Leon84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 e, cos chyba nie bardzo w sr mam opony przod 90 tyl 120 bo takie zalecane a w xj mam 110 na przodzie- starczy tyl nie zwrocilem uwagi 130, albo 150 bo dopiero sprzeta kupilem i mialem wrazenie ze jest miejsce, a jakie najszersze wejdą bez przeróbek? chodzi mi o komfort jazdy w zakretach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A po co zakładać szerokie opony jeżeli konstruktor tego nie przewidział.Chcecie być lepsi od konstruktora?A zdaje sobie któryś z Was sprawę jak niebezpieczna jest taka zmiana?Jak się któremuś podoba to wystarczy kupić sobie Rocketa od Triumpha.Napisze któryś że za drogi ! tańsze są plakaty z takim motocyklem.Panowie zbyt często spotykam się z przypadkami opuszczenia jezdni na prostym odcinku drogi z niewyjaśnionych przyczyn. Jest teraz czas jesienią na przemyślenia wystarczy bez emocji przemyśleć ten temat.Niech żaden nie pisze o marudzeniu starego zgreda bo mam takie opinie głęboko w dupie tylko szkoda życia i zdrowia na takie przeróbki tylko na pokaz. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A poco zakladac szersza niz producent przewiduje?? do xjty to i nawe 180 zalozysz ale poco?? skoro sie zagnie i bedziesz krolem prostej, szerokosc oponie nadaje felga a w xjtce jest ona poprostu za waska na szerokie gumy.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 dobra więc, tak panowie, na tył jaka jest zalecana przez producenta, a jaką mozna wsadzic w granicach rozsądku, oczywiscie niech to bedzie nie wezsza niz ta ktora mam (spisuje sie dobrze) i czy kupic taką czy szersza się sprawdzi? chcialem zapytac i dowiedziec sie dokladnie, bo kupilem moto no a tylni opona jest zajechana do drutów pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Aby motocykl bezpiecznie się prowadził należy montować opony zalecane przez producenta tej samej firmy produkowane w parach przód-tył o tym samym oznaczeniu typu bieżnika.Czasami ale tylko na torach wyścigowych zakłada się oponę węższą o 10 mm na tył w celu poprawienia stabilności w łukach ALE TYLKO NA TORZE!!! Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 a niewiecie moze jakie kapcie sa zalecane do xjoty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 XJ to ma strasznie wąski wahacz...I się nic dużo szerszego nie wstawi....zawsze mnie to strasznie wkurzało w XJ :-( Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a niewiecie moze jakie kapcie sa zalecane do xjoty?? Czytasz to co Ci ludzie napisali?Napisałem Ci juz ! 110 na tył i 90 na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Czyli twoje max mozliwosci to 120 tyl, 100 przod - szersze opony zmienia profil na obreczach i utrudnia prowadzenie moto w zakretach. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Najszersze wcisniesz 110/80 przod i 130/80 tyl (ta na styk i oslone lancucha trzeba podciac). Ponoc prowadznie nie ulega pogorszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) haha bardzo sie ciesze, slyszalem inne opinie w dniu kiedy kupilem xj i kiedy sie jeszcze ni eprzyjrzalem zamowilem opony pilot sport 170 na tyl i 110 przod... dziwne bo w sr 250 (ala choper) mam 120 tyl 90 przod no ale dzieki za odpowiedzi http://bikepics.com/pictures/1047932/ - ten ma zdjaei sie szersza opone z tylu, mi chodzi glownie o wizualke pozdrawiam Edytowane 6 Listopada 2007 przez McSb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 A po co zakładać szerokie opony jeżeli konstruktor tego nie przewidział.Chcecie być lepsi od konstruktora?A zdaje sobie któryś z Was sprawę jak niebezpieczna jest taka zmiana?Jak się któremuś podoba to wystarczy kupić sobie Rocketa od Triumpha.Napisze któryś że za drogi ! tańsze są plakaty z takim motocyklem.Panowie zbyt często spotykam się z przypadkami opuszczenia jezdni na prostym odcinku drogi z niewyjaśnionych przyczyn. Jest teraz czas jesienią na przemyślenia wystarczy bez emocji przemyśleć ten temat.Niech żaden nie pisze o marudzeniu starego zgreda bo mam takie opinie głęboko w dupie tylko szkoda życia i zdrowia na takie przeróbki tylko na pokaz. W 100% popieram!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 http://bikepics.com/pictures/1047932/ - ten ma zdjaei sie szersza opone z tylu, mi chodzi glownie o wizualke hmm jak mialem 16 lat to tez chcialem miec wszystko najdluzsze i najwieksze :buttrock: ale ten wiek sie rzadzi swoimi prawami. Nie lepiej ci sprzedac to xjtke skoro i tak nie mozesz na niej jezdzic i kupic czopera ladnego wizualnie skoro ma to wygladac a nie jechac skoro i tak nie mozesz (oczywiscie nie mialem zamiaru urazic zadnego z uzytkownikow czoperow)Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi