krzysiek 18L Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 dzisiaj chcialem odpalic moja yz-te po dluzszym postoju ok 1.5 miesiaca ale nie bardzo tego chciala ,sporo sie nakopalem zanim zalapala i po jakims czasie zauwazylem ze z laczenia tlumika z dyfuzorem prawie ciurkiem leci woda(motor w tym czasie chodzil) -wczesniej nic takiego sie nie dzialo/nie jestem pewny co sie w silniku stalo ale domyslam sie ze uszczelka nie wytrzymala-a jak to cos innego to powiedzcie mi co i jakim cudem to moglo samo sie zepsuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Są dwie możliwości - wilgoć zgromadzona w układzie wydechowym podczas postoju lub uszkodzona uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Są dwie możliwości - wilgoć zgromadzona w układzie wydechowym podczas postoju lub uszkodzona uszczelka pod głowicą. Skoro autor pisze ze woda leci niemalże ciurkiem to nagromadzona wilgoć na pewno odpada. Poszła Ci prawdopodobnie uszczelka. Z którego roku to motocykl? Miałeś wcześniej zmienianą tę uszczelkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek 18L Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 rok to 1995 nie wiem co bylo wymienioane w motorze bo mam go ok pol roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Pewnie uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 ściągaj głowice i wymieniaj, 2 oringi z czego kojarzę, mniejszy jest wysokotemperaturowy większy zwykły Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek 18L Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 jutro sciagne glowice i kupie co trzeba-ale czy mogl by mi ktos powiedziec o jakich oringach pisal enduromaster?? a konkretnie na co one nachodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 6 odpowiedzi, ile z nich pomogło rozwiązać problem? Oringi - pierścienie o przekroju owalnym. Jeden z nich powinien uszczelniać powierzchnię między kanałem wodnym, a świtem zewnętrznym, drugi uszczelnia kanał wodny i komorę spalania. Głowy nie dam, że to są oringi, równie dobrze może tam być inny rodzaj uszczelnienia, jednak to jego uszkodzenie najprawdopodobniej powoduje dostawanie się cieczy chłodzącej do cylindra, dalej do wydechu. Dodam, że czasem nawet po zdjęciu głowicy nie widać wyraźnego uszkodzeni uszczelki, jednak ona istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wymień wewnętrzny oring na nowy (pewnie spytasz gdzie kupić? - nie powiem, radź sobie :) powiem tylko że nie w sklepie z uszczelkami bo musi być oryginalna Yamahy i nie próbuj wstawiać nic innego bo będziesz drugi raz rozbierał), jak już to złożysz to postaw na jakiś czas i zobacz czy płynu z chłodnicy nie ubywa. Jeśli znowu będzie to samo to głowicę i cylinder masz do planowania.Swoją drogą to polecam rozebrać przy okazji cały silnik i powymieniać co trzeba, bo jak masz go od pół roku i nie wiesz co było wymieniane to przy tym roczniku to cud że to jeszcze jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 W swoim KTMie kupilem oringi w normalnym sklepie z zlozyskami itd.. Jeden wysokotemperaturowy drugi zwykly i jakos do dzis przejezdzilem juz sporo i nie musialem rozbierac drugi raz :D zadnej wody w wydechu nie mialem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 oringi sparciały jak moto nie chdziło i cała przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 jest też jeszcze jeden sposób regeneracji, smarujesz delikatnie głowice sylikonem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Najpierw zobacz czy Ci ubywa płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 jest też jeszcze jeden sposób regeneracji, smarujesz delikatnie głowice sylikonem;]Uczelek pod głowice sie nie smaruje sylikonem. Przy składaniu można dać co najwyżej na TAWOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 jest też jeszcze jeden sposób regeneracji, smarujesz delikatnie głowice sylikonem;]Chyba chciałeś napisać "reanimacji" po sposób na regenerację jest tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.