pietroni Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Proszę o patenty jak uzyskac prcę kół rozrządu bez grzechotania,w uralcu. Edytowane 23 Października 2007 przez pietroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 ten grzechotczy aby na pewno wszystko masz ok? Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Z tymi dźwiękami na motocyklu to jest tak, że kierowca słyszy co innego (bardziej szum silnika i pracę rozrządu), pasażer co innego i ludzie na chodniku jeszcze co innego (głównie tłumiki lub ich brak). Kierowca najbardziej słyszy dźwięki z silnika i jest to wkurzające jak coś zgrzyta, brzęczy. W silniku Urala ustaw zębatkę napędu alternatora na mimośrodzie na duży luz, bo jak jest za mały to wyje rozrząd. Jeśli słyszysz falujący dźwięk z rozrządu to zębatki mają bicia promieniowe i zmienne luzy międzyzębne - często się zdarza w rusach. Słyszałem o zębatkach z tworzyw sztucznych ale nigdy ich nie używałem, więc nie wiem jak chodzą ale pewnie ciszej. Słyszalnośc dźwięków zależy też od typu kasku jaki używasz. No i od stanu technicznego silnika również... Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 W Awo koledzy robili eksperymenty z doprowadzeniem oleju rurką z bloku w taki sposób aby olej kapał na koła zębate rozrządu w miejsce ich zazębiania. Ja nawet mam tak przerobiony silnik w jednym z moich Awo- niestety nie wiem jak głośno pracował przed modyfikacją i brak mi porównania. Wielkiej różnicy w stosunku do innych moich Awo osobiście jednak nie odczuwam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 W Awo koledzy robili eksperymenty z doprowadzeniem oleju rurką z bloku w taki sposób aby olej kapał na koła zębate rozrządu w miejsce ich zazębiania. Ja nawet mam tak przerobiony silnik w jednym z moich Awo- niestety nie wiem jak głośno pracował przed modyfikacją i brak mi porównania. Wielkiej różnicy w stosunku do innych moich Awo osobiście jednak nie odczuwam...Tak sie sklada ze w Uralu jest taka rurka, ktora ma za zadanie doprowadzanie oleju pomiedzy duze a male kolo zebate.Mozna sprobowac zastosowac kola zebate z tworzyw sztucznych bo trafiaja sie takie w handlu. Kolega dorobil sobie kolo napedu pradnicy z tworzywa (tokarz, frezarz wiec ma zaplecze techniczne) ale jeszcze nie slyszalem tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Nie polecał bym. Może jeszcze w dolniaku na oryginalnej prądnicy. Ale tak gdzie są opory od altka i inny rozrząd to mało prawdopodobne żeby wytrzymało długo takie koło. Dostępne w handlu ciche przekładnie rozrządu są wykonywane u nas w kraju z materiałów z grupy poliamidów i czasem z tekstolitu . Gdzieś na forum umieszczałem już zdjęcie takiego koła po przebiegu i nie nastrajało optymistycznie do tego patentu . Sam nie próbowałem . Jak rozrząd wyje to znaczy ze jeszcze jadę czterosówem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Proszę o patenty jak uzyskac prcę kół rozrządu bez grzechotania,w uralcu. Metoda drastyczna ale bardzo skuteczna: wywaliść silnik z Urala i wstawić z BMW R60 lub R80. Pomaga jak ręką odjął :) . Niestety wadą jest głośna praca skrzyni biegów i dyfra :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rhotaxx Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Metoda drastyczna ale bardzo skuteczna: wywaliść silnik z Urala i wstawić z BMW R60 lub R80. Pomaga jak ręką odjął ;) . Niestety wadą jest głośna praca skrzyni biegów i dyfra :icon_twisted: . AAAAAHHHHH!!!!!! :icon_mrgreen: Toż to profanacja w czystej formie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Kolo posrednie z turbaksu dawalo rade w serii Zundapp KS 500 / 750.Dlatego ten ostatni mial silnik 2x cichszy od BMW ( skrzynia natomiast wyla potempienczo :bigrazz:)Moze sprawa rozbija sie o jakosc materialu / wykonania ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.