bakintek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 gaźnik naprawiony, wyczyszczony; w poniedzialek kupie nowe przewody do paliwa. Nowe kable wysokiego napiecia, fajki i swiecie. Słyszeliście moze o irydowych swiecach? Sa kilka razy drozsze od normalnych, czy warto w nie zainwestowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) no to możesz już popylać.szerokości Edytowane 27 Stycznia 2008 przez tygrys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Cale dzisiejsze popoludnie spedzilem nad instalacja elektryczna. Mozna sie pogubic w tych kabelkach... nie lubie pradow. Kupilem dwa przekazniki swiatel, pociagnalem nowy grubszy kabel od stacyjki poprzez wlacznik swiatla i przelacznik do zarowki, wyczyscilem wszystkie styki. Wczesniej kupilem nowy przerywacz kierunkow od malucha ale juz szwankuje> ECH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 przerywacz kierunków kup elektroniczny,nie baw się w zwykły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 to 15 zeta wydalem na marne :smile: a teraz mi brakuje na koszulke termokurczliwa. Jak podlaczylem H4 pod nowa instalacje to dopiero sie dowiedzialem co ta zarowka moze... wczesniej swiecila na zolto a teraz na bialo. Pozostalo mi zaizolowanie wszystkiego, poskrecanie przelaczników i lampy. Kupilem dzisiaj konektory oczkowe, ktore zastosuje jako zaciski do aku, bo stare sie nadaja na zlom (widac, ze sa dorabiane z blachy stalowej ;/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacky7 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 LTD 450 '85, czy ktoś wie do ilu atm powinny być napompowane przednie lagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 LTD 450 '85, czy ktoś wie do ilu atm powinny być napompowane przednie lagi?http://www.thegreatwhiteknight.com/worksho...ension/12-5.jpgProszę Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 5 minut temu odebralem zbiornik od lakiernika. Przy najblizszej okazji dam fotki. kolor czarny metaliczny. musze zmienic avatar bo juz nieaktualny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 zlozylem moto, gaznik dobrze chodzil z 10 minut.. potem znowu obroty samoczynnie wzrastaly z 1,5 do 3-4tys;/ albo byl ustawiony na 1,5tys i powoli sobie obnizal i samoczynnie gasl :icon_mrgreen: Kupie membrany!!! za wiele sie nie poprawilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) A nie ciągnie ci lewego powietrza? Popatrz na połączenie gaźnik puszka filtra powietrza i gaźnik cylinder. Posprawdzaj czy wszystkie śrubki dokręcone i załóż porządne objemki na łączniki gaźników z puszką filtra. Mi tak szalał silnik i w końcu przypadkowo zobaczyłem jak zasysa mi powietrza na łączeniu dolotu powietrza i gaźnika. Nowe, porządnie dokręcone objemki i jak ręką odjął.A gaźniki to sam regulowałeś czy dałeś komuś znającemu się na rzeczy? Aha kranik także czyściłeś? Edytowane 11 Lutego 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) wszystko sam czyscilem. Jak silnik juz jest cieply to trzyma stale obroty i nie ma tendencji do naglych wzrostow. jedna membrane od przepustnicy mialem dziurawa - pokleilem ja prezerwatywa.Mozliwe ze zle wlozylem tą blaszke od ssania (co podnosi gaz), ale jak sprawdzalem na sucho to przy wlaczaniu ssania otwieraly sie troche przepustnice.. tak na 1mm gdzies... albo mniej wydaje mi sie ze na ssaniu powinien miec ponad 2tys obrotow a u mnie jest tak ze musze trzymac manetke na gazie bo by zdechl. poza tym ssanie odbija samo po kilku sekundach od rozruchu! przez moim rozkreceniem gaznikow bylo tak samo. Edytowane 11 Lutego 2008 przez bakintek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Panowie i panie takie drobne pytanko chce (muszę) zmienić łożysko główki ramy i zastanawiam się co tam siedzi (nie miałem kiedy się dobrać) i czy można sobie takie łożysko dobrać od ręki czy trzeba pokombinowaćpozdrawiam i z góry dziękiGnida Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 A jak ci reaguje na dodanie gazu na ciepłym silniku? Schodzi normalnie z obrotów czy powoli albo obroty wariują? Objawem uszkodzonej membrany jest brak mocy, moto po prostu nie chce iść, u mnie rozpędzało się jak Syrenka z silnikiem do szlifu i jechało max 90 km/h.Co do ssania to popatrz dokładnie na mechanizm, możesz sam podgiąć tę blaszkę co podnosi przepustnice, miałem podobnie tzn. na ssaniu max 2 tys obrotów i musiałem pomagać manetką gazu. Ile powinien mieć obrotów na ssaniu sam nie wiem, kumpel w 4 cylindrowej Hondzie na max zaciągniętym ssaniu ma 4 tyś, ja ustawiłem na +/- 3 tyś i jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 @bakintek zgłoś sie do Tomka z Janikowa dobry fachowiec jest(jak nie zrobi w co wątpię to doradzi), namiary na siebie dawał kiedyś na forum. A Ja zacząłem montować Cromacki i :flesje: lewa strona(biegi) pasuje, a prawa(hamulec) również pasuje ale na mocowania do ramy.. poległem na sprężynkach, automacie stopu i mocowaniu linki hamulca, coś nie chcą współpracować :icon_eek: . Jeżeli ktoś będzie kupywać stelaże pod sakwy niech również uważa co wybiera, moje kupiłem na motoakcesoria.pl- http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11770 które niby mają pasować do Vulcana A i B i pasują na same mocowania do ramy ale zawadza migacz :biggrin: . Konieczna jest przeróbka tylnej części, jakby były mocowania takie jak na foto w sklepie nie byłoby problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Bartek.M moto sam odbija ssanie o 1/3 po kilku sekundach od uruchomienia i zazwyczaj gasnie. Po wlaczeniu ssania i odpaleniu wkrecaja sie ok 3tys obrotow i od razu spadaja az silnik gasnie. Jesli dodam gazu to jest ok lecz musze trzymac manetke bo silnik zdechnie az sie nie nagrzeje. Jak juz mi to ssanie samoczynnie odskoczy, dodam gazu zeby nie zgasl i potem delikatnie i stopniowo wlaczam to ssanie to wkreca sie bez dodawania gazu na 3tys obrotow lecz nie moge do konca wcisnac dzwigni ssania bo moto zgasnie, ale tez nie moge spuscic palca bo ssanie odskoczy, obroty spadna do 1,5-1tys i w wyniku tego silnik zdechnie. jak silnik juz jest cieply, rozgrzany to ustawie obroty ok 1200-1400 i pracuje idealnie, nie ma tendencji do gasniecia, wiec problem ten wystepuje tylko na ssaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.