Skocz do zawartości

el_ninio

Forumowicze
  • Postów

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yz 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3686979
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Trzcianka

Osiągnięcia el_ninio

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za pomoc, problem leżał w rozregulowanym gaźniku - ustawione zawory, czyszczenie i synchro gaźników i chodzi jak lala :)
  2. Dzięki kolego za podpowiedzi, jestem mega wdzięczny. W nowym roku oddaje moto na regulacje zaworów, czyszczenie i synchro gaźników - odezwę się co i jak po tym wszystkim.
  3. Niestety nadal to samo - obroty spadają powoli a czasami stają na tych 3-4 tys. Plak w króćce nic nie daje - psikam i nie zmieniają się obroty. Czy po czyszczeniu gaźników synchro jest konieczne ? Bo chciałbym sam je wyczyścić, ale nigdy tego nie robiłem..
  4. Udało się je założyć, na dniach będę to wszystko skręcał i odpalał. Powiedzćie tylko mi czy z gaźników powinny odchodzić 2 wężyki odprowadzające w razie co benzyny ? bo mi zostały 2 nie podłączone i nie mam pewności :D
  5. Znalazłem chyba przyczynę!! 3 lub nawet 4 króćce wchodzące do airboxa ( połączenie z airboxem ) miały prześwity 2-3mm bo nie były założone poprawnie, czy to może być to ? Cholera tylko nie sposób to nałożyć, macie jakieś sposoby ? czy będę musiał odkręcać gaźniki ? i jeżeli tak to czy lepiej odkręcać od silnika razem z króccami ssącymi czy ściągać opaski z króćców?
  6. motocykl nabyłem i nie mam pojęcia kiedy to się odbywało :/
  7. Psikałem tym plakiem i nie było jakichś skoków obrotów, ale pewności nie mam co do tego :/ Może coś dadzą nagrania które Wam pokaże. Czy jak lewe potwietrze by było to co jakiś czas chodziłby dobrze ? ŹLE - DOBRZE - Obydwa filmiki na ciepłym silniku, co sądzicie o tym ?
  8. Dzięki Ci bardzo majster96 za pomoc! :) Od poniedziałku działam przy tym, najpierw sprawdzę króćce metodą opisaną przez Ciebie. Przewody od podciśnienia też przejrzę jak tylko się da. Powiedz mi tylko czy przy uszkodzeniu membrany da radę ją jakoś zregenerować czy muszę kupić nówke ? bo widzę że cena za membrane jest kosmiczna bo 200zł, a gdyby były uszkodzone 4 to 8 stów :ohmy:
  9. sądzisz że to to ? a istnieje możliwość że regulacja gaźnika ? jeżeli króćce to dlaczego dzieje się to na zimnym silniku nieregularnie ? I jeszcze pytanie, czy można wymienić np. 2 króćce czy trzeba wszystkie 4?
  10. Witam Mam taki problem, otóż kawasaki zr7 czasami nie schodzi z obrotów. Na zimnym silniku występuje takie zjawisko czasami, jednakże na ciepłym ( podczas jazdy ) jest to praktycznie cały czas. Motocykl zatrzymuje się na 3-5tys i faluje, czasami zejdzie sam czasami nie. Jeżeli w międzyczasie gdy obroty stoją na tych 3-5 tys pokręce śrubką od powietrza ( tą ręczną plastikową ) to obroty spadną i motocykl pracuje pięknie. Co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam
  11. Jeździłem nie jedną setką i wiem że to ma power, ale DT wcale nie jest słaba.
  12. lionix stwierdzenie że DT to gówno jest nie na miejscu. Miałeś ten motor ? Ja akurat przesiadłem się z wyczynowej setki na właśnie DT. Moja yz było faktycznie mocniejsza ( o dość sporo ) ale nie ma jakiejś wieeelkiej różnicy. W terenie yz brakowało praktycznie biegów, bo na 6 biegu to było jej męczenie. Na tor jest idealna jednakże w teren ZŁA. Zawieszenie dobre tu i tu więc nie ma problemu. A co do utrzymania to jeżeli Matys zastanawiasz się czy będzie Cię stać to odpowiedz sobie - nie będzie. Pozdrawiam
  13. jjank jak taki z Ciebie i Twojego bratanka kozak to dlaczego nie startujesz w jakiejś niskiej klasie enduro do 125ccm ? Marnujesz się chłopie!
  14. Nitomen dzięki za odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...