lolkers Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 mam nastepny problem, tym razem z kranikiem.. odkrece paliwo i paliwo leci, leci i nagle przestaje..sciagne wezyk z gaznika to znow zaczyna leciec, tak samo jak leje paliwo do butelki to tez chwile leci i przestaje.. musze albo poruszac motorem albo dmuchnac do baku.. wie ktos co zrobic zeby caly czas lecialo? bo jak sie jedzie gdzies dalej to co kilkanascie metrow musze sie zatrzymac i dmuchac do baku, kranik czyszcze dosc czesto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Przeczyść odpowietrzenie zbiornika w korku wlewu paliwa, bo masz zapchane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 wykrecic kranik, przeczyscic bak, kranik i skrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolkers Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 jakie odpowietrzenie? nie mam czegos takiego.. kurek nie ma zadnej dziury ani nic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Odkręć korek wlewu i zobacz czy znów dzieje się tak jak wcześniej. dobra metoda na wyczyszczenie kranika bez jego odkręcania to dmuchnięcie w rurkę (węźyk kranika) powietrzem z kompresora . Należy pamiętać aby kranik był ustawiony w pozycji otwartej ,no i z ciśnieniem nie można przesadzać. POlecam jednak rozebrać go i przeczyścić ,bo jeśli raz się zapchał to w przyszłości też może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Odpowietrzenie jest, tylko go nie widać z zewnątrz :wink: W Twojej CZ po stronie wewnętrznej (od baku) korka powinna być okrągła blacha z małymi dziurkami. Odkręć śrubę, rozłóż korek na części, wszystko przeczyść, dziurki przedmuchaj - muszą być drożne. Tak to wygląda w Jawie, w CZ pewnie jest tak samo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 korek i kranik do przeczyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Odkręć kranik, wyczyść zbiornik (metody są opisane np tu: http://forum.motocyklistow.pl/Motocyklowy-...iwa-t81713.html ) wyczyść sitko kranika, wyczyść kranik, najlepiej wymień uszczelkę na nową (taką z 4 otworami), sprawdź odpowietrzenie ew. udrożnij. Koniec tematu :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldas7 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Wiesz, że Twoja maszyna posiada rezerwę z kranikiem otwartym do Góry ?? Otwarty w dół już nie leci,a otwarty do góry leci. Tak tylko sugeruję :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolkers Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 na rezerwie jest to samo... zobacze do tego odpowietrzenia i napsze czy jest dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Porozbieraj w pizdu ten kranik, pewnie Ci się uszczelka (ta z otworkami) rozleciałą i blokuje. Jak masz filtr paliwa to zdejmij i zobacz czy będzie nadal to samo. Jeżeli masz samochodowy filtr to przy małym poziomie paliwa w baku będzie blokował przepływ. SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Rozleciała albo po prostu napuchła;] ja stawiam na gumę w kraniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolkers Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) http://allegro.pl/item262865680_simson_mz_...mini.html#phototaki mam filtr paliwa.Jest jedna dziwna rzecz: jest zalozony wezyk do kranika, filtr paliwa i na gaznik. Odkream paliwo i nie chce leciec a sciagne filtr paliwa to paliwo leci.. przeciez ten filtr jest normalny..A co do tej gumki w srodku kranika to tez rewelacyjna nie jest, sa 2 normalne dziurki a 2 sa takie jakby robione, takie uszczerbane i dziurki sa troche mniejsze niz orginalne. Edytowane 2 Listopada 2007 przez lolkers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 A ile masz paliwa w zbiorniku? Jak jest mało to nawet przy małym filtrze może być zbyt niskie ciśnienie, aby benzyna ciekła swobodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Musisz kupić filtr siatkowy, a nie z bibułą. Papierowy zwłaszcza lekko przechodzony, ma zbyt duże opory przepływu i póki jest pełny bak to przepływ jest ok ale potem już niestety nie.Można kupić porządne filtry papierowe, ale wtedy bibuła musi być w kształcie harmonijki co gwarantuje wystarczającą powierzchnię sączenia.Ten szajs z allegro wg mnie się nie nadaje. SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi