michoa Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) to bierz kdxa :D kdx nie jest u nas jakiś ekstremalnie egzotyczny , najłatwiej o 125 i generalnie większość części od ręki (część pasuje od kxa ) osiągi to samo co dr a lżejsze, bardziej idiotoodporne i tańsze w remoncie i zapewne zawias lepszy......200 czy 250 są trochę egzotyczne ale jak dobrze poszukasz znajdziesz tanio , do 250 tłok pasuje od kxa dostaniesz więc od ręki.... 200 z duali 2T to moto z tragicznym dostępem do części -czy to mtx 200 czy kmx , wszystko silnikowe trzeba szukać po ebajach, usa i cuda wianki , wiadomo klocki łańcuch dopasujesz z tego co jest ale jak coś padnie w silniku to kaplica, zamawiaj teraz byle pierdołe za grube dolce i czekaj 3 tygodnie.... w 4T jest masa innych moto oprócz dr-xt xl klx, ale każdy 4T będzie cholernie drogi w remoncie jak wdepniesz w minę i 1200 zł to jest mało co :D z czesciami nie ma klopotu , w dobie internetu , w domu mozesz sobie smiglowiec zlozyc :) ale nie jest fajnie każdą część sprowadzać z 2 końca świata płacić grube $$$ za przesyłkę i czekać 3 tygodnie modląc się żeby po drodze nie zaginęła........do mtxa 200 jest problem z tłokiem , , i jak normalnie do dt 125 kupisz tkrj za 100 zł tak do mtxa będziesz musiał ściągać oem z USA za 400 czy 500 i jeszcze z 100 za przesyłkę o ile znajdziesz bo ja kiedyś szukałem to był ogromny problem..... Przy okazji moja DRZ'ta jest obecnie na sprzedaż. Polecam z czystym sumieniem - MICHOA może potwierdzić stan. jak ktoś ma kasę to polecam , naprawdę zdrowa sztuka niedawno chyba lagi były robione i ogólnie zadbana... mfiołek a co to miales za dzwona jeśli to nie tajemnica? jechał nagazowany na sowie 2 , kierownica mu się od dziury w motobi urwała , wpadł do rowu i teraz gra wielkiego crossowca co się na torze mx połamał bo wstyd się przyznać że się na chińskim sraczu po tanim winie wywaliło :D Edytowane 5 Grudnia 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDcross Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Cze pany chce kupić w 2t cr250, rm250 szukam cos w tych modelach wiem jakie to diabły za*eb :):P..... brykałem na takich u kumpli ale takiego crossa nie miałem osobiście, wcześniej był ścig cbr 900 sc33 a jeszcze wcześniej stare rupiecie na tłuki :) ehheeh pisze do was o prośbę, przy kupnie takieg crossa na co zwrócić uwagę cos tam wiem ale zawsze poczytać porady gości co sie znają na tym lepiej i maja większe doświadczenie dzięki wielkie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 to bierz kdxa :D kdx nie jest u nas jakiś ekstremalnie egzotyczny , najłatwiej o 125 i generalnie większość części od ręki (część pasuje od kxa ) osiągi to samo co dr a lżejsze, bardziej idiotoodporne i tańsze w remoncie i zapewne zawias lepszy......200 czy 250 są trochę egzotyczne ale jak dobrze poszukasz znajdziesz tanio , do 250 tłok pasuje od kxa dostaniesz więc od ręki.... 200 z duali 2T to moto z tragicznym dostępem do części -czy to mtx 200 czy kmx , wszystko silnikowe trzeba szukać po ebajach, usa i cuda wianki , wiadomo klocki łańcuch dopasujesz z tego co jest ale jak coś padnie w silniku to kaplica, zamawiaj teraz byle pierdołe za grube dolce i czekaj 3 tygodnie.... w 4T jest masa innych moto oprócz dr-xt xl klx, ale każdy 4T będzie cholernie drogi w remoncie jak wdepniesz w minę i 1200 zł to jest mało co :D ale nie jest fajnie każdą część sprowadzać z 2 końca świata płacić grube $$$ za przesyłkę i czekać 3 tygodnie modląc się żeby po drodze nie zaginęła........do mtxa 200 jest problem z tłokiem , , i jak normalnie do dt 125 kupisz tkrj za 100 zł tak do mtxa będziesz musiał ściągać oem z USA za 400 czy 500 i jeszcze z 100 za przesyłkę o ile znajdziesz bo ja kiedyś szukałem to był ogromny problem..... jak ktoś ma kasę to polecam , naprawdę zdrowa sztuka niedawno chyba lagi były robione i ogólnie zadbana... jechał nagazowany na sowie 2 , kierownica mu się od dziury w motobi urwała , wpadł do rowu i teraz gra wielkiego crossowca co się na torze mx połamał bo wstyd się przyznać że się na chińskim sraczu po tanim winie wywaliło :D Bardzo śmieszne :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 upala ktoś na naszym forumie crf 450 ? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Życie motocyklisty to ciąg nieustających niespodzianek, jedna z takich niespodzianek doprowadziła mnie tu do działu brudasków.Zaraziłem się jazdą w terenie.Na wiosnę chce nabyć coś ala DRZ400 w cenie oscylującej w okolicach 10000zł.Motocykl niejako będzie uzupełnieniem dla VFR, chce sobie wydłużyć sezon i poszerzyć horyzonty :)Proszę o rady co wybrać?Mam 183cm wzrostu i 105kg wagi w terenie jestem mało obyty.Właśnie jestem ukierunkowany w stronę DRZ ale inne sugestie rozważę ;)Z góry dzięki za podpowiedzi. Edytowane 15 Grudnia 2013 przez stoodent1 Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 witam milosnika śFIstaka :D - kolega wie co dobre :D genelanie , kase musisz miec na szmaty , buty , kask , jakis buzer albo zbroja pod kurtke - to sa zupelnie inne szmaty niz w plastiku , jezdziles w offie ? jak nie to celuj cos w stylu XR 400/600 , DRZ i LC4 400. Monstra typu LC4 620 i XR 650R zostaw dla doswiadczonych, bo tam naprawde maszyna wyrywa sie z lap , a drzewa nie ustepuja z miejsca :). Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Siemka ;)Generalnie celuje w 400-450 ma być w miarę lekki i niezawodny ;)Co do ubrań wszystko już zaplanowane.Jak napisałem doświadczenie raczej skromne, parę lekkich przejażdżek.Drzewa w wąwozie ładnie zatrzymują moto :PCo powiecie o WR450? Kumpel ma YZF426 i mam powoli lekki zawrót głowy ;)Nie mam jakiegoś przywiązania do marki więc biorę wszystko pod uwagę. Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 jeśli zaczynasz to raczej crossówkę odpusc, a zwłaszcza yz426, to już zwykle wysłużone, dobite motorki, ciezko tym się tym lata w terenie, a jak jeszcze jesteś początkujący to w ogóle porażka, duzo lepiej zagra ci wr450,drz itp, po kupnie moto zawsze musisz miec mniej lub wiecej kasy na wstępne ogarnięcie sprzętu,pozdrawiam kolegę z okolic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 To zależy w jakim terenie chcesz jeździć. Jeżeli ciężki teren to nie więcej niż 250, jeżeli jakieś pyrkanie po lesie, łąkach i szutrówkach to coś większego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 na yzf426 fajnie wygląda podjazd w wykonaniu amatora :D podejście pierwsze -boje się szybko pojadę wolno , start z 1 połowa gwizdka w połowie podjazdu brakuje mocy , strach walić ze sprzęgła , moto gaśnie leżymy....podejście drugie-trzeba szybciej , jedziesz ciut szybciej ale wciąż nie ma gazu zapartego o ogranicznik , w połowie brakuje ci mocy , wyciągasz wnioski-bum ze sprzęgła koń staje dęba albo strzela spod dupy , leżymy albo spadamy uciekając żeby nas nie przygniótł :Dpodejście 3 -nie ma bata muszę pełną p***dą , j*b ze sprzęgła gaz o łokieć , moto na oporowych obrotach przeraża mocą , już na najeździe mamy koło w górze ale nie wolno odpuścić , na ścianie drobny błąd , chwila zawahania, korzeń lub półka z która nie wiadomo co zrobić i leje się krew i flaki po widowiskowej glebie :D jak ktoś nie latał na niczym kompletnie z offu to drz400e i xr600 też będą mocne-to jest inny świat niż asfalt :D z drz jak masz moto na szosę to koniecznie E-dużo mocniejszy od S i lżejszy....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 witam po sprzedaży kawy kxf 450 zainteresowały mnie dwa moto mianowicieHusaberg 550 z 2005r http://tablica.pl/oferta/cross-enduro-husaberg-550f-2005r-okazja-CID5-ID3XF3t.html#f4d42e3e70oraz Vor 530 z 2004r http://tablica.pl/oferta/cross-vor-530-nie-ktm-yamaha-CID5-ID2AoTJ.html#207e270d72niestety jeden oddalony jest 400km ode mnie drugi 300km dlatego też zakładam ten tematmoze ktoś był juz je oglądać obaj panowie sztywno trzymają cene twierdząc ze moto nie wymaga wkładu finansowego stany dobre czy ktoś z was miał już doczynienia z którymś z tych modeli który waszym zdaniem bedzię lepszym wyboremdodam iż na harakter pracy moto bedzie używane sporadycznie do wypraw po lasach leśne dukty szybkie przelotyczasami jakieś ciasne techniczne podjazdy,miałem wcześniej KTM 450 exc prowadził sie nieco cieżej niż poprzednia kxf 450 lecz kawa była bez el rozruchu i grzała mi sie w gęstym lesie podczas podjazdów nie wiem czy było to spowodowane brakiem wentylatorów .. Ktm dawał rade wentylatory go dobrze studziły ,odbiegłem troszke od tematu :Dtak czy owak czy ktoś tu moze cokolwiek powiedzieć o tych sprzętach ?? zwróciłem na nie uwage gdyż posiadają el rozruch oraz mają niską wage jak na 500 pojemnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antii7 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Co myślicie za o zakupie Yamahy TTR 600 jako o motocyklu do amatorskiej jazdy enduro?Przeglądałem oferty i dużo ofert z rocznika ok. 2000 za cenę ok 6000zł.http://tablica.pl/oferta/yamaha-ttr-600-CID5-ID3MzvT.html#569a15c7achttp://tablica.pl/oferta/yamaha-ttr6001999r-polecam-CID5-ID4qB6N.html#569a15c7achttp://tablica.pl/oferta/yamaha-ttr-600-CID5-ID46s9L.html#569a15c7ac Cena nie jest wysoka, czy ten model ( z tych roczników) to ryzyko zakupu miny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Spoko panowie nie rwę się na 1 raz pod ścianę ;)Ja raczej małymi krokami się uczę, szutry mam już troszkę ogarnięte.Raczej nie lubię leżeć w gipsie ani na sali operacyjnej co mi się sporadycznie zdarzało :P Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 witam po sprzedaży kawy kxf 450 zainteresowały mnie dwa moto mianowicieHusaberg 550 z 2005r http://tablica.pl/of...html#f4d42e3e70oraz Vor 530 z 2004r http://tablica.pl/of...html#207e270d72niestety jeden oddalony jest 400km ode mnie drugi 300km dlatego też zakładam ten tematmoze ktoś był juz je oglądać obaj panowie sztywno trzymają cene twierdząc ze moto nie wymaga wkładu finansowego stany dobre czy ktoś z was miał już doczynienia z którymś z tych modeli który waszym zdaniem bedzię lepszym wyboremdodam iż na harakter pracy moto bedzie używane sporadycznie do wypraw po lasach leśne dukty szybkie przelotyczasami jakieś ciasne techniczne podjazdy,miałem wcześniej KTM 450 exc prowadził sie nieco cieżej niż poprzednia kxf 450 lecz kawa była bez el rozruchu i grzała mi sie w gęstym lesie podczas podjazdów nie wiem czy było to spowodowane brakiem wentylatorów .. Ktm dawał rade wentylatory go dobrze studziły ,odbiegłem troszke od tematu :Dtak czy owak czy ktoś tu moze cokolwiek powiedzieć o tych sprzętach ?? zwróciłem na nie uwage gdyż posiadają el rozruch oraz mają niską wage jak na 500 pojemnoscido husaberga jest kiepski dostęp do częsci uzywanych(na szczęscie sporo pasuje od ktma), z nowymi nie ma problemu, auner wysyla za pobraniem, kumpel ma husa 470 (wszystkie husy 400/450/470/550 to jedno i to samo), sprzęt daje radę, lekki, zwinny prawie jak 2t, moc nie powala, upierdliwy przy odpalaniu z kopki, po zakupie aku i sprzęgielka dalej nie chce palic z rozrusznika, porażką jest tam gaxnik dellortho, przyjechał tez kiedys do nas typ na husie 400 z przełożonym keihinem fcr ale tez nie chciał palic :banghead:ta okazja wisi juz od dawna,co do VOR to jest to zupelna rzadkosc, ciekawy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 ni to , ani to berg fajny jak dziala , a dziala roznie - ostatnie 550 juz byly wzglednie udane. vor to egzotyk , fajna konstrukcja, ale rynku nie podbil. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.