Judas Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) A tak z ciekawości na jakiej feldze?No ori 17. W sumie to naprawdę nie wiem o co te napinki. I tak każdy jeździ czym chce i jak chce. Do tego każdy może po swojemu odbierać przykładową DRZete. Jednemu przypasi innemu nie. Znam takich co naparzaja na dużych GSach i takiego co lata na CRF250L z kolesiami na typowych liściach. Wszyscy zadowoleni a Wy udowadniacie sobie, że jest inaczej, bo nie mogą być zadowoleni. Ale oni są... :rolleyes:Wrzućcie chłopaki na luz. Bo admini za kare każą Wam Kevina obejrzeć 30x pod rząd. :laugh: Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Judas Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Ale tu Judas nikt nikogo nie krzyżuje, jest człowiek który przerabia rometa na przeprawówkę, Ty latasz SM w "terenie" a ja np lubię sobie WSK 125 polatać po szutrach, tylko ze te wszystkie rozwiązania są od dupę potłuc dla ogółu, Dlatego ja nikomu wsk nie będę wciskał na małe przejażdżki bo tu potrzebny kierowca mechanik, to że coś mi sprawia frajdę nie oznacza że będzie komuś innemu a sensu w tym brak. A co do hipotetycznego gonienia mniejszego sprzęta większym, wszystko zależy od warunków, u nas do niedawna śmigał gość na dr 350, ostatni taki strupek w ekipie, i powiem Ci że jak gdzieś popełniłem błąd a on pojechał idealnie to musiałem go gonić na pełny gwizdek, teren to nie prosty odcinek asfaltu że jedziecie równo 90kmh, tylko ciągłe zwalnianie, przyspieszanie itepe, wystarczy chwilka nieuwagi i gonisz ekipę z całych sił a oni i tak Ci odchodzą, więc takie ganianie jeżeli mówi o jeździe w terenie to przykład bez sensu bo ja często gęsto używałem całej mocy goniąc to nieszczęsne dr. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 No ori 17. Fajna fota ;) A próbowałeś wrzucić normalne enduro felgi/opony? Chodzi mi o różnicę w prowadzeniu... A co do kostki myślałem że chodzi o normalną kostkę a nie "bieżnik szosowy" (tak to się nazywa?). Dla mnie to jednak dwie różne sprawy ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 to są na 90% jakieś pochodne mitasa e09 czyli takie niby enduro kostka nie wiem jak ci się na tych jeździ więc nie będe niczym emes zajmował stanowiska czerpiąc wiedzę z googla , ale mitasy e09 miały identyczny bieżnik i kupiłem komplet nowych do xt600 i dramat jak u szekspirana asfalcie nie pochyliłeś się na bok bo dupa potrafiła uciec na suchym a XT600 w ogóle nie jedzie więc strach co byłoby czymś mocniejszymw terenie w piachu dno , mokra trawa palenie kapcia , nawet na ubitym zagęszczonym szutrze tańcowała ogólnie żałowałem wydanej kasy już wolałbym kupić zwykłą c02 albo c04 i po asfalcie jeździć z zatyczkami w uszach żeby nie ogłuchnąć od wycia i zakręty w wyprostowanej pozycji żeby nie zglebić ale w terenie byłoby trzymanie a tak z przodu plecy z tyłu płaska dupa na co ja ją do łóżka brałem ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) Mi ogólnie chodziło o to że Emes wielokrotnie zasłaniał się Judasem w dyskusji o "kostce na felge sm". Więc mamy wyjaśnienie ;) jaką kostkę ma Judas założoną... Jakoś nikt nie doprecyzował do tej pory... Dla kogoś kto jeździ enduro, jak słyszy KOSTKA to raczej widzi jak pisze Michoa mitasa c02 a nie "kostkę szosową"(?). No taka sytuacja ;) A co do tych mitasów to ja jednak wolałem micheliny ac10 :D jakoś na asfalcie wydawały mi się lepsze a w terenie różnicy nie widziałem... Edytowane 26 Grudnia 2018 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes321 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 to są na 90% jakieś pochodne mitasa e09 czyli takie niby enduro kostka nie wiem jak ci się na tych jeździ więc nie będe niczym emes zajmował stanowiska czerpiąc wiedzę z googla , ale mitasy e09 miały identyczny bieżnik i kupiłem komplet nowych do xt600 i dramat jak u szekspirana asfalcie nie pochyliłeś się na bok bo dupa potrafiła uciec na suchym a XT600 w ogóle nie jedzie więc strach co byłoby czymś mocniejszymw terenie w piachu dno , mokra trawa palenie kapcia , nawet na ubitym zagęszczonym szutrze tańcowała ogólnie żałowałem wydanej kasy już wolałbym kupić zwykłą c02 albo c04 i po asfalcie jeździć z zatyczkami w uszach żeby nie ogłuchnąć od wycia i zakręty w wyprostowanej pozycji żeby nie zglebić ale w terenie byłoby trzymanie a tak z przodu plecy z tyłu płaska dupa na co ja ją do łóżka brałem ? "poszukaj sobie w google", a potem "czerpiacy wiedze z google" - zdecydujcie sie. pochodne tkc80? skad ta informacja? identyczny bieznik? podobny co najwyzej. a moze dupa uciekala bo to byly mitasy? mieszanka gumy tez ma znaczenie Mi ogólnie chodziło o to że Emes wielokrotnie zasłaniał się Judasem w dyskusji o "kostce na felge sm". Więc mamy wyjaśnienie ;) jaką kostkę ma Judas założoną... Jakoś nikt nie doprecyzował do tej pory... Dla kogoś kto jeździ enduro, jak słyszy KOSTKA to raczej widzi jak pisze Michoa mitasa c02 a nie "kostkę szosową"(?). No taka sytuacja ;) A co do tych mitasów to ja jednak wolałem micheliny ac10 :D jakoś na asfalcie wydawały mi się lepsze a w terenie różnicy nie widziałem... jednak jakos ktos to sprecyzowal. zdjecie + nazwa modelu to malo? :) Cytuj Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 "Kostka szosowa", to dorzucę do kolekcji. ;)Kostka jak kostka, jest kilka rodzajów, aż dziwne, że trzeba to tłumaczyć ale czemu nie? TKC80 jest oponą dla turystycznych enduro. Jest też oponą jedyną jaką znam w rozmiarze 120/70-17 z takim bieżnikiem. Opony o takim bieżniku służą do jazdy po twardszych nawierzchniach, szutry, kamienie... Ogólnie mówiąc, im luźniejsza nawierzchnia tym rzadszy protektor. Więc wychodzi na to, że szanujący się offroadowiec ma przynajmniej dwa komplety opon/kół, w zależności od rodzaju terenu. Więcej, szanujący się offroadowiec kupuje zawsze nówki gumy i jak zjedzie 5-7mm bieżnika to opona idzie w kibel. No dobra, żartowałem... :laugh: To Polska. 90% ofrołdowców musi posiadać hardmaszyszę do jeżdżenia po lesie i polach. 10mm wysokość kostki to norma i standard. Tak jak brak podstawowych umiejętności typu poderwanie koła przed kałużą, przejechanie po zwalonym drzewie czy myknięcie nad rowem melioracyjnym. ;) Ale gównoburzę o pierdoły w necie potrafią ciągnąc latami.A tak naprawdę i tak wszystko rozbija się o jeźdźca, czyli preferencji, umiejętności i właściwego doboru motocykla. Doskonale pamiętam jak zlazłem z XR600 na DR350 mojej kobitki. Niby słabszy ale normalnie oddaje moc. Niby waży tyle samo ale odczuwalnie jakby 20 kilo mniej... I na DR robiłem takie podjazdy na "szosowych kostkach", Mitasach 09, o których mogłem zapomnieć na XR, a tam jakieś Trelleborgi chyba miałem. Oczywiście bardzo agresywny bieżnik. :rolleyes:4jku, temat zmiany kół wraca co jakiś czas ale prawdę mówiąc to co mam wystarcza, a duże fajnie byłoby mieć. Komplet to minimum 1,5k. :wink: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rack12 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Witam wszystkich, jestem przed zakupem crossa, ale nie mam pojęcia co wybrać mam swoje typy i może jesteście posiadaczami tych modeli albo znacie się na nich bardziej, i moglibyscie mi polecić coś albo polecić który z tych modeli wybrać te modele to : KTM SX 450 2006rYAMAHA YZF 450 2008rHONDA CRF 450 2005rKTM SX 450 2005 Doradźcie mi co wybrać, z góry dzięki 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Witam wszystkich, jestem przed zakupem crossa, ale nie mam pojęcia co wybrać mam swoje typy i może jesteście posiadaczami tych modeli albo znacie się na nich bardziej, i moglibyscie mi polecić coś albo polecić który z tych modeli wybrać te modele to : KTM SX 450 2006rYAMAHA YZF 450 2008rHONDA CRF 450 2005rKTM SX 450 2005 Doradźcie mi co wybrać, z góry dzięki Biorąc pod uwagę roczniki, najrozsądniej będzie brać to co najpewniejsze, w najlepszy stanie... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rack12 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Czyli Yamaha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Chłopie, czytasz co się do ciebie pisze? Szukasz se facto starych motocykli które nie maja łatwo w życiu. Kolega napisał że najlepiej wybrać egzemplarz który będzie wymagał najmniej inwestycji. Egzemplarz nie model. Awaryjność i koszty utrzymania są bardzo bardzo zbliżone. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Szukasz se facto starych motocykli które nie maja łatwo w życiu. Kolega napisał że najlepiej wybrać egzemplarz który będzie wymagał najmniej inwestycji. Egzemplarz nie model. No dokładnie o to mi chodziło, myślałem że to jasne :P Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes321 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Witam wszystkich, jestem przed zakupem crossa, ale nie mam pojęcia co wybrać mam swoje typy i może jesteście posiadaczami tych modeli albo znacie się na nich bardziej, i moglibyscie mi polecić coś albo polecić który z tych modeli wybrać te modele to : KTM SX 450 2006rYAMAHA YZF 450 2008rHONDA CRF 450 2005rKTM SX 450 2005 Doradźcie mi co wybrać, z góry dzięki Biorąc pod uwagę roczniki, nie bralbym ich tak "skrupulatnie" pod uwage. Chyba, ze w danym modelu wystepowala wada fabryczna, badz wprowadzono istotne zmiany. tak, czy inaczej w takim wypadku przed kazdym rocznikiem produkcji winno sie znajdowac slowo "od". stan obecny, a nie rocznik jest glownym czynnikiem warunkujacym cene. zapomnialbym o jakiejkolwiek sympatii do marki, gdyz nie zawsze to co chcemy jest dla nas najlepszym rozwiazaniem. istotny rowniez jest dostep do czesci i mechanikow - zakup to poczatek. obejzyj kilka i sie nie napalaj! na forum natomiast szukaj podpowiedzi, a nie odpowiedzi. zauwazylem, ze kazda sroka swoj ogon chwali i ludzie polecaja swoje wybory. nie wiem po co, moze zeby uzyskac potwierdzenie, iz byly one slyszne ;) Cytuj Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sydnej Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) cześć doradźcie, na pierwszy motocykl z kat B przy 95 kg i 36 latach jak kupie enduro 125 to będę czuł się na tym jak słoń na kosiarce? coś czytałem że można odblokować 2t ale to pali z 7 litrów chyba? chce jeździć głownie po mieście czasem trasa 100 km i fajnie byłoby móc po ścieżce leśnej, max łące pośmigać (nie mam zamiaru szaleć jak crossem) ale to w 125 nie da się wszystkiego na raz mieć przy 95kg?czy jest coś takiego? bo nie znam się na motocyklach, mam 8tys. Wszystkie te enduro 125 brzmią jak piły mechaniczne? jakiś model możecie zaproponować? nie znam się na mechanice, ponoć Suzuki Dr 125 4T jest ok( nie pali 7/100, brzmi w miare i troche mozna w teren) ale ma mocy mało ponoć a ja 95kg. Jest z tego jakaś frajda czy lepiej jak sobie kupie lekko używany romet scmb 125? Edytowane 8 Marca 2019 przez sydnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Tylko mała Varadero jak 4t.... Jedyny w miarę duży i da sobie radę z Tobą... Jak 2t to tylko dt125.. Ale na mieście będziesz się tym i to męczył... Ale kasy masz mało...To żebyś nie był zdziwiony, że albo parch, albo Cię nie stać... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.