Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najchętniej, to bym wziął dedykowany konkretnie do DRZ-ty. Uniwersalny już miałem kiedyś w DR i wiem, że jak tłumik w fabryce jest zrobiony pod moto to jest najlepiej.

Konkretnie, to jakby ktoś sprzedwał swoją drz z dobrym tłumikiem to i tak nie odzyska kasy. Więc oddam swój i za dopłatą przytulę tuningowca.

Wiadomo, że to co się włożyło w akcesoria to sprzedając moto jest ciężko odzyskać.

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock:

moze mi ktos pomoze

ja nie wiem w czym rzecz

chodzi o taka sprawe gdzie juz drugi raz wymienilem ta czesc

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cc9e615f3541a21.html

i znow mi ja wybulilo i chyba juz nie ma takiego cisneinia jak byc powinno gdyz w ramie nie ma oleju tylko wszystko jest w silniku

jak olej sie zgrzeje to mi biegi nie schodza w dol tylko w gore moge je wrzucac

i tu jest moje pytanie jak to moze byc zebi mi ten oring tak wywalalo skoro on na gorze ma tak jakby podkladke metalowa

co sprawdzic co zrobic zeby dojsc co to i jak to uleczyc

z gory dzieki za odp :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock:

moze mi ktos pomoze

ja nie wiem w czym rzecz

chodzi o taka sprawe gdzie juz drugi raz wymienilem ta czesc

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cc9e615f3541a21.html

i znow mi ja wybulilo i chyba juz nie ma takiego cisneinia jak byc powinno gdyz w ramie nie ma oleju tylko wszystko jest w silniku

jak olej sie zgrzeje to mi biegi nie schodza w dol tylko w gore moge je wrzucac

i tu jest moje pytanie jak to moze byc zebi mi ten oring tak wywalalo skoro on na gorze ma tak jakby podkladke metalowa

co sprawdzic co zrobic zeby dojsc co to i jak to uleczyc

z gory dzieki za odp :flesje:

 

sprawdz czy nie masz luzow na lozyskach wału, albo czy sam wał nie ma bicia. przyczyna uszkadzania usczelniacza moze tkwic wlasnie w wale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DID SCR(u Olka jest "A" u mnie na opakowaniu "R"... ale to to samo)-0409 SDH - 128 ogniw.

 

180 zl. u Olka http://www.olekmotocykle.pl/

 

Czy moge polecic? Jak najbardziej, mam manualny napinacz i po ok. 10 000 km. musialem tylko raz delikatnie dociagnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z dopasowaniem średnicy i wygięciem rury - musiałeś przerabiać ?

 

Tak, dałem spawaczowi na piwo i bez problemu mi dopasował. To znaczy - > wyciął kawalek kolektora z fabrycznego, niepotrzebnego tlumika i przyspawal go do kolektora z nowego tłumika. Wszystko pasuje cacy a kilka stówek zostało w kieszeni. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzic luz mowisz

ja sprawdzalem reka nic a nic nie czulem , ale czy to wystarczy

zeby sprawdzic luz musisz poluzowac napinacz lancuszka rozrzadu zeby on nie podciagal walu. potem zobacz ręką albo sprubuj delikatnie czyms go podwazac-wtedy latwiej wyczyc luzy lozyska. zeby zobaczyc czy nie ma bicia osiowego przekrec kilka razy obrotow rozrusznikiemn ze zdjeta fajka swiecy i na przechylonym moto zeby olej nie chlapal. najlepiej wez kogos do pomocy i przyloz cos do koncowki walu zeby lepiej zaobserwowac ewentualne bicie (tylko jak bedziesz krecil to pamietaj zeby zalozyc naciagacz rozrzadu!) . przyjrzyj sie tez dokladnie elementowi walu ktory wchodzi w uszczelniacz czy nie ma jakis rys, zadarc ktore moga uszkadzac simering.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem wczoraj do mojego eSaka wydech Higashi od Olka, brzmi świetnie i jest bardzo lekki.Zastanawiam się teraz czy nie zaingerować w dysze i iglice, może ktoś już to przerabiał ??

Pozdrawiam

A jak z głośnością? bardzo dudni? Chodzi mi o porównanie do fabrycznego io to czy nie za głośny do jazdy po lasach.

No i jak z mocą, odczuwalna różnica?

 

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z głośnością? bardzo dudni? Chodzi mi o porównanie do fabrycznego io to czy nie za głośny do jazdy po lasach.

No i jak z mocą, odczuwalna różnica?

Dudni dość głośno i basowo , porównywaliśmy z exc450 ten sam poziom chałasu.

Co do jazdy po lasach to piła motorowa chyba też ma ok 96db.

Jeśli chodzi o moc to trudno powiedzieć, na obroty wkręca się lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś udzielić mi dokładnych informacji dotyczacych licznika w DRZ wersji S, bo mam moto ściągnięte z anglii i zegar był w milach ale prędkościomierz oczywiście od razu przestawiłem, co do licznika dystansowego to początkowo szukałem info w necie i mówili że sie nie da go przestroić na km, ale w końcu znalazłem instrukcję (ona też jest w instrukcji obsługi od moto) że należy przestawić kompensację na wartość 100 w obu licznikach dziennych i będzie wtedy działać jak w km, ale ustawiłem na 100 i po przejechaniu 20 km pokazuje około 15 km, no to jest spora rozbieżność. Próbowałem ustawiać kompensację na większą albo mniejszą ( bo zakres z tego co pamiętam jest od 70 do 130) ale różnice wtedy jest bardzo znikoma.

No i jak jest z licznikiem dystansu całkowitego bo słyszałem że on jest niezależny i pokazuje cały czas w km, czy to tylko jakaś głupia plota... ? Wiem że w enduro licznik to nie najważniejsza sprawa, ale jak już jest to mógłby działaś poprawnie... :)

Da się to jakoś poustawiać ? Z góry dzięki za wszelką pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...