bakintek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Alternator daje 15A, a obciazenie na standardowym oswietleniu nie przekracza 7-8A. Dlaczego wiec przy wlaczeniu migacza swiatlo przednie przygasa? Widocznie jest zbyt male natezenie w obwodzie. jakis przekaznik daje zbyt malo pradu :icon_mrgreen: tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 bakintek to automatyczne wyłączenie kierunków.pod spodem w wyłązniku jest cewka wyłączająca kierunki.a co do świateł sprawdź masę reflektora i połączenia może masz zaśniedziałe styki.jeżeli połączenia ok to tak jak mówi lukass moc za duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Potrzebuję linki ssania do ltd 454 a nie za bardzo mogę znaleźć od jakiego modelu mogła by mi pasować?Dzięki z góry :notworthy: Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 tygrys, lightbary mam juz zalozone (wlasnego wykonania-pozniej pokaze fotki) i pozostaje teraz podlaczenie. W innym temacie jest mowa o pociagnieciu osobnego obwodu. Sam nie wiem jak to rozwiazac. Te lightbary chcialbym miec podlaczone pod swiatla dlugie. Jak nic nie wymysle to dam robote jakiemus elektrykowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Tutaj masz Service Manual Kawasaki 454LTDhttp://flmltuweb1.business.latrobe.edu.au/.../mainframes.htm zgraj, wydrukuj, zbinduj i zastosuj się. Kawasaki EN450 LTD A4 Parts Listshttp://www.4shared.com/file/23589512/ce5c9...arts_Lists.html Możesz jeszcze zgrać sobie serwisówkę od KLE500, GPZ500 i ER5, pod względem silnikowym pasują, choć niektóre wartosci sie lekko różnią. KLE i ER maja w swoich instrukcjach piekne zdjecia, mozesz obejrzeć. Jest jeszcze Service Manual 454ltd i en500 Haynesa, ale troche tam jest namieszane i jak dla mnie, trudno sie doczytać. Najlepsza jest ta, do której prowadzi perwszy link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Kawasaki EN450 LTD A4 Parts Listshttp://www.4shared.com/file/23589512/ce5c9...arts_Lists.htmlNo dobra znalazłem odpowiednią część i jeżeli znajdę w innym modelu część o identycznym numerze to to będzie to samo? Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 bakintek wepnij się w przewód do światła drogowego i po kłopocie.na drogowych przeważnie jeździ się za miastem = szybkie popylanie więc alternator da radę naładować i akumulator .przełączysz na mijania i lightbarki zgasną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No dobra znalazłem odpowiednią część i jeżeli znajdę w innym modelu część o identycznym numerze to to będzie to samo? Tak, jeśli cześc ma numer przykładowo 52380-28190 to częsci o takim numerze pasuje od innego motocykla i spoko mozesz je zakładać.Ale pamietaj, że róznica nawet ostatniej cyfry, niesie za soba już pewne zmiany w budowie tej częsci, choc tez nie we wszystkich przypadkach. Moze sie zdarzyc, ze częśc ma innym numer w zależnosci od modelu motocykla, ale jest identyczna z innym oznaczeniem, ale jak pisze, niezbyt często sie to zgadza. Czesci do Kawy ltd450 nie będziesz miał przyjemności widywać często, gdyz jest to mało spotykany towar. Kombinuj częsci z KLE,ER,GPZ500, GPZ900 i cała rodzina starych Kaw z końca lat 70 i aż do połowy 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Tak, jeśli cześc ma numer przykładowo 52380-28190 to częsci o takim numerze pasuje od innego motocykla i spoko mozesz je zakładać.Ale pamietaj, że róznica nawet ostatniej cyfry, niesie za soba już pewne zmiany w budowie tej częsci, choc tez nie we wszystkich przypadkach. Moze sie zdarzyc, ze częśc ma innym numer w zależnosci od modelu motocykla, ale jest identyczna z innym oznaczeniem, ale jak pisze, niezbyt często sie to zgadza.Czesci do Kawy ltd450 nie będziesz miał przyjemności widywać często, gdyz jest to mało spotykany towar. Kombinuj częsci z KLE,ER,GPZ500, GPZ900 i cała rodzina starych Kaw z końca lat 70 i aż do połowy 80. Dzięki :banghead: Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 bakintek wepnij się w przewód do światła drogowego i po kłopocie.na drogowych przeważnie jeździ się za miastem = szybkie popylanie więc alternator da radę naładować i akumulator .przełączysz na mijania i lightbarki zgasną . tak juz probowalem. podlaczylem pod swiatla drogowe i wszystkie lampy przygasly. po prostu jest dane zbyt male natezenie (nie wiem czy na przekazniku, czy gdzie...). bede musial pociagnac nowe polaczenie do lightbarow z osobnym wlacznikiem, chyba innego wyjscia nie ma, a nie chce przegrzac a co dopiero spalic instalacji... wiadomo-wygodniej byloby wlaczac lightbary jednym przyciskiem razem z dlugimi... ale co zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) No to teraz się pochwalę :wink: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19c21b5236adec0e.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a767edf9cd560c2d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb395ae429071f21.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25c4ac6817dac125.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7707b920ca121c91.htmlFotosy co prawda jescze z allegro ale to właśnie ten (koleś od którego go kupiłem wystawił te same zdęcia do aukcji ciekawe...) :) Edytowane 20 Listopada 2007 przez gnida Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 No śliczniuki bez dwóch zdań. Ile dałes?? Swoja droga, tylko ja mam taki długi tylni błotnik?? Siega mi praktycznie pod tablice rejestracyją. Chyba ktoś to kiedys musiał dokupic bo widze że oryginalnie chyba są krótsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 No śliczniuki bez dwóch zdań. Ile dałes??Piąteczka ani grosza więcej.Swoja droga, tylko ja mam taki długi tylni błotnik?? Siega mi praktycznie pod tablice rejestracyją. Chyba ktoś to kiedys musiał dokupic bo widze że oryginalnie chyba są krótsze.jeżeli chodzi o błotnik to na jakichs zagranicznych stronkach czy wszelkiego rodzaju serwisówkach nie jest dłuższy przynajmniej mi się tak zdaje. Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Zalezy od wersji. Sam nie wiem co i jak z tymi błotnikami, bo wychodziły ltd454 na Europę i na USA, jak też i en450 tylko na Europę.454 - dlatego, że amerykanie mają czy mieli taki jeden typ silnika (podobno bardzo dobry, znakomite osiagi, osiagniecia w sporcie) i na jego cześci nazwali tak tą mała Kawę, wiadomo do czego to nawiązuje. Ja w swoim moto nie posiadam błotnika, tablice mam zawiszona pod światłem tylnym bezposrednio. Nie było jak kupiłem i już :flesje: Ja za swój sprzet dałem 3550zł jako stan idealny, a tak na prawdę był modelem do remontu i składania :flesje: Ale teraz bajka ;) Gnida, ładne moto, ale... pomyśl o polerkach pokryw silnika, rantów kół, wsporników siodła itd.Jak moto Tobie podpasuje, to pojeździsz kilka sezonów, LTD potrafi pokazać nie raz rogi, pod czerwone pole kręcisz bez problemów.Zrobiłeś serwis moto po kupnie? Jak nie, to zrób, zawory w pierwszej kolejnosci oraz zmiana oleju. ... i wymiane płynu chłodzącego, tak by nie zamarzło cos w czasie zimy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gnida, ładne moto, ale... pomyśl o polerkach pokryw silnika, rantów kół, wsporników siodła itd.Jak moto Tobie podpasuje, to pojeździsz kilka sezonów, LTD potrafi pokazać nie raz rogi, pod czerwone pole kręcisz bez problemów.Zrobiłeś serwis moto po kupnie? Jak nie, to zrób, zawory w pierwszej kolejnosci oraz zmiana oleju.... i wymiane płynu chłodzącego, tak by nie zamarzło cos w czasie zimy.... Na zimowe dłubanie akurat muszę mu jescze parę zaprawek porobić bo "rudą" miejscami widać a co do płynów chłodniczy oczywiście już a olej przed samym sezonem mu zmienie.Co do polerek moto wg. mnie powinno być i wyglądać na zadbane ale nie bardzo lubie jak się motorek za bardzo "świeci" czasami mam wrażenie że ktoś tylko muska a jeździ tylko żeby się pokazać na chromie.Ale oczywiście troszkę polerki tu i tam nie zaszkodzi jak panowie proponujecie to zrobić jakaś pasta polerska i nakładka na szlifierkę oscylacyjną czy może oddać do fachury? Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.