Skocz do zawartości

McSb

Forumowicze
  • Postów

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O McSb

  • Urodziny 09/13/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opoczno

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6214952
  • Telefon
    511251311
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia McSb

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. tylko widzisz, ja sobie z tym poradziłem a ty pisałbyś na forum albo oddał do naprawy. Uwierz że w moim życiu w przypadku aut było tyle dziwnych przypadków gdzie wszyscy rozkładali ręcę że nie mieści ci się to w głowie. I ciekawe jaki jesteś cwaniak jak przyjdzie co do czego gdzie trzeba coś zrobić bez pomocy innych i jakichś źródeł typu książki, instrukcje. I chciałbym Cię zobaczyć z jakimś głupim problemem gdzie trzeba użyć mózgu albo w zupełnie innym gdzie trzeba użyć patentu, siły i wytrwałości :) Nie będę z Tobą już nawet dyskutował. To mój ostatni post skierowany do Ciebie i moim zdaniem jesteś po prostu cienki, to co usłyszysz powtórzysz dalej albo będziesz lał wodę i upierał się na swoim. I próbujesz się dowartościować dogryzając mi (w sieci :D) Powodzonka, pozdrawiam Kolega dobrze prawi, jak jest wszystko okej, pójdzie raz w ruch to juz będzie chodzić. Ja akurat dołu nie ruszałem, robiłem tylko głowicę więc składane było na sucho wszycho.
  2. Człowieku, odpuścisz ? Jesteś 40 lat starszy ode mnie ale widzę że nie dociera jak do dziecka. Sprawa motocykla rozwiązana, po co dalej pisać bzdury w tym temacie ? Dzięki za pomoc i tyle. pozdrawiam
  3. przestań już bo przykro to czytać ;/ nie udzielaj się w ogóle w tym temacie bo nic mądrego nie wnosisz. Rżniesz cwaniaka, a ja prosiłem tylko o pomoc. pzdr
  4. katalogowe świece ngk jeden komplet zupełnie nowy na którym teraz pracuje, zamieniałem, wypalałem je na gazie, akumulator jest nowy kręci zajebiscie, kręciłem też z nowej samochodowej centry. Bez pociągnięcia by nie odpaliła. To wiem na pewno. Dlaczego ? Nie wiem... Pewnych rzeczy nie da się wyjaśnić.
  5. Nie gorączkuj się... Z gaźnikami również było wszystko wporządku. Wszystko było dobrze. Pociągnąłem ją i po 200 metrach zapaliła. Jak już zapaliła, przytrzymałem chwilę na obrotach, wszystko poszło w ruch i później już paliła na dotknięcie. Dlaczego ? Nie wiem... Są rzeczy których nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem. Łamiące wręcz prawa logiki. A denerwowało mnie to, bo byłem pewien wszystkiego ! Mimo wszystko mam do wymiany łańcuch rozrządu, jest delikatnie wyciągnięty, nie siedzi idealnie na kołach.
  6. Stary napisałem że niemam stroboskopu który można podłączyć pod napięcie 12V przed cewką. Zrozumiałeś ? Mam zwykłą lampę którą zapina się żabą na przewód zapłonowy(już po przetworzeniu przez cewkę na wysokie napięcie). Odpaliłem R6, ustawiłem właśnie poziomy, zrobiłem synchronizacje, chodzi zajebiście. I wiesz co ? W życiu byś tego nie ogarnął i żadne z was nie wpadło na trop. Aczkolwiek dziękuję bardzo użytkownikom którzy podeszli do tego poważnie,bo były to trudne chwile przyznam. Kolega zanetti proponował koledze z forum pomoc za kasę w PW. A i kolego piotrze, robimy wszystko a swojego ojca uważam za niezastąpionego, jego doświadczenie jest nie do opisania, jest pełno takich moli i zawsze nieważne ile to trwa to się nie poddaje i doprowadza sprawy do końca a wiem że wielu tego brakuje. A w moim przypadku jest to po prostu chleb powszedni i szczerze to czasami nie moge już patrzeć na auta czy motocykle. Dziękuję serdecznie: Shinigami, Adam M. , Limo, Rafael, Lukki, Dream, audioterrorysta I tak jak pisałem wcześniej że przestawienie obu wałków jednocześnie w tym motocyklu o 180 stopni lub obu kół na wałkach rozrządu nie wprowadza żadnej zmiany a jedynie zmienia kolejność zapłonu która w tym wypadku jest nieważna, bo iskra na 1 -4 oraz 2-3 nastepuje w jednakowym momencie.
  7. próbowałem, uwierz na 3 kompletach, próbowałem w miedzy czasie jeszcze wszystkiego i pewnie o tym nawet nie wspomniałem. walcze z tym od tygodnia, jedyne co teraz to stroboskop podpiac zobaczyc w ktorym miejscu wystepuje tylko niemam takiego ktory podepne przed cewką pod przewody zasilajace cewkę. i tak swoją drogą kolega zanetti mógłby podpowiedzieć czego szukać i na co zwrócić uwagę jak się orientuje i jest tak pewny siebie.
  8. zgadza się tylko może w tym momencie już być uchylony zawór i nigdy nie będziesz miał ciśnienia więc nie zapali. Może być łańcuch aczkolwiek jaka pewność, znów pchać kase na próżno ;/ wsadzone już 1000zł
  9. ustawienie jest na bank dobre rozrzadu, identycznie jest w drugiej sprawnej r6, wszystkie znaki się pokrywają a krzywki są ku górze. Skąd znalezc zdjecie takiego koła ? na tym moim kole jest T i H które nie wiem za co jest odpowiedzialne. ps. krecac recznie silnikiem nie pokazuje sie w ogole iskra, natomiast rozrusznikiem jest b. mocna i prawidłowa.
  10. elektryka wyeliminowana(na moich częściach chodzi r6 kumpla), a z mechaniki zostaje jedynie łańcuch rozrządu co do którego niemam pewności, a co do kół to mocują je do wałka dwie śruby m6 więc nie pierdzielniesz się o kilka stopni a jedynie możesz o 180. Aczkolwiek ja tego nie zrobiłem. Albo łańcuch wyciągnięty albo już naprawdę niewiem co... i przypominam ze z moto nigdy nie bylo problemu a przestala odpalac po awarii rozrzadu. i wiem ze niema sie tym co sugerowac bo mogl byc to zbieg okolicznosci no ale wiazke mam z moto ktore jescze przy mnie chodziło.
  11. kreski się zgrywają, ciśnienia są , zawsze kręciłem ręcznie silnikiem przed jakim kolwiek kręceniem rozrusznikiem. Dziś przyjechał kumpel r6, zrzucilem prawy dekiel i pokrywe zaworów, rozrzad ma ustawiony identycznie, podmieniłem jeszcze od niego czujnik wału ale też nie zagadała. Instalacje zmieniłem bo podejrzewałem moduł a żeby nie robić kompletacji z kilku innych kupilem kompletna wiazke. niema roznicy to jak wymieniam caly komplet a silnik jest taki sam w kazdej r6 99-2002 więc niema różnicy i powinno chodzić. niema immobileisera to moto. Kolego Monter - a cóż on zrobi więcej niż ja ? Objeździłem wszystkich znajomych nikt by się nie podjął i nikt nic więcej nie wymyśli. Myślę jeszcze o wyciągniętym łańcuchu bo znak ma niedokladnosc o jakies 0,5 mm i jesli czujnik czyta delikatnie pozniej w momencie kiedy juz tlok schodzi w dół i zawory się uchylają to nie bedzie cisnienia i nie bedzie paliła. Łańcuch jest jeszcze oryginalny, tylko muszę pokombinować z zębatką z której czyta, żeby ją cofnąć i zobaczyc czy zagada jesli poda iskrę wcześniej. a te krzywki są ku górze tylko zdjęcia mogą tego nie oddawać cały problem nie palenia tego moto polega na tym że iskre podaje nie wtym momencie, a ciśnienie jest zajebiste, tylko że jeśli podaje ją po górnym punkcie to jak ma być ciśnienie skoro zawory się uchylają już i tłok idzie w dół więc niema sprężania.
  12. podstawa, sprawdź czy ma ciśnienia ten moto
  13. 1. http://www.fotosik.p...8c883d15d8.html - zdjęcia przedstawia ustawienie wału korbowego. 2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/963c69437bb048e5.html - zdjęcie przedstawia ustawienie koła na wałku wydechowym (znak z prawej strony) 3. http://www.fotosik.p...e80b5ec0c3.html - zdjęcie przedstawia ustawienie koła na wałku ssącym (niewidoczny znak na zdjęciu ale pokrywa się idealnie I z płaszczyzną głowicy podobnie jak na zdjęciu wcześniej - widać również na zdjęciu nr4 po krzywkach na wałkach) 4. http://www.fotosik.p...892dc59100.html - zdjęcie przedstawia krzywki skierowane ku górze na obu wałkach na cylindrze 1 (skrajny z lewej strony motocykla) spójrz na zdjęcia bo inaczej się nie dogadamy, wydaje mi się że wszystko dobrze przedstawiają i przepraszam za ich jakość ale niemam dostępu do aparatu chwilowo
  14. stary jak miały oberwać jak one w tym momencie są w zupełnie innym położeniu. Jak zamieniłem koła o 180 stopni to zamieniłem tylko i wyłącznie cykl pracy na 1 i 4tym cylindrze, a położenie zaworów się nie zmieniło, bo na jednym z nich krzywki są w górze a na drugim wahają się czyli zaczyna się wydech po ruszeniu silnikiem w stronę w którą się obraca. zrobiłem wam zdjęcia ustawienia tego rozrządu, wg mnie jest dobrze i ustawiłem go na cylinder pierwszy czyli skrajny lewy.
  15. no a cóż to za różnica ? tylko przylgnia nie dotykała do gniazda i nie było ciśnienia na tym cylindrze, cóż więcej ci się stanie ? Miałem w ciemno rozebrać silnik ? Miałem kilka przypadków gdzie w kolizyjnych silnikach był głupi fart że nie dostał żaden zawór. Jestem pewien że rozrząd. Czujnik wału jest okej a po jego odłączeniu niema iskry, aczkolwiek może przekłamywać nie wykluczam, tylko jak do tej pory w 100% przy uszkodzeniu czujnika wału czy w aucie czy w moto nie miałem w ogóle iskry. Idę jeszcze raz sprawdzać, zrobię wam zdjęcia jak jest ustawiony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...