Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście że przesada. S też daje duzo frajdy z jazdy. Dla amatora tani serwis tego modelu to zaleta. S stworzona jest do enduro i z tego zadania wywiazuje się znakomicie.

 

"S nie jedzie..." dobre.

Zam chłopaków upalajacych na SXF i dla nich to EXC nie jedzie.

Nie sugeruj sie takimi opiniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że przesada. S też daje duzo frajdy z jazdy. Dla amatora tani serwis tego modelu to zaleta. S stworzona jest do enduro i z tego zadania wywiazuje się znakomicie.

 

"S nie jedzie..." dobre.

Zam chłopaków upalajacych na SXF i dla nich to EXC nie jedzie.

Nie sugeruj sie takimi opiniami.

 

 

no i widzisz sxf i exc tak wiec dla kogos kto jezdzi E to S nie jedzie i to samo jest w przypadku pomarańczy a w gruncie rzeczy te same motocykle...

 

najlepiej niech kolega sam sie przejedzie jednym i drugim sprzetem i wtedy sobie zdecyduje co wziac i któy mu bardziej odpowiada.

 

 

Pozdr.

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma odchudzoną S to smiga z nami równo ja na gasie ec 300 jest EXC 450 jest yzf 426 i S daje rade... a łagodna charakterystyka pomaga w terenie ;)

 

 

co to jest odchudzona S???mozesz rozwinac ten temat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak się odchudza sprzęt? ściągasz wszystkie niepotrzebne w terenie graty i tyle :bigrazz: .

To chyba proste co nie ? a jednak niektórzy nie rozumieją :biggrin: :icon_mrgreen:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chłopaki za odpowiedzi :)

Mam jeszcze takie pytanie treści teoretycznej z której strony dostać się to tej regulacji sprężyny wystarczy jakiś bok plastiku ściągnąć czy wszystko czyli siedzenie i dwie stronny itd ? prosze o porade .

i w standardowych kluczach do moto mieliście klucz to tej sprężyny bo ja niemam chyba - przynajmniej klucz do bandita wyglądał inaczej i takiego niemam :(

 

można bez ściągania prawego boczka, jak nie masz hakowego to użyj szerokiego wybijaka (używam pręta z aluminium + młotek 300gr)) do przekręcenia nakrętek , najpierw górną luzujesz bo to kontra, a dolną dokręcasz, gwint prawy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1435327

 

Panowie jakie sa wasze opinie odnosnie tego sprzeta ???

Warty jest swojej ceny ?

 

 

a z czego on wykrzesał te 50 KM??bo raczej nie z gaznika....poza tym jak czytam ze ktos napisał ze ma 50 KM a nic na to nie wskazuje to....no szlag mnie trafia jak ludzi w hu...ja robia.Ktos to pozniej kupuje i sam nie wie co ma.

 

 

w/g mnie nie warty tej kasy/.

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilnie potrzebuję tarczę przednią do DR-Z400 (bez literki) 2000 r.

Moja jest już pofalowana.

Czasem dojeżdzam asfaltem i wtedy przedni hebel mi się przydaje.

Nowa tarcza kosztuje 500 zł. Mnie taka nie potrzebna, i za drogo.

Dlatego szukam używki, niepofalowanej i najwygodniej bez rantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

 

przymierzam sie do kupna dr-z 400 s/e(jesli e to z homologacja), planuje kupno nowego z salonu(kasa jest :) ). od razu mowie ze używane mnie nie interesują chce NOWY i kropka :)

 

 

i teraz pytania czy warto inwestować w to enduro? czy jest awaryjny? czy jest ok jak dla początkującego?

 

nie chciał bym przy nim grzebać przynajmniej przez kilka sezonów, później to może sam z ciekawości pogrzebie :) ale na razie chciałbym sie nacieszyc z bezstresowej jazdy.

 

czytalem rozne recenzje i pisza w minusach ze jest ciezki, ale czy tak bardzo ze jest to jakies wielkie utrudnienie?

 

 

i jeszcze jedna sprawa, nie wiem gdzie kupic te wersje jedna jest tu:

 

http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sk8-2008...i-M1113567.html a drz E w toruniu maja w salonie z 2008 i z tego co szukalem to moje jedyne opcje, mieszkam blisko piaseczna a tam S napewno nie maja, na ich stronie widzialem E ale to jeszcze musze zadzwonic i zapytac czy jest.

 

 

kolejna kwestia, serwis i gwarancja, czy mając gwarancje, moge w kazdym serwisie suzuki naprawiac czy(jak slyszalem) moze byc tylko opcja serwisu zagranicznego?

 

 

 

 

 

proszę o wszystkie za i przeciw tego motocykla

 

z góry dziękuję!

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam s, jej moc mi wystarcza, waga mogla by byc mniejsza, idealem bylo by ponizej 100kg :), lzejszym sprzetem latwiej sie steruje/podnosi, i z tego wzgledu ja bym bral e, jesli mozesz to poczekaj, za rok ma byc nowa drz oparta na rmz 450

drz ocenil bym jako bezawaryjny, te usterki co sie przytrafiaja to szczegol :)

nowym egzemplarzem spokojnie polatasz pare ladnych lat bezproblemowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka bedzie mniej wiecej cena tego nowego??

 

 

slyszalem ze te te modele nie spelniaja norm wydalania spalin w europie i gwarancji i tak bym nie mial w suzuki, ale ok to bym przebolal, a co jesli chodzi o rejestracje i ubezpieczenia, i co na to policja?

Edytowane przez lukszyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...