Skocz do zawartości

silnik o przebiegu powyżej 50tys km


Kart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W polsce ludzie lubią kupić moto od handlarza z przekręconym licznikiem ,ja mam do sprzedania f4 z 00r z przebiegiem około 50t km i na 1500 ogladających na allegro jedna osoba zadzwoniła a nie ma do czego się w nim przyczepić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polsce ludzie lubią kupić moto od handlarza z przekręconym licznikiem ,ja mam do sprzedania f4 z 00r z przebiegiem około 50t km i na 1500 ogladających na allegro jedna osoba zadzwoniła a nie ma do czego się w nim przyczepić

Nie przejmuj sie glupkami, predzej czy pozniej znajdzie sie ktos rozsadny, kto doceni wartosciowa maszyne i niekrecony licznik przebiegu. Nie sluchaj/czytaj opinii ludzi, ktorzy twierdza, ze takie czy owakie motocykle sa niesprzedawalne. Mi tez doradzano, zebym cofnal licznik, bo inaczej nie sprzedam Bandita. I co? Sprzedalem.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutna prawda, przekręcic licznik to żaden problem jest.

 

A co do przebiegow, moja VFR ma już prawie 100 tys km i śmiga dalej elegancko bezproblemowo.

Znajomy sprzedawał VFR z z 1990 roku z przebiegiem 300 tys km i nic nie wskazywało, aby silnik miał się już kończyc. Tylko jak wiadomo silniki z VFRek to słyną z wytrzymałości. Ważne, żeby dbac o motocykl i nie przesadzac z pałowaniem.

 

Znajomy ma GSXa 550 z 1988roku czy cos takiego z przebiegiem 88 tysięcy i też u niego wszystko śmiga jak trza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chyba chodziło o ciśnienie sprężania i stopień kompresji.

Ciśnienie sprężania to maks ciśnienie sprężonej mieszanki przy GMP, a stopień kompresji to stosunek objetośći cylindra do objętości komory spalania.

 

Przecież objetość cyllindra i komory spalania się nie zmienia to po co to mierzyć . Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie związane z mechaniką i eksploatacją silnika. Jak to jest z tymi silnikami-kolega na kursie na kat.A opowiadał, że wytrzymałość silnika w motocyklu sięga 50 tys km, a potem trzeba go rozkręcać, czyścic, wymieniać co nieco itd, albo zakupić nowy silnik. Powoli planuję zakup jakiegoś choppera lub cruisera, po przejrzeniu ofert tych cenowo tańszych, czyli poniżej 10tys zł, przebiegi sięgają z reguły 37tys, 40tys km, czyli sugerując się tym, co usłyszałam na kursie żywotność takiego silnika starczy mi na sezon. Jak to jest tak naprawdę? Może z chopperami i cruiserami jest inaczej :icon_mrgreen: ?

 

jak juz piszemy o mitach to vfr, cbr1000 i xxy podobno potrafia zrobic nawet 500 kkm, a goldwingi ponad 1000 000 km :bigrazz: powiedz to koledze :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega założyciela tematu zatrzymał się chyba na epoce MZetek gdzie dawali gwarancję na 40 tysięcy kilometrów na silnik. Mój GS ma przejechane 96 tysięcy (wg starego licznika, na prawdę to nie mam pojęcia, ale 96 minimum). Dla mnie to wzór trwałości, kompresja 11 atm. z hakiem na obu cylindrach (2 lata temu wymienione pierścienie), standard wg serwisówki to 8-12 atm. Limit serwisowy 6 atm. Dbam o niego, serwisuję częściej niż regularnie i nie mam zamiaru się go pozbywać :icon_mrgreen:

 

Aha, motocykl ma 30 lat

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtwardze moto to oczywiście Hondy, dobrze traktowane - nie do zajechania!

 

jakie pytanie, taka odpowiedź :biggrin:

kolejne genialne stwierdzenie, które pokrycie ma jedynie w pustej, obiegowej opinii. jakby tego było mało, prawdziwe dla wszystkich marek... czego dowody łatwo znaleźć choćby i na forum :biggrin:

dobrze traktowany współczesny motocykl jeździ: czy 30 czy 80kkm

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Honda ma na zegarze 110 000 km bierze olej ale nic poza tym pracyje rowno jedynie co trzeba to pilnowac oleju probem jaki mam to lejaca laga no i padl mi alternator koszt zakupu 150 zl i dalej sobie latam nie mam na co nazekac jak na moto ktore jest rok starsze ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wg licznika w GS500 mam nalatane 60000km, rocznik 1993.Nie mam pojecia czy to jest fabryczny przebieg, czy był tez skrecony w momencie jak przekrczał polsko-niemiecka granice, ale jedno mam pewne i sprawdzone - stopien kompresji na poziomie fabrycznym i całoroczna eksploatacja bez jakichkolwiek awarii.Ciekawe do ile jest w stanie Gs dochodzic.

 

A tak na boku - jak z wytrzymałoscia silników w Suzuki TL 1000? MAm zamiar sprawic sobie takiego, i tak zciekawosci pytam, bo ktos tu pisał ze w V'ce bardzije grzeje sie tylny cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wg licznika w GS500 mam nalatane 60000km, rocznik 1993.Nie mam pojecia czy to jest fabryczny przebieg, czy był tez skrecony w momencie jak przekrczał polsko-niemiecka granice, ale jedno mam pewne i sprawdzone - stopien kompresji na poziomie fabrycznym i całoroczna eksploatacja bez jakichkolwiek awarii.Ciekawe do ile jest w stanie Gs dochodzic.

 

A tak na boku - jak z wytrzymałoscia silników w Suzuki TL 1000? MAm zamiar sprawic sobie takiego, i tak zciekawosci pytam, bo ktos tu pisał ze w V'ce bardzije grzeje sie tylny cylinder.

ja widzialem w niemcowni GSke co miala 114 tys, wygladała super, ciagle jezdzil i mial sie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...