AntekCB Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 S nie jedzie.... Przesada, mam już drugą S-ke, śmigam z kumplami któży mają exc450 i lc4 600 ,wcale nie zostaję.Wystarczy zmienić przełożenie i wydech na jakiś sportowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Oczywiście że przesada. S też daje duzo frajdy z jazdy. Dla amatora tani serwis tego modelu to zaleta. S stworzona jest do enduro i z tego zadania wywiazuje się znakomicie. "S nie jedzie..." dobre. Zam chłopaków upalajacych na SXF i dla nich to EXC nie jedzie. Nie sugeruj sie takimi opiniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 (edytowane) Oczywiście że przesada. S też daje duzo frajdy z jazdy. Dla amatora tani serwis tego modelu to zaleta. S stworzona jest do enduro i z tego zadania wywiazuje się znakomicie. "S nie jedzie..." dobre. Zam chłopaków upalajacych na SXF i dla nich to EXC nie jedzie. Nie sugeruj sie takimi opiniami. no i widzisz sxf i exc tak wiec dla kogos kto jezdzi E to S nie jedzie i to samo jest w przypadku pomarańczy a w gruncie rzeczy te same motocykle... najlepiej niech kolega sam sie przejedzie jednym i drugim sprzetem i wtedy sobie zdecyduje co wziac i któy mu bardziej odpowiada. Pozdr. Edytowane 18 Lipca 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 (edytowane) Kolega ma odchudzoną S to smiga z nami równo ja na gasie ec 300 jest EXC 450 jest yzf 426 i S daje rade... a łagodna charakterystyka pomaga w terenie ;) Edytowane 18 Lipca 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Kolega ma odchudzoną S to smiga z nami równo ja na gasie ec 300 jest EXC 450 jest yzf 426 i S daje rade... a łagodna charakterystyka pomaga w terenie ;) co to jest odchudzona S???mozesz rozwinac ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 40KM w teren w 4T całkowicie wystraczy moim zdaniem. Ale co z silnikime? czy ma jakieś słabe punkty? na co zwrucic uwage przy kupnie tego sprzetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 co to jest odchudzona S???mozesz rozwinac ten temat?? Nie wiesz jak się odchudza sprzęt? ściągasz wszystkie niepotrzebne w terenie graty i tyle :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 (edytowane) Nie wiesz jak się odchudza sprzęt? ściągasz wszystkie niepotrzebne w terenie graty i tyle :bigrazz: . To chyba proste co nie ? a jednak niektórzy nie rozumieją :biggrin: :icon_mrgreen: Edytowane 19 Lipca 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Dzieki chłopaki za odpowiedzi :) Mam jeszcze takie pytanie treści teoretycznej z której strony dostać się to tej regulacji sprężyny wystarczy jakiś bok plastiku ściągnąć czy wszystko czyli siedzenie i dwie stronny itd ? prosze o porade . i w standardowych kluczach do moto mieliście klucz to tej sprężyny bo ja niemam chyba - przynajmniej klucz do bandita wyglądał inaczej i takiego niemam :( można bez ściągania prawego boczka, jak nie masz hakowego to użyj szerokiego wybijaka (używam pręta z aluminium + młotek 300gr)) do przekręcenia nakrętek , najpierw górną luzujesz bo to kontra, a dolną dokręcasz, gwint prawy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1435327 Panowie jakie sa wasze opinie odnosnie tego sprzeta ??? Warty jest swojej ceny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1435327 Panowie jakie sa wasze opinie odnosnie tego sprzeta ??? Warty jest swojej ceny ? a z czego on wykrzesał te 50 KM??bo raczej nie z gaznika....poza tym jak czytam ze ktos napisał ze ma 50 KM a nic na to nie wskazuje to....no szlag mnie trafia jak ludzi w hu...ja robia.Ktos to pozniej kupuje i sam nie wie co ma. w/g mnie nie warty tej kasy/. Edytowane 21 Lipca 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Pilnie potrzebuję tarczę przednią do DR-Z400 (bez literki) 2000 r. Moja jest już pofalowana. Czasem dojeżdzam asfaltem i wtedy przedni hebel mi się przydaje. Nowa tarcza kosztuje 500 zł. Mnie taka nie potrzebna, i za drogo. Dlatego szukam używki, niepofalowanej i najwygodniej bez rantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam!! przymierzam sie do kupna dr-z 400 s/e(jesli e to z homologacja), planuje kupno nowego z salonu(kasa jest :) ). od razu mowie ze używane mnie nie interesują chce NOWY i kropka :) i teraz pytania czy warto inwestować w to enduro? czy jest awaryjny? czy jest ok jak dla początkującego? nie chciał bym przy nim grzebać przynajmniej przez kilka sezonów, później to może sam z ciekawości pogrzebie :) ale na razie chciałbym sie nacieszyc z bezstresowej jazdy. czytalem rozne recenzje i pisza w minusach ze jest ciezki, ale czy tak bardzo ze jest to jakies wielkie utrudnienie? i jeszcze jedna sprawa, nie wiem gdzie kupic te wersje jedna jest tu: http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sk8-2008...i-M1113567.html a drz E w toruniu maja w salonie z 2008 i z tego co szukalem to moje jedyne opcje, mieszkam blisko piaseczna a tam S napewno nie maja, na ich stronie widzialem E ale to jeszcze musze zadzwonic i zapytac czy jest. kolejna kwestia, serwis i gwarancja, czy mając gwarancje, moge w kazdym serwisie suzuki naprawiac czy(jak slyszalem) moze byc tylko opcja serwisu zagranicznego? proszę o wszystkie za i przeciw tego motocykla z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 mam s, jej moc mi wystarcza, waga mogla by byc mniejsza, idealem bylo by ponizej 100kg :), lzejszym sprzetem latwiej sie steruje/podnosi, i z tego wzgledu ja bym bral e, jesli mozesz to poczekaj, za rok ma byc nowa drz oparta na rmz 450 drz ocenil bym jako bezawaryjny, te usterki co sie przytrafiaja to szczegol :) nowym egzemplarzem spokojnie polatasz pare ladnych lat bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) a jaka bedzie mniej wiecej cena tego nowego?? slyszalem ze te te modele nie spelniaja norm wydalania spalin w europie i gwarancji i tak bym nie mial w suzuki, ale ok to bym przebolal, a co jesli chodzi o rejestracje i ubezpieczenia, i co na to policja? Edytowane 22 Lipca 2009 przez lukszyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.