Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja takze polecam ci kmx mialem ten sprzet jako pierwsze moto.Co do crossówek to kmx z setami (np kx 125) ma tylko wspolna pojemnosc skokowa.

pozdr. :buttrock:

odp oczywiscie do 2tec-a

Edytowane przez mati kmx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy wiecie coś moze na temat tej aprili rx??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M571696

 

obecnie mam dt 125

ale od dłuższego czasu szukam kupca lub kogoś kto by chciał sie wymienić i myślałem o RX125 lub kdx125,

Wiem że rx mają niezniszczalne rotaxy, a kdx silniki od starszych kx ale ciężko u nich z częściami.

Co lepiej wybrać i czy wiecie coś na temat tego rx

Pozdrawia, :clap: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 95 rok <lol>! Od 94` jest już inny wahacz - taki zaokrąglony. Osłony od chłodnicy - takie jak te były to 90 roku, potem sie zmieniły.. Więc ściema z rocznikiem...

2. Silnik wygląda na ten starszy rotax(czarny kolor)

3. A jakieś dokumenty?

 

Sprzęt, jako RX ogólnie jest mega, ale ten cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam jakieś hard endurko, najlepiej Kawasaki KDX 125 lub 200, KLX 250, lub Husqvarna WR 125, co byście z tych propozycji polecili najbardziej? Do mnie najbardziej przemawia ta wr

Z wymienionych tylko WR 125 to hard enduro, niedawno stałem przed podobnym dylematem i wybrałem DR 350. Gdy ja wybierałem, ze 125 pod uwagę brałem tylko Aprilie RX 125, bo na np: KTM exc 125, czy właśnie WR 125 nie miałem kasy, a reszta ( DT,KMX,itp) mi nie pasowała. Powiedz jeszcze jak chcesz jeździć tym motorem, czy wolisz 4T czy 2T?

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rx w ostateczności, jednak wolał bym wr'ke, będę miał do wydania 5-6tyś,

właśni- 4t czy 2t... KLX pali połowę tego co pozostale z wymienionych motorków, jednak remonty bardziej kosztowne, znowu 2t jeden lub dwa tłoczki w sezonie i to też jest wydatek, dotego olej (POWINNO!) się wymieniać co 15 motogodzin, sam jeszcze nie wiem... ale (chyba) bardziej 2t..., chyba że potraficie mnie przekonac do 4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ;).

Na razie nie mam zamiaru sprzedawać aktualnego moto, ale już rozmyślam nad tym co kupie po mojej aktualnej Yami :-).

Od motocykla będę wymagał:

 

- niskich kosztów eksploatacji/bezawaryjności

- moc najmniej 40km

- najlepiej 4takt

- minimum 250ccm

 

To tyle jeżeli chodzi o silniczek :buttrock:, teraz do czego będę wykorzystywał motocykl:

 

- do jazdy po lesie/wycieczek 'krajoznawczych'

- szalenia w terenie/czasami tor crossowy

- do śmigania po drogach publicznych (asfalt)

 

Cena tak do 8-9tys PLN.

 

I teraz nie mam pojęcia jaki motocykl kupić, czy kupić enduro, hard-enduro a może crossa.

Jeżeli wybór padnie na:

 

crossa - zostanie mi tylko śmiganie w terenie i na torze, a chciałbym czasami po asfalcie pośmigać i dłuższe wycieczki odpadają).

hard enduro - ta opcja chyba podoba mi się najbardziej, w terenie zapewne będzie bajecznie sobie radził, na torze też pośmigam ale co z asfaltem i wycieczkami? Czy taki hard dobrze się prowadzi również na drogach asfaltowych i jak sobie radzi na dłuższych wycieczkach?

enduro - tutaj za to na pewno fajnie będzie się sprawdzał na wycieczkach, asfalcie, w terenie tylko jak by było z szaleniem w terenie i na torze? Tego się tutaj boje.

 

Pozatym lepiej 4-suwa czy 2-suwa? Jakie są mniej więcej najważniejsze różnice w tych silnikach? Nasłuchałem się wielu opinii, i sam już nie wiem.

 

A może mam w ogóle błędne pojęcie na temat tego podziału motocykli offroadowych? :biggrin:

Co byście mi polecili? :lapad:

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w podobnej sytuacji jak Ty, tylko mam do wydania mniej kasy, znajomy polecał mi kupno crossa i dodatkowo jakieś etz 250 żeby w razie awarii można było czymś jeździć, a koszt utrzymania takiego pojazdu jest mały i mało pali, jednak wolę kupić hard enduro, może po czasie przy okazji dorobię sobie koła super moto i nie będzie problemu z dłuższymi odcinkami asfaltowymi bo na klockach to jest masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co byscie radzili na pierwszy motocykl dla kumpla-21 lat 188 cm 83kg nieraz smigał na moich 600kach ,ale nie ukrywam ze sie ich boi-masy i mocy.Budżet powiedzmy 5no do 6 tys.

 

Osobiście myslałem o dt 125 lub xt 350.Nie wiem czy mu spasi dt gdyż nigdy wcześniej nie jezdził na 2t.

 

Jednak za tą kase wyrwie dt z roku 2001 lub nowszą a xt 1992 lub podobnie.Obawiam sie tego że mu sie dt125 szybko znudzi ,no i że zawsze -do lasu czy na kamieniołom musimy dojezdzac na moto a to zazwyczaj jest z 30km i nie wiem czy dt 125 na drodze sie moj ziomuś nie zamęczy od wachlowania biegami :biggrin: Panowie jak to widzicie co mu mam polecic w tym przedziale cenowym :biggrin: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ;).

Na razie nie mam zamiaru sprzedawać aktualnego moto, ale już rozmyślam nad tym co kupie po mojej aktualnej Yami :-).

Od motocykla będę wymagał:

 

- niskich kosztów eksploatacji/bezawaryjności

- moc najmniej 40km

- najlepiej 4takt

- minimum 250ccm

 

To tyle jeżeli chodzi o silniczek :icon_razz:, teraz do czego będę wykorzystywał motocykl:

 

- do jazdy po lesie/wycieczek 'krajoznawczych'

- szalenia w terenie/czasami tor crossowy

- do śmigania po drogach publicznych (asfalt)

 

Cena tak do 8-9tys PLN.

 

I teraz nie mam pojęcia jaki motocykl kupić, czy kupić enduro, hard-enduro a może crossa.

Jeżeli wybór padnie na:

 

crossa - zostanie mi tylko śmiganie w terenie i na torze, a chciałbym czasami po asfalcie pośmigać i dłuższe wycieczki odpadają).

hard enduro - ta opcja chyba podoba mi się najbardziej, w terenie zapewne będzie bajecznie sobie radził, na torze też pośmigam ale co z asfaltem i wycieczkami? Czy taki hard dobrze się prowadzi również na drogach asfaltowych i jak sobie radzi na dłuższych wycieczkach?

enduro - tutaj za to na pewno fajnie będzie się sprawdzał na wycieczkach, asfalcie, w terenie tylko jak by było z szaleniem w terenie i na torze? Tego się tutaj boje.

 

Pozatym lepiej 4-suwa czy 2-suwa? Jakie są mniej więcej najważniejsze różnice w tych silnikach? Nasłuchałem się wielu opinii, i sam już nie wiem.

 

A może mam w ogóle błędne pojęcie na temat tego podziału motocykli offroadowych? :crossy:

Co byście mi polecili? :icon_razz:

 

 

Ja teraz właśnie kupiłem motor. Właśnie szukałem takimi kryteriami jak Ty. Wybór padł na drz 400 i napewno wiem, że nie bede żałował tego wyboru. Motor jest super i tyle. Nic przy nim grzebać nie trzeba a jak trzeba to rzadko. Tani w utrzymaniu itp. Tylko ja miałem 11tyś drz kupiłem za 10.4tyś. A jak z tańszych to wybieraj miedzy:

dr 350

husqvarna te 410

honda xr 400

 

Karolb123

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no również myślałem na DRZ400, myślę, że spełnił by moje kryteria :). Rozmyślam też nad WR250F/450f. Te trzy motocykle interesują mnie najbardziej, myślicie, że będą dobre do dalszych wycieczek, szalenia i czasami posmigania gdzieś asfaltem? :-)

Co do budżetu to myślę, że będzie troszkę więcej niż 9tys. A te moto raczej dostane do 10000zł.

A TE410 - podoba mi się, spełniła by moje wymagania (patrz wyżej)? ;)

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo :-).

 

Już postanowiłem, że po aktualnej DTce wchodzi w grę tylko jakiś HARD-ENDURO albo CROSS, żadne lajtowe enduraki mnie nie interesują, mam zamiar ostro latać na torze i w terenie a więc tylko te motocykle mogą spełnić moje oczekiwania.

Najbardziej skłaniam sie ku hard-enduro, bo cross to raczej na tor i ew. teren wokół domku gdzieś jak się ma na wycieczki się nie nadaje a może się mylę? A hard-enduro wydaje mi się idealny, będzie dobry na tor, wycieczki nie powinny być problemem i jak będę miał prawko to zarejestruje i będę mógł wylecieć również na asfalt.

Czy dobre mam pojęcie co do crossów i hard-enduro czy się mylę?

Będę wdzięczny jeżeli mnie poprawicie.

Ok a teraz proszę o podanie jakiś HARD-ENDURO od 250ccm w górę, bo nie wiem czy mi się wydaje ale jest chyba mały wybór? Z tego co wiem to tylko WR250/400, EXC 250/400/450. I co jeszcze? Husqa TE410 to Hard? Proszę o podanie reszty takich sprzętów ;).

Cheers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...