bakintek Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 witam, posiadam kawe 440 ltd. Aktualnie mam problem z wyregulowaniem obrotow biegu jalowego. Tam przy gazniku jest takie pokretlo od ustawiania obrotow lecz zawsze obroty sa za wysokie lub za niskie i wtedy sam gasnie... jak to ustawic?drugi problem to taki ze jak stoi jakis czas (wystarcza 2 dni) to nie chce zapalic. trzeba kilkanascie razy probowac lub nawet kilkadziesiat zeby zaskoczyl (po kilku ma ochote zapalic ale nic z tego). jaki moze byc tego powod? chcialbym kupic oparcie ale niestety nie wiem gdzie- moze ktos wie?chcialbym takze kupic jakis uchwyt do lightbarów ale pewnie nic nie znajde i bede musial dorobic sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Najpierw sie zabierz za dokładne czyszczenie gaźników (wszystkie kanały maja być drożne), później zacznij regulowac wg. serwisówki. Przy kazji sprawdz czy masz całe membrany i wymień zaworki iglicowe pływaków. Co do podnóżków - oto moje, nie przestraszcie się, moto jest strasznie brudne i lekko zaniedbane po tym sezonie :) :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dff2d26fbf826ad6.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d2d82eaa635c737.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/192cfff6529f29f4.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b696188afaa8f0c.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a6e68c793136070.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7fa482e0251baa4.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d84534decc1534b.html Podnóżki są akcesoryjne. Na każdym el. są bicia, że to ltd454. Czy ktoś posiada bagażnik w swoim motocyklu? Jeśli tak to przyznawać sie, potrzebuje wymiarów, chce zrobic na zamówienie :icon_biggrin: Naklejki i kolorystyka są charakterystyczne wg. roczników, ale sa drobne wyjątki. Czasami można nadziać sie na moto w malowaniu z 90 roku, a papiery ma na np.89. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Naklejki i kolorystyka są charakterystyczne wg. roczników, ale sa drobne wyjątki. Czasami można nadziać sie na moto w malowaniu z 90 roku, a papiery ma na np.89.U mnie roczniczek 91 a malowanie identyczne jak tuhttp://thegreatwhiteknight.com/image_hosti...ider/right4.jpg Co do podnóżków - oto moje, nie przestraszcie się, moto jest strasznie brudne i lekko zaniedbane po tym sezonie : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dff2d26fbf826ad6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d2d82eaa635c737.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/192cfff6529f29f4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b696188afaa8f0c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a6e68c793136070.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7fa482e0251baa4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d84534decc1534b.htmlZastanawiam się nad dorobieniem gmoli plus spacreówki ew. same spacerówki na jakimś pałąku ale tak patrze na twoje podnóżki to zaczynam sie zastanawiać jak to się sprawuje? Edytowane 14 Listopada 2007 przez gnida Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Tygrys, po porównaniu numerów katalogowych, wychodzi na to, że są te czesci w 90% takie same u ciebie jak i u mnie. Ale nie szukaj częsci z mojego motocykla, bo ich praktycznie nie ma, niestety. Wałek z naciętym wieńcem to częśc numer 41060-1016 i pasuje od modeli: EN450-A1 (454 LTD) (1985) EN450-A2 (454 LTD) (1986) EN450-A3 (454 LTD) (1987) EN450-A4 (454 LTD) (1988) EN450-A5 (454 LTD) (1989) EN500-A1 (Vulcan 500) (1990) EN500-A2 (Vulcan 500) (1991) EN500-A3 (Vulcan 500) (1992) EN500-A4 (Vulcan 500) (1993) EN500-A5 (Vulcan 500) (1994) EN500-A6 (Vulcan 500) (1995) EN500-A7 (Vulcan 500) (1996) KZ1000-J1 (1981) KZ1000-J2 (1982) KZ1000-J3 (1983) KZ1000-M1 (CSR) (1981) KZ1000-M2 (CSR) (1982) KZ1000-P1 (Police 1000) (1982) KZ1000-P10 (Police 1000) (1991) KZ1000-P11 (Police 1000) (1992) KZ1000-P12 (Police 1000) (1993) KZ1000-P13 (Police 1000) (1994) KZ1000-P14 (Police 1000) (1995) KZ1000-P15 (Police 1000) (1996) KZ1000-P16 (Police 1000) (1997) KZ1000-P17 (Police 1000) (1998) KZ1000-P18 (Police 1000) (1999) KZ1000-P19 (Police 1000) (2000) KZ1000-P2 (Police 1000) (1983) KZ1000-P20 (Police 1000) (2001) KZ1000-P21 (Police 1000) (2002) KZ1000-P22 (Police 1000) (2003) KZ1000-P24 (Police 1000) (2005) KZ1000-P3 (Police 1000) (1984) KZ1000-P4 (Police 1000) (1985) KZ1000-P5 (Police 1000) (1986) KZ1000-P6 (Police 1000) (1987) KZ1000-P7 (Police 1000) (1988) KZ1000-P8 (Police 1000) (1989) KZ1000-P9 (Police 1000) (1990) KZ1000-R1 (Eddie Lawson Replica) (1982) KZ1000-R2 (Eddie Lawson Replica) (1983) KZ1100-A1 (Shaft) (1981) KZ1100-A2 (Shaft) (1982) KZ1100-A3 (Shaft) (1983) KZ1100-B1 (GPz) (1981) KZ1100-B2 (GPz) (1982) KZ1100-D1 (Spectre) (1982) KZ1100-D2 (Spectre) (1983) KZ1100-L1 (LTD Shaft) (1983) KZ305-B2 (LTD) (1987) KZ305-B3 (LTD) (1988) KZ400-H1 (1979) KZ440-A1 (LTD) (1980) KZ440-A2 (LTD) (1981) KZ440-A3 (LTD) (1982) KZ440-A4 (LTD) (1983) KZ440-D1 (LTD Belt) (1980) KZ440-D2 (LTD Belt) (1981) KZ440-D3 (LTD Belt) (1981) KZ440-D4 (LTD Belt) (1982) KZ440-D5 (LTD Belt) (1983) KZ440-G1 (1982) KZ550-A1 (1980) KZ550-A2 (1981) KZ550-A3 (1982) KZ550-A4 (1983) KZ550-C1 (LTD) (1980) KZ550-C2 (LTD) (1981) KZ550-C3 (LTD) (1982) KZ550-C4 (LTD) (1983) KZ550-D1 (GPz) (1981) KZ550-F1 (Spectre) (1983) KZ550-F2 (LTD Shaft) (1984) KZ550-H1 (GPz) (1982) KZ550-H2 (GPz) (1983) KZ550-M1 (LTD Shaft) (1983) KZ650-H1 (CSR) (1981) KZ650-H2 (CSR) (1982) KZ650-H3 (CSR) (1983) KZ700-A1 (1984) KZ750-E1 (1980) KZ750-E2 (1981) KZ750-E3 (1982) KZ750-F1 (LTD Shaft) (1983) KZ750-H1 (LTD) (1980) KZ750-H2 (LTD) (1981) KZ750-H3 (LTD) (1982) KZ750-H4 (LTD) (1983) KZ750-K1 (LTD Belt) (1983) KZ750-K2 (Canada Only) (1984) KZ750-L3 (1983) KZ750-M1 (CSR Twin) (1982) KZ750-N1 (Spectre) (1982) KZ750-N2 (Spectre) (1983) KZ750-R1 (GPz) (1982) VN700-A1 (LTD) (1985) VN750-A10 (Vulcan 750) (1994) VN750-A11 (Vulcan 750) (1995) VN750-A12 (Vulcan 750) (1996) VN750-A13 (Vulcan 750) (1997) VN750-A14 (Vulcan 750) (1998) VN750-A15 (Vulcan 750) (1999) VN750-A16 (Vulcan 750) (2000) VN750-A17 (Vulcan 750) (2001) VN750-A18 (Vulcan 750) (2002) VN750-A19 (Vulcan 750) (2003) VN750-A2 (Vulcan 750) (1986) VN750-A20 (Vulcan 750) (2004) VN750-A21 (Vulcan 750) (2005) VN750-A3 (Vulcan 750) (1987) VN750-A4 (Vulcan 750) (1988) VN750-A5 (Vulcan 750) (1989) VN750-A6 (Vulcan 750) (1990) VN750A6F (Vulcan 750) (2006) VN750-A7 (Vulcan 750) (1991) VN750-A8 (Vulcan 750) (1992) VN750-A9 (Vulcan 750) (1993) ZG1000-A1 (Concours) (1986) ZG1000-A2 (Concours) (1987) ZG1000-A3 (Concours) (1988) ZG1000-A4 (Concours) (1989) ZG1000-A5 (Concours) (1990) ZG1000-A6 (Concours) (1991) ZG1000-A7 (Concours) (1992) ZG1000-A8 (Concours) (1993) ZG1000-A9 (Concours) (1994) ZG1200-A1 (Voyager XII) (1986) ZG1200-B1 (Voyager XII) (1987) ZG1200-B10 (Voyager XII) (1996) ZG1200-B11 (Voyager XII) (1997) ZG1200-B12 (Voyager XII) (1998) ZG1200-B13 (Voyager XII) (1999) ZG1200-B14 (Voyager XII) (2000) ZG1200-B15 (Voyager XII) (2001) ZG1200-B16 (Voyager XII) (2002) ZG1200-B17 (Voyager XII) (2003) ZG1200-B2 (Voyager XII) (1988) ZG1200-B3 (Voyager XII) (1989) ZG1200-B4 (Voyager XII) (1990) ZG1200-B5 (Voyager XII) (1991) ZG1200-B6 (Voyager XII) (1992) ZG1200-B7 (Voyager XII) (1993) ZG1200-B8 (Voyager XII) (1994) ZG1200-B9 (Voyager XII) (1995) ZL1000-A1 (ZL1000 Eliminator) (1987) ZL600-A1 (ZL600 Eliminator) (1986) ZL600-A2 (ZL600 Eliminator) (1987) ZL900-A1 (Eliminator) (1985) ZL900-A2 (Eliminator) (1986) ZN1100-B1 (LTD Shaft) (1984) ZN1100-B2 (LTD Shaft) (1985) ZN700-A1 (LTD Shaft) (1984) ZN700-A2 (LTD Shaft) (1985) ZX1100-A1 (GPz) (1983) ZX1100-A2 (GPz) (1984) ZX550-A1 (GPz) (1984) ZX550-A2 (GPz) (1985) ZX550-A3 (GPz) (1986) ZX750-A1 (GPz 750) (1983) ZX750-A2 (GPz 750) (1984) ZX750-A3 (GPz 750) (1985) ZX750-E1 (GPz 750 Turbo) (1984) ZX750-E2 (GPz 750 Turbo) (1985) Cały napęd to numer 41078-1013 i pasuje od: EN500-A1 (Vulcan 500) (1990) EN500-A2 (Vulcan 500) (1991) EN500-A3 (Vulcan 500) (1992) EN500-A4 (Vulcan 500) (1993) EN500-A5 (Vulcan 500) (1994) EN500-A6 (Vulcan 500) (1995) EN500-A7 (Vulcan 500) (1996) KZ1000-M1 (CSR) (1981) KZ1000-M2 (CSR) (1982) KZ1000-P1 (Police 1000) (1982) KZ1000-P10 (Police 1000) (1991) KZ1000-P11 (Police 1000) (1992) KZ1000-P12 (Police 1000) (1993) KZ1000-P13 (Police 1000) (1994) KZ1000-P14 (Police 1000) (1995) KZ1000-P15 (Police 1000) (1996) KZ1000-P16 (Police 1000) (1997) KZ1000-P17 (Police 1000) (1998) KZ1000-P18 (Police 1000) (1999) KZ1000-P19 (Police 1000) (2000) KZ1000-P2 (Police 1000) (1983) KZ1000-P20 (Police 1000) (2001) KZ1000-P21 (Police 1000) (2002) KZ1000-P22 (Police 1000) (2003) KZ1000-P24 (Police 1000) (2005) KZ1000-P3 (Police 1000) (1984) KZ1000-P4 (Police 1000) (1985) KZ1000-P5 (Police 1000) (1986) KZ1000-P6 (Police 1000) (1987) KZ1000-P7 (Police 1000) (1988) KZ1000-P8 (Police 1000) (1989) KZ1000-P9 (Police 1000) (1990) KZ1100-A1 (Shaft) (1981) KZ1100-A2 (Shaft) (1982) KZ1100-A3 (Shaft) (1983) KZ1100-D1 (Spectre) (1982) KZ1100-D2 (Spectre) (1983) KZ1100-L1 (LTD Shaft) (1983) KZ440-A1 (LTD) (1980) KZ440-A2 (LTD) (1981) KZ440-A3 (LTD) (1982) KZ440-A4 (LTD) (1983) KZ440-D1 (LTD Belt) (1980) KZ440-D2 (LTD Belt) (1981) KZ440-D3 (LTD Belt) (1981) KZ440-D4 (LTD Belt) (1982) KZ440-D5 (LTD Belt) (1983) KZ550-A1 (1980) KZ550-A2 (1981) KZ550-A3 (1982) KZ550-A4 (1983) KZ550-C1 (LTD) (1980) KZ550-C2 (LTD) (1981) KZ550-C3 (LTD) (1982) KZ550-C4 (LTD) (1983) KZ550-D1 (GPz) (1981) KZ550-F1 (Spectre) (1983) KZ550-F2 (LTD Shaft) (1984) KZ550-M1 (LTD Shaft) (1983) KZ650-H1 (CSR) (1981) KZ650-H2 (CSR) (1982) KZ650-H3 (CSR) (1983) KZ750-E1 (1980) KZ750-E2 (1981) KZ750-E3 (1982) KZ750-F1 (LTD Shaft) (1983) KZ750-H1 (LTD) (1980) KZ750-H2 (LTD) (1981) KZ750-H3 (LTD) (1982) KZ750-H4 (LTD) (1983) KZ750-K1 (LTD Belt) (1983) KZ750-K2 (Canada Only) (1984) KZ750-M1 (CSR Twin) (1982) KZ750-N1 (Spectre) (1982) KZ750-N2 (Spectre) (1983) ZN1100-B1 (LTD Shaft) (1984) ZN1100-B2 (LTD Shaft) (1985) ZN700-A1 (LTD Shaft) (1984) ZN700-A2 (LTD Shaft) (1985) Wzoruje sie na modelu 1982r. Jeśli chcesz katalogi częsci on-line, to na stronce www.kawasaki.com -> owner info -> parts diagrams pokazane i rozrysowane są wszystkie el. Jest też szukajka bardzo dobra, wrzucasz pełen numer częsci i znajduje do jakiego modelu to jest zastosowane. Gnida - jak to sie sprawuje? Tak samo jak w oryginale. Wygodniejsza jest pozycja, kolan nie masz pod brodą. Zero problemów z przełączaniem biegów, hamowaniem, po prostu ideał.Do tego ten wygląd i większa masa chromów :) Dzis znalazłem, kto pierwszy ten lepszy, a moze ten pierwszy kto da wiecej? http://moto.allegro.pl/item269495175_space...ki_ltd_454.html Mi osobiście to średnio się podoba, wolę swoje. Edytowane 14 Listopada 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Dzis znalazłem, kto pierwszy ten lepszy, a moze ten pierwszy kto da wiecej?http://moto.allegro.pl/item269495175_space...ki_ltd_454.htmlJa znalazłem to wcoraj ha.. ale mi się nie podobają jak bede kombinował z czymś takim to bardziej zatrudnie rodzinkę jast nas czterech braci najaranych na dwa koła w tym jeden mechanik drógi spawacz.....coś się wymodzi :clap: Edytowane 14 Listopada 2007 przez gnida Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 lukass dzięki wielkie za twoją pracę, napęd już na kole i działa.dzięki też za serwisówkę do gpz550.mam bagażnik przy moim 440 .jeżeli podejżewasz że pasuje do twojego to zapodam zdjęcia z wymiarami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ma ktos moze service manuala od kz 440 ltd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Niestety Tygrys, ale nie pasują bagażniki z 440 do 450 a szkoda, bo kilka widziałem. Chciałem Cebie też zapytać z jakiego manuala do 440 korzystałeś? Mozesz podac pełną nazwę? Chyba takiego nie mam jeszcze. Bakintek, daje tu dwa linki. Jeszcze kilka jest na forum MojeKawasakihttp://www.4shared.com/file/26011481/4d04e...Manual_ENG.html http://www.4shared.com/file/26011283/a787f...Manual_ENG.html http://www.4shared.com/file/26012086/c6dc7...Manual_GER.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ma ktos moze service manuala od kz 440 ltd? Poszukaj tutajhttp://www.tanga-moteurs.ro/service/ Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) U mnie wyglada to mniej więcej tak: http://img162.imageshack.us/img162/6679/foty071gp8.jpg Szkoda że nie mam przesunietych podnóżków, ale spacerówki tez sie sprawdzaja, a przy okazji robia za gmole :smile: Edytowane 15 Listopada 2007 przez elemeledudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 U mnie wyglada to mniej więcej tak:http://img162.imageshack.us/img162/6679/foty071gp8.jpgSzkoda że nie mam przesunietych podnóżków, ale spacerówki tez sie sprawdzaja, a przy okazji robia za gmole Sam toczyłeś końcówki czy kupiłeś? Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Motocykl już to miał jak go kupowałem, ale poprzedni właściciel twierdził że wszystko wykonał sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 no zapodałeś mi na serwisówkach linki po angielsku i niemiecku.aha skierowałem do ciebie bakinteka,myślę że nie nadużyłem ciebie.on też chce coś o kawie a ty jesteś tu najbardziej obeznany.pozdro dla kawiarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 tygrys, nie rozumiem. Kogo skierowales? Aktualnie mam nastepny problem: chce podlaczyc ligthbary pod swiatla drogowe ale przy tym przygasa glowny reflektor. Takze przy wlaczeniu kierunkowskazow przygasaja swiatla. Czy tak powinno byc? Jak to ominąc? Drugie pytanie: Od czego jest ten drugi przelacznik po lewej stronie (znajduje sie obok zmiany swiatel)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Za duże obciazenie masz, dlatego przygasa. Zmień na mniejsze żarówki. Żebys alternatora nie spalił sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.