Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Widze ze wszyscy poprzesiadali sie z malych pierdzipiedow na wielkie czteropaki ;) , ja nie wiem czy ja jestem jakis inny czy co bo obecnie mam moje trzecia sete(w tym druga crossowke) i mocy nie brakuje mi,a znowu nie jestem jakis tam lajtowy jezdziec , potrafie wykorzystac wiekszosc mocy, czasami nawet jest jej nadmiar i sam sie zastanawiam czy to 125??!! Fakt dol slaby ale ja lubie krecic bo to 2t wiec jest czy pociagnac :D

 

crasch ile jezdzisz DT??

ja bym mimo wszystko polecal 2t- EXC 125

pozdro

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie w tym temacie odnosi sie do motocykla marki KTM, a dokładniej chodzi mi o KTM EXC 525, wprawdzie nie przymierzam się jeszcze do zmiany sprzętu ale na przyszłość chciałbym wiedzieć co mnie czeka kupując taki motorek, wiem ze są na forum założone tematy odnośnie awaryjności, przeglądów i ogólnych opisów tej maszyny, ale chciałbym uzyskać odpowiedź dla mnie najważniejszą, a mianowicie jako dotychczasowy użytkownik Yamahy Xt 600, gdzie praktycznie nic nie muszę grzebać (nie mówię o zmianie oleju i bieżących naprawach)czy będę musiał w takiego KTMa ładować dużo forsy w częstą wymianę części w silniku. Mam na myśli rachunki po kilka tys. zł, jak to jest np. w rasowych crossach.

Proszę was o wypowiedź :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Widze ze wszyscy poprzesiadali sie z malych pierdzipiedow na wielkie czteropaki :icon_evil: , ja nie wiem czy ja jestem jakis inny czy co bo obecnie mam moje trzecia sete(w tym druga crossowke) i mocy nie brakuje mi,a znowu nie jestem jakis tam lajtowy jezdziec , potrafie wykorzystac wiekszosc mocy, czasami nawet jest jej nadmiar i sam sie zastanawiam czy to 125??!! Fakt dol slaby ale ja lubie krecic bo to 2t wiec jest czy pociagnac :crossy:

 

crasch ile jezdzisz DT??

ja bym mimo wszystko polecal 2t- EXC 125

pozdro

 

 

Tak więc mykam od 4-5miesięcy, i jest to mój pierwszy enduro/cross :-) i w ogóle pierwszy motocykl, DT mi sie podoba, mocy mi nie brakuje, fajnie sie zbiera od 6tys, w terenie tez super, tylko na torze nie za bardzo sie nadaje na hopki i te jej kształty, nie jest za zgrabna to w końcu nie wyczyn/cross [tu był błąd - zeedytowałem/crasch] a właśnie ostatnio latam nie tylko w terenie ale i również na torze no i bardzo mi sie to spodobało, fajnie sie śmiga, kurde ale jak czytam w necie, ze DT nie nadaje sie na tor za bardzo i na crossach/hardach smiga sie o niebo lepiej to az mnie skręca i mam ochotę na coś takiego ;-).

Motocykla będę używał w terenie i na torze głównie dla tego chce tylko harda albo crossa.

I właśnie rozmyślam nad jakimś crossem 125 2t: kx,sx,rm,yz itd (wiadomo) albo nad jakimś hard enduro np. wr250f, exc250f itd.

Co by bylo lepsze w teren i na tor? Pewnie cross co? Za hardem przemawia tylko homologacja czy cos jeszcze? Pozatym jak wygląda sprawa 'nie żyłowania' crossa, można czasami wolniej pośmigać, jakaś wycieczka w las czy coś? :icon_eek:

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc mykam od 4-5miesięcy, i jest to mój pierwszy enduro/cross :-) i w ogóle pierwszy motocykl, DT mi sie podoba, mocy mi nie brakuje, fajnie sie zbiera od 6tys, w terenie tez super, tylko na torze nie za bardzo sie nadaje na hopki i te jej kształty, nie jest za zgrabna to w końcu nie enduro a właśnie ostatnio latam nie tylko w terenie ale i również na torze no i bardzo mi sie to spodobało, fajnie sie śmiga, kurde ale jak czytam w necie, ze DT nie nadaje sie na tor za bardzo i na crossach/hardach smiga sie o niebo lepiej to az mnie skręca i mam ochotę na coś takiego ;-).

Motocykla będę używał w terenie i na torze głównie dla tego chce tylko harda albo crossa.

I właśnie rozmyślam nad jakimś crossem 125 2t: kx,sx,rm,yz itd (wiadomo) albo nad jakimś hard enduro np. wr250f, exc250f itd.

Co by bylo lepsze w teren i na tor? Pewnie cross co? Za hardem przemawia tylko homologacja czy cos jeszcze? Pozatym jak wygląda sprawa 'nie żyłowania' crossa, można czasami wolniej pośmigać, jakaś wycieczka w las czy coś? :P

 

 

no to jesli tak stoi sprawa to DRZ odpada, bo moze deko sponiewierać, zwłaszcza ze to drugie moto :banghead:

Jeśli masz potrzeba latania po drodze to tylko hard enduro bo sobie zarejestrujesz i bedziesz latal na legalu, a jesli nie to kup sobie crossowke, ale po ulicy nie radze jezdzic bo moze sie zdarzyc jakis wypadek(nie koniecznie z twojej winy) i masz przejeba***

Taka własnie sytuacje ma pieterq z tym ze on ma EXC, i wypadek nie byl z jego winy i moze miec teraz spore klopoty

 

P.S w crossowej secie mocy ci nie zabraknie uwierz mi, przejedz sie jak bedziesz mial okazje to sie przekonasz :icon_eek:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie tak planuje, crossa 125ccm 2T albo jakiegoś harda typu EXC125 2T lub Huske WR125 2T.

Szczerze to bardziej mi by przypasił cross, i tak nie chce latać drogami a gł. teren i tor. Ale dowiedziałem się, że cross to tylko na tor a do endurzenia się nie nadaje, czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie tak planuje, crossa 125ccm 2T albo jakiegoś harda typu EXC125 2T lub Huske WR125 2T.

Szczerze to bardziej mi by przypasił cross, i tak nie chce latać drogami a gł. teren i tor. Ale dowiedziałem się, że cross to tylko na tor a do endurzenia się nie nadaje, czy to prawda?

 

Też tak słyszłem, ale jakoś sie tym zbytnio nie przejołem, pewnie wiele osob tak bedzie twierdzilo, ale ja latam crossowka po lasach, lakach, czasem tor ale ogolnie to uzywam sx-a do enduro, a w moich okolicach tez wiekszosc osob lata na crossowach :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba się rzucę na crossówke, mieszkam w miejscu gdzie mam wokół wiele lasów i ogólnie terenów poza 'miejskich' tak więc będzie gdzie latać :bigrazz: i w miarę w pobliżu jest nie za duży (ale zawsze) tor więc :-).

Czyli ogólnie sądzisz, że cross będzie najlepszy jeżeli nie potrzebuje homologacji bo chcę latać tylko w terenie i na torze? :-)

Tak btw. czyli nie powinienem mieć problemów z dojeżdżaniem na tor ok 3KM (oczywiście bocznymi drogami)? :-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zastanawiam się na tą XR250R

http://cgi.ebay.de/Honda-XR-250-R-ME06-Kul...1QQcmdZViewItem

 

powiedzcie czy warto. Czy to faktycznie jest XR250R z 90r czy może 250L jak napisano na siedzeniu. Jak by coś zwróciło waszą uwagę to prosze o wskazanie. I jeszcze jedno czy niemiec musi ją wyrejestrować czy wystarczy jak mi przekaże dow. rejestracyjny (brief), chodzi mi o to czy załatwie to w 1 dzień wolny od pracy.

Z góry dziękuje

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Mam takie pytanie :

Jakiś motor od 4500 do 5000 maxymalnie. Generalnie ma to być cross ( cos w stylu yamaha yz ) lub enduro ( aprilia rx 125 ). Ale aprilia odpada nie pytajcie dlaczego. Pojemność 125 nie więcej nie mniej. Proszę o wybranie dla mnie odpowiedniego motoru. :icon_mrgreen:

pozdrawiam Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Mam takie pytanie :

Jakiś motor od 4500 do 5000 maxymalnie. Generalnie ma to być cross ( cos w stylu yamaha yz ) lub enduro ( aprilia rx 125 ). Ale aprilia odpada nie pytajcie dlaczego. Pojemność 125 nie więcej nie mniej. Proszę o wybranie dla mnie odpowiedniego motoru. :buttrock:

pozdrawiam Kamil

 

No ja zapytam - dlaczego ? Smigalem tym dwa sezony po polu i drodze i lesie - calkiem OK bylo..... co chcez od rx'a ?

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już tutaj wcześniej... ale nieco poczytałem porozglądałem się i nieco skonkretyzowałem wymagania.

Jeżdże sobie spokojnie zephyrem 550, teraz czas na szaleństwo:

 

Chciałbym kupić 4T, który mi posłuży do nauki takich rzeczy jak jazda na kole, kontrolowany poślizg, stoppie.. - czyli do wariowania, a także do dojazdów do roboty w mieście. Ma dać sobie rady sobie w mieście z samochodami i dziurami oraz w zimie (takie coś jakby supermoto) - czyli minimum 25HP i 120km/h powiedzmy. Powinien być dosyć wytrzymały na różne gleby. Budżet na to do 4000 w polsce, czy do 1000euro w niemczech.

 

Rozglądam się za xt350, dr350, ostatnio xt600 - przed 90r. Wydaje mi się, że sa to konstrukcje sprawdzone i ciężko je zajechać - większa szansa znalezienia czegoś i nie grzebania przy nich za często - to się liczy.

 

Pytanie:

- Czy te modele: xt350, dr350, xt600 nadają się do nauki stawiania na kole itp?

- Czy xt600 nie jest za ciężka do wariowania?

 

Jeśli macie już doświadczenia z wariowaniem na ww modelach, to się proszę nimi podzielcie. Od razu napiszcie co wam przy wariowaniu w nich pomaga, co przeszkadza. A może znacie jakieś inne trwałe/wytrzymałe 4T do wariowania za taką cenę? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :-).

 

Co sądzicie o Suzuki RM125 z rocznika 97'? B. możliwe, że niedługo zakupię i nie chciałbym się w coś wpakować, i czy dużo różnica będzie pomiędzy RM125 z tego roku a jakimiś nowszymi np. 00'^.

 

I co sądzicie o tej RM, czy to na pewno 97r? :-)

http://img80.imageshack.us/img80/1995/m5870131av4.jpg

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...